eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media IX 2013

Najczęściej cytowane media IX 2013

2013-10-25 13:29

Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media VIII 2013


Radio

Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM.


Portale internetowe

Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano onet.pl.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano onet.pl.


Media ekonomiczne

Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, rozgłośnią – Radio PIN, a telewizją – TVN CNBC.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe

Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, rozgłośnią – Radio PIN, a telewizją – TVN CNBC.


Media regionalne

Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym.


Informacje o badaniu
Badanie przeprowadzono na podstawie 4 807 przekazów mediowych (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 30 września 2013 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 5 095 razy (3 116 razy w prasie, 1057 w telewizji i 922 w radio). Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM). UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.

poprzednia  

1 2

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: