Łącza Level 3 w Polsce
2005-10-17 12:36
Przeczytaj także: ATM: umowy na 15 mln zł
Level 3 oferuje usługę (3)Crossroads® polegającą na zapewnieniu dostępu do Internetu o dużej przepustowości dostawcom usług internetowych, operatorom oferującym dostęp do Internetu poprzez sieci telewizji kablowej oraz telekomom.- „Polska jest dla nas rynkiem kluczowym. Tak jak wiele państw sąsiednich Polska szybko się rozwija, co niesie ze sobą wysoki wzrost popytu na tranzyt IP wysokiej jakości” - powiedział Brady Rafuse, prezes ds. działalności w Europie Level 3.
Wśród pierwszych klientów Level 3 w Polsce znalazły się Telekomunikacja Kolejowa Sp. z o.o. oraz ATM S.A. Na mocy obydwu umów, Level 3 zapewni tranzyt ruchu IP oraz dostęp do szkieletu rozległej globalnej sieci internetowej poprzez nowy węzeł dostępowy w Warszawie umożliwiający korzystanie z łączy o dużej przepustowości.
Telekomunikacja Kolejowa Sp. z o.o., jest dostawcą usług telekomunikacyjnych, który obsługuje bezpieczne sieci wysokiej jakości. Sieć światłowodowa Telekomunikacji Kolejowej obejmuje ponad 6.000 kilometrów. Druga z polskich firm, która zdecydowała się na współpracę z Level 3 - ATM S.A. była pierwszym komercyjnym dostawcą usług internetowych w Polsce. Obecnie oferuje rozwiązania łączące telekomunikację, integrację systemów i oprogramowanie dla firm. W Polsce dostarcza usługi telekomunikacyjne pod marką ATMAN. Usługa ta oparta jest o własną infrastrukturę światłowodową w Warszawie oraz linie wydzierżawione od innych operatorów.
Sieć światłowodowa Level 3 obejmuje 23.000 mil (37030 km) i obecnie obsługuje 23 największe rynki europejskie oraz 77 rynków w Ameryce Północnej. Dodatkowo firma obsługuje sieci miejskie w 36 metropoliach, m.in. w Londynie, Paryżu, Amsterdamie, Brukseli, Düsseldorfie, Hamburgu, Berlinie, Monachium i Frankfurcie. Level 3 utrzymuje także znaczną przepustowość sieci na systemach kabli transatlantyckich o dużej szybkości.
![Agora i Grupa ATM powołały A2 Multimedia [© Syda Productions - Fotolia.com] Agora i Grupa ATM powołały A2 Multimedia](https://s3.egospodarka.pl/grafika/A2-Multimedia/Agora-i-Grupa-ATM-powolaly-A2-Multimedia-d8i3B3.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
KLM wprowadza taryfę "basic" bez bagażu podręcznego - podróż tylko z małą torbą pod fotel
-
Pokolenie Z w pracy: jak różnią się priorytety i oczekiwania młodych pracowników w Polsce