eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama
  • Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011

    Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011

    09:40 26.10.2011

    W III kwartale 2011 r. na polskim rynku najwięcej emisji kreacji online odnotowano w branżach: handlowej, telekomunikacyjnej i finansowej. Te same branże znalazły się w pierwszej trójce w rankingu udziału kampanii realizowanych online. Natomiast najczęściej wykorzystywanymi formatami kreacji reklamowych w internecie były: Double Billbord, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Polscy politycy w reklamie?

    Polscy politycy w reklamie?

    11:00 27.09.2011

    ... do optymistycznie nastawionego posła Kalisza, obaj panowie występują w mediach w kontekście bardzo poważnych spraw, niekoniecznie wprowadzających publiczność w dobry humor. Reklama produktu wymaga postaci, która będzie wzbudzać pozytywne emocje u publiczności. Natomiast w przypadku sieci sklepów dyskontowych uzyskany wynik w dużej mierze jest ... WIĘCEJ

    Tematy: politycy, reklama, rynek reklamy, sondaże społeczne
  • Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni

    Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni

    09:28 02.09.2011

    Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w pierwszym półroczu najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama, dziennikarze telewizyjni
  • Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011

    Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011

    11:26 29.08.2011

    W pierwszym półroczu br. banki wydały na reklamę 702 mln zł. Z tego 11 proc. przeznaczonych było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet powyżej 30 proc. swoich budżetów reklamowych - wynika z drugiej edycji raportu Komitetu Badań Radiowych "AdBranch". Banki przede wszystkim promują kredyty gotówkowe i ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę
  • Sektor kreatywny szansą polskiej gospodarki

    Sektor kreatywny szansą polskiej gospodarki

    12:00 08.07.2011

    ... usługi programistyczne. Łączy je akt tworzenia jako główne źródło wartości dodanej. Branże sektora można podzielić na trzy grupy: wolnorynkowe (m.in. reklama, design, architektura), wspierane przez instytucje publiczne (większość instytucji kulturalnych) oraz mieszane (kinematografia, działalność wydawnicza). Pojęcie sektora jest stosunkowo nowe ... WIĘCEJ

    Tematy: gospodarka polska, rozwój gospodarczy, perspektywy gospodarki, prognozy rozwoju gospodarczego
  • Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2011

    Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2011

    13:31 06.07.2011

    Serwis TargetMarketing.pl, we współpracy z Instytutem Inwestycyjno- Przetargowym PressInfo.pl. przygotował raport podsumowujący wyniki przetargów i zleceń w branży reklamowej ogłoszone w pierwszym półroczu 2011 roku. Najwięcej postępowań przetargowych rozstrzygnięto w marcu i kwietniu: ogłoszono prawie po 200 wyników (ok. 20%). Przetargi o ... WIĘCEJ

    Tematy: przetargi, przetargi w Polsce, przetargi publiczne, ogłoszenia o przetargach
  • Biura podróży a reklama radiowa

    Biura podróży a reklama radiowa

    09:52 17.06.2011

    Prawie 12,8 mln zł wydały w ub.r. biura podróży na reklamę radiową - to 10 proc. ich budżetów reklamowych. Największym radiowym reklamodawcą wśród tour operatorów było TUI Poland - wynika z pierwszego raportu AdBranch opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. Jak podaje raport, w całym ubiegłym roku biura podróży wydały na kampanie reklamowe ... WIĘCEJ

    Tematy: media, reklama, radio, reklama radiowa
  • Metody kreowania wizerunku lidera politycznego

    Metody kreowania wizerunku lidera politycznego

    13:51 16.06.2011

    ... ze względu na małą atrakcyjność medialną. Niektórzy badacze utrzymują, że reklama introspekcyjna jest nieskuteczna, ponieważ sprawia wrażenie nudnej i mało kreatywnej. ... treści, które do nich docierają. Generalnie polscy badacze stwierdzają, że reklama polityczna lidera może: wzmocnić istniejące preferencje wyborcze wtedy, gdy zwolennicy danego ... WIĘCEJ

    Tematy: politycy, reklama polityczna, reklama, kreowanie wizerunku
  • Umowy o sponsoring jako koszty podatkowe?

    Umowy o sponsoring jako koszty podatkowe?

    13:16 26.04.2011

    Reklama dźwignią handlu- to stare powiedzenie w dobie rozwoju nowych gałęzi gospodarki i wzrostu konkurencyjności firm coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Wydatki na ... WIĘCEJ

    Tematy: koszty uzyskania przychodów, koszty uzyskania przychodu, koszty podatkowe, sponsoring
  • Przetargi reklamowe w Polsce I-III 2011

    Przetargi reklamowe w Polsce I-III 2011

    11:55 22.04.2011

    Najwięcej przetargów reklamowych w I kwartale 2011 roku rozstrzygnięto w województwie mazowieckim. Przetarg o największej wartości ogłosiła Telewizja Polska SA - podaje raport przygotowany przez portal Targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno-Przetargowym Pressinfo.pl. Kiedy i gdzie rozstrzygano najwięcej postępowań? Jak czytamy ... WIĘCEJ

    Tematy: przetargi, przetargi w Polsce, przetargi publiczne, ogłoszenia o przetargach

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 26 27 28 ... 38

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: