Polska infolinia Computer Associates
2005-11-03 01:34
Przeczytaj także: Ochrona antywirusowa za 39 zł
W połowie października FixIT uruchomił telefoniczną linię pomocy technicznej dla firm korzystających z oprogramowania CA. Kontrakt dotyczy obsługi technicznej produktów: BrightStor ARCserve Backup, eTrust Antivirus, eTrust PestPatrol oraz Desktop DNA Migrator.Nowa infolinia ułatwi firmom uzyskanie wsparcia technicznego w trakcie uruchamiania i korzystania z programów CA. Dzwoniąc na infolinię można uzyskać odpowiedzi na pytania związane z instalacją i konfiguracją aplikacji. Konsultanci FixIT obsługujący infolinię pomagają firmom w szybkim rozwiązywaniu problemów. Pod numerem infolinii można dowiedzieć się też jak maksymalnie wykorzystać wszystkie możliwości programu stosowanie do potrzeb firmy czy też jak postępować w przypadku aktualizacji nowych wersji.
Telefoniczna linia pomocy technicznej dla produktów CA czynna jest od poniedziałku do piątku między 9.00 a 17.00.
oprac. : Stefan Czerniecki / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Orange zwróci konsumentom opłaty za kontakt z infolinią i wizytę technika
-
5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej
-
14.07.2015 - koniec wsparcia dla Windows Server 2003
-
Najlepsze infolinie mają Eurobank, PZU i Plus
-
Obsługa klienta to nie tylko odbieranie telefonu
-
Kontakt telefoniczny w niedzielę? Które firmy robią to dobrze?
-
Jeden numer do zastrzegania kart bankowych
-
Obsługa bankowa głównie po angielsku
-
Nowa usługa IT dla Firm od TP