Z jakich usług mobilnych korzystają internauci?
2006-05-09 00:05
Przeczytaj także: Mobilny Internet w regionie CEE
Większość z nas nie wyobraża sobie dziś życia bez telefonu komórkowego. Od momentu wprowadzenia na rynek tego urządzenia bez trudu możemy kontaktować się z innymi, bez względu na to, gdzie się w danej chwili znajdują. Telefony komórkowe to jednak coś więcej niż komunikacja. Coraz częściej dostarczają nam rozrywki, umożliwiają połączenie z internetem, dokonanie transakcji finansowych czy przekazanie wpłat na rzecz potrzebujących. Wraz z rozpowszechnieniem się telefonii komórkowej powstał nowy sektor gospodarki zwany m-biznesem. Raport przygotowany przez firmę Gemius jest cenną wskazówką dla przedstawicieli tej branży. Zawiera on zarówno charakterystykę korzystania z usług mobilnych przez internautów, jak i ocenę tych usług. Ponadto raport identyfikuje źródła informacji, z których internauci czerpią wiedzę o usługach mobilnych w Polsce.fot. mat. prasowe
Chociaż usługi mobilne kierowane są do przedstawicieli obojga płci, to kobiety chętniej z nich korzystają. Spośród osób biorących udział w akcjach charytatywnych polegających na wysyłaniu sms-ów, aby wspomóc potrzebujących, 67,5 proc. to kobiety. Panie również częściej pobierają dzwonki (63,8 proc.) oraz biorą udział w konkursach sms-owych (65,4 proc.). Dla niektórych zaskakującym wyda się również fakt, że mężczyźni stanowią mniejszość nawet w przypadku pobierania gier na telefony komórkowe (48,9 proc.).
![Smartfony - chleb powszedni [© anyaberkut - Fotolia.com] Smartfony - chleb powszedni](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/smartfony/Smartfony-chleb-powszedni-131902-150x100crop.jpg)
oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Wizz Air wraca do Modlina i uruchomi 11 nowych tras do 8 krajów
-
Nowa aplikacja Koszyk Zakupowy: sprawdź, gdzie zrobisz taniej zakupy spożywcze w największych sieciach
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads