Muzyka z sieci zamiast CD
2005-09-12 11:52
Przeczytaj także: Napster wprowadza abonament
Popyt na muzyczne płyty CD w Wielkiej Brytanii nieznacznie spada i prawdopodobnie bieżący rok będzie słabszy od minionego, w którym wolumen sprzedaży osiągnął rekordowo wysoki poziom 163 mln sztuk. Raport Napstera pokazuje, że zmienia się model konsumpcji muzyki. Wytwórnie płytowe nie mają jednak powodów do obaw - wszak na sprzedaży plików też zarabiają.Od debiutu w maju 2004 r., brytyjski Napster sprzedał około 55 mln piosenek. Aż 80% użytkowników serwisu stanowią osoby w wieku powyżej 25 lat. 75% abonentów to mężczyźni.
Best Buy planuje zakup serwisu Napster
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Budowanie marki premium w Polsce: jakie kompetencje są dziś warte więcej niż kapitał?
-
Między tanią siłą roboczą a innowacyjną gospodarką. Gdzie dziś jest Polska w wyścigu o inwestycje?
-
Zmęczenie luksusem i wzrost cen. Jak zmienia się rynek premium?
-
Nowoczesny hub logistyczny SHEIN w Polsce. Wrocław kluczowym punktem w Europie





2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność
