eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacje › Jak stworzyć społeczność na Google+

Jak stworzyć społeczność na Google+

2014-07-29 09:15

Jak stworzyć społeczność na Google+

Stwórz społeczność od zera © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (3)

Szukasz sposobów na to jak osiągnąć sukces na Google+? Przyciąganie osób zainteresowanych podobną tematyką, wzbudzanie konwersacji i zachęcanie do współpracy może przynieść wiele wartości zarówno Tobie, jak i członkom wybranej grupy docelowej. W tym artykule, przedstawimy jak stworzyć społeczność na Google+ oraz jak sprawić, aby była ona aktywna i atrakcyjna dla nowych użytkowników.

Przeczytaj także: Dlaczego LinkedIn zarabia?

1) Stwórz społeczność od zera

Społeczności Google+ należą do najbardziej elastycznych narzędzi dostępnych w social media. Są one również darmowe, zarówno dla indywidualnych użytkowników, jak i dla marek. Jednocześnie, nową społeczność łatwo jest założyć i stanowi ona znakomity sposób na przyciągnięcie lojalnych odbiorców. Brzmi ciekawie, prawda?

fot. mat. prasowe

Stwórz społeczność od zera

Społeczności Google+ należą do najbardziej elastycznych narzędzi dostępnych w social media.


Zacznijmy od tego jak możesz stworzyć społeczność na Google+ dla swojej firmy (możesz ją również stworzyć dla indywidualnego konta, jednak w tym artykule skupimy się na działalności komercyjnej).

Aby założyć społeczność na Google+, zaloguj się na swoje konto, przejdź do głównego panelu kontrolnego i podążaj za następującymi wskazówkami:

1. Najedź kursorem na przycisk "Główna" w lewej górnej części strony i wybierz "Społeczności" z menu.

Zobaczysz widok podobny do poniższego:

fot. mat. prasowe

Stwórz społeczność od zera

Zaloguj się na swoje konto, przejdź do głównego panelu kontrolnego.


2. Kliknij na przycisk "Utwórz społeczność" z prawej strony ekranu.

3. Wybierz stworzenie publicznej lub prywatnej społeczności.

Zarówno publiczne, jak i prywatne społeczności oferują wiele korzyści. Jest jednak jedna ważna sprawa, o której należy pamiętać. Po założeniu społeczności, nie można już zmienić jej statusu. Prywatne grupy pozostają prywatne, publiczne pozostają publiczne. Dokładnie zastanów się nad tym, która opcja będzie dla Ciebie korzystniejsza.

fot. mat. prasowe

Wybierz stworzenie publicznej lub prywatnej społeczności.

Zarówno publiczne, jak i prywatne społeczności oferują wiele korzyści.


Jeśli Twoje konto jest już popularne, zaleca się stworzenie społeczności publicznej. Zastosowanie takiego modelu umożliwi ludziom dzielenie się treściami poza ramami społeczności (np. we własnym kanale wiadomości). Prywatne społeczności nie zapewniają takiej opcji i są zazwyczaj nieco mniej popularne.

Prywatne społeczności mogą być jednak znakomitym narzędziem do nawiązywania konwersacji, więc nie należy ich od razu skreślać z listy. Musisz po prostu zdecydować co będzie najlepsze dla Twojej publiczności. W tym artykule zajmiemy się społecznościami publicznymi ponieważ oferują one największy zasięg i są najbardziej popularne.

 

1 2

następna

oprac. : Grupa TENSE Grupa TENSE

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: