Jak internauci postrzegają strony www
2006-01-23 10:11
Przeczytaj także: Nierzetelny jak polski handlowiec?
Kanadyjscy badacze zaprosili do eksperymentu grupę ochotników, którym zostało pokazane 50 specjalnie przygotowanych stron internetowych. Ankietowani zostali poproszeni o wydanie dwóch opinii na temat prezentowanych witryn. Pierwsza ocena miała być natychmiastowa i spontaniczna, druga zaś po dokładniejszej analizie zawartości strony.Jak przyznają twórcy raportu, obydwie opinie były jednakowe, co zaprzeczyło dotychczasowym teoriom o 10-krotnie dłuższej reakcji ludzkiego mózgu w podobnych sytuacjach.
Zdaniem Lindgaard, odkrycie powinno zainteresować projektantów stron internetowych, którzy powinni zwiększyć atrakcyjność swoich „produktów”, w celu zachęcenia użytkownika do dalszego surfowania po zasobach danej witryny.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
Branding, czyli od obietnicy do realnej zmiany świata
-
Marki zaangażowane w cele społeczne są silniejsze
-
5 powodów, dla których retail potrzebuje Big Data
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
-
7 branż, które czeka rewolucja customer service
-
E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?
-
Bankowość mobilna: jest dobrze, a może być jeszcze lepiej
-
Nadchodzi spersonalizowana obsługa klienta
-
Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta