eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media VIII 2013

Najczęściej cytowane media VIII 2013

2013-09-27 12:41

Najczęściej cytowane media VIII 2013

Najczęściej cytowane media VIII 2013 © svort - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (10)

Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza i Newsweek to czołówka mediów, na informacje których powoływano się najczęściej w sierpniu – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Pod koniec wakacji media nie miały powodu do nudy, głównie dzięki krajowym wydarzeniom politycznym.

Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media VII 2013

Prasa

W rankingu najczęściej cytowanych mediów pierwsze miejsce zajęła Rzeczpospolita. Na drugiej pozycji znalazła się Gazeta Wyborcza, na trzeciej – Newsweek. Rzeczpospolita największą ekspozycję w mediach zapewniła sobie dzięki przeprowadzonym wywiadom. Najczęściej przywoływana była rozmowa dziennika z Jarosławem Gowinem. Z kolei Newsweek ujawnił na swojej stronie internetowej „taśmy PO” z nagraniem rozmowy Donalda Tuska z działaczami Platformy o czym następnie informowały szeroko inne media.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze tytuły prasowe

Rzeczpospolita największą ekspozycję w mediach zapewniła sobie dzięki przeprowadzonym wywiadom. Najczęściej przywoływana była rozmowa dziennika z Jarosławem Gowinem.


Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął Newsweek. Z kolei miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media był Forbes.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze tygodniki i dwutygodniki

Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął Newsweek.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze miesięczniki

Miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media był Forbes.


Telewizja

Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje telewizyjne

Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24.


Radio

Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie RMF FM.


Portale internetowe

Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano newsweek.pl.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

Wśród najczęściej cytowanych portali na pierwszym miejscu sklasyfikowano newsweek.pl.


Media ekonomiczne

Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, rozgłośnią – Radio PIN, a telewizją - Polsat News.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe

Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, rozgłośnią – Radio PIN, a telewizją - Polsat News.


Media regionalne

Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media

Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza i Newsweek to czołówka mediów, na informacje których powoływano się najczęściej w sierpniu – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów


Informacje o badaniu
Badanie przeprowadzono na podstawie 4 518 przekazów mediowych (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 sierpnia 2013 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4 626 razy (2 983 razy w prasie, 794 w telewizji i 849 w radio). Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM). Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których padały nazwy mediów: tytułów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: