eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › rynek reklamy internetowej
  • Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007

    Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007

    00:22 16.08.2007

    ... r. szacowana wartość netto rynku reklamowego wyniosła 3 miliardy 130 milionów złotych - wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. W takim samym okresie ub.r. rynek reklamowy był przez Starlink wyceniany na 2,8 miliarda zł. Estymacje Starlinka opierają się m.in. na danych firmy Export Monitor, która rozpoczęła ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej, reklama telewizyjna
  • 110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach

    110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach

    00:06 09.08.2007

    ... reklamy internetowej w Polsce. Z szacunków przygotowanych przez ekspertów IAB Polska wynika, że w 2006 wydatki na SEM wyniosły 60 mln złotych czyli 22% wszystkich wydatków na reklamę w sieci. Prognozy ekspertów zakładają, że w roku 2007 wydatki na SEM wzrosną o 83% i sięgną 110 mln złotych, a w 2008 rynek ... na tę formę reklamy. Szacuje się, że w ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama w internecie
  • Rynek reklamy w Europie rozwija się

    Rynek reklamy w Europie rozwija się

    11:32 05.07.2007

    ... dla całego świata wyniesie 5,5 proc., poniżej tej średniej będzie rósł rynek między innymi w: USA - 3,3 proc., całej Ameryce Północnej - 3,5 proc. i Europie ... 6,4 proc. Sieć domów mediowych ZenithOptimedia podniosła również prognozy dla rozwoju reklamy internetowej. W poprzednich raportach szacowano, że udział Internetu w globalnym rynku reklamowym ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej
  • IAB: reklama online w USA bije rekordy

    IAB: reklama online w USA bije rekordy

    00:20 27.05.2007

    ... 2005 r. Kategoriami, które generują największy zysk jest reklama konsumencka (stanowiła 52 proc. całkowitych dochodów z reklamy internetowej), reklama usług finansowych (16 proc.) i reklama sprzętu komputerowego (10 proc.). Zysk z reklamy online stanowił ok. 5,9 proc. całkowitego zysku z reklam w USA w 2006 r. Tymczasem rok wcześniej stanowił ok ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy internetowej, wydatki na reklamę, reklama internetowa
  • Starlink: rynek reklamowy I-III 2007

    Starlink: rynek reklamowy I-III 2007

    01:10 17.05.2007

    ... nie kształtuje się zbyt pozytywnie. W medium tym na nowo rozpoczęła się wojna rabatowa. Tak jak dotychczas dużą część napływających na rynek pieniędzy przejmuje telewizja. Budżety z radia i dzienników odpływają ponadto do internetu - dodaje Chełmecki. Najwięcej na reklamę wydały branże: środki czystości (+20 ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej, reklama telewizyjna
  • Europejczycy ignorują reklamy internetowe

    Europejczycy ignorują reklamy internetowe

    00:28 16.05.2007

    ... proc. Badania ADTECH wskazują, że użytkownicy najczęściej klikają na reklamy wideo (przeciętny CTR - 4,6 proc.) oraz reklamy typu pop-up i layer (CTR - 0,6 proc.). Internauci częściej ... Dirk Freytag, CEO ADTECH. - Potrzebne są nowe formaty, takie jak reklamy wideo, które przyciągną uwagę użytkowników i wygenerują kliknięcia. W ramach badania ADTECH ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy internetowe, reklama online, reklama w internecie, rynek reklamy internetowej
  • Internet w Polsce i na świecie 2006

    Internet w Polsce i na świecie 2006

    00:03 04.05.2007

    ... na Internet średnio ponad godzinę dziennie. Reklama online Wartość polskiego rynku reklamy online w 2006 roku wyniosła 215 mln zł (nie wliczając barterów). ... internautów, co w listopadzie 2006 przełożyło się na 11 mln użytkowników. Rynek handlu elektronicznego Według badania Gemius, odsetek internautów, którzy kiedykolwiek dokonali zakupów w ... WIĘCEJ

    Tematy: Internet w Polsce, liczba internautów, badania internetu, rynek przeglądarek internetowych
  • Rynek reklamowy 2006

    Rynek reklamowy 2006

    13:19 07.02.2007

    ... wpływ dwie zasadnicze kwestie: podwyżki cen reklam w telewizji oraz rosnąca konkurencja w sektorze telekomunikacja. Spodziewamy się również utrzymania wysokiej dynamiki rynku reklamy internetowej - komentuje Tomasz Chełmecki.WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej, reklama kinowa
  • Boom na rynku reklamy internetowej

    Boom na rynku reklamy internetowej

    00:24 15.01.2007

    ... pracownicy domów mediowych optymistycznie spoglądają na rynek europejski, a reklamodawcy zacierają ręce. - Bo w internecie dzieje się wszystko co najważniejsze - ... pieniądze, które "przechodzą" przez sieć. Dlatego tempo wzrostu wydatków na reklamy online prawdopodobnie będzie jeszcze wyższe, zwłaszcza w Europie - komentuje A. Smith, futures ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy internetowej, rynek reklamy online, wydatki na reklamę internetową
  • Obiecujące perspektywy dla reklamy

    Obiecujące perspektywy dla reklamy

    00:31 11.12.2006

    ... jest Universal McCann, który zapowiada 4,8 proc. wzrost wydatków na reklamę w Stanach Zjednoczonych. ZenithOptimedia przepowiada 4,1 proc. wzrost, natomiast GrupMm szacuje rozwój reklamy na rynku amerykańskim na 2 proc. W prognozach globalnych agencje były zgodne, różnice w ich szacunkach sięgały zaledwie 0,1 proc. Analityk Merrill Lynch, Lauren ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, outdoor, reklama telewizyjna

poprzednia  

1 2 3 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: