-
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011
09:40 26.10.2011
W III kwartale 2011 r. na polskim rynku najwięcej emisji kreacji online odnotowano w branżach: handlowej, telekomunikacyjnej i finansowej. Te same branże znalazły się w pierwszej trójce w rankingu udziału kampanii realizowanych online. Natomiast najczęściej wykorzystywanymi formatami kreacji reklamowych w internecie były: Double Billbord, ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Polscy politycy w reklamie?
11:00 27.09.2011
... do optymistycznie nastawionego posła Kalisza, obaj panowie występują w mediach w kontekście bardzo poważnych spraw, niekoniecznie wprowadzających publiczność w dobry humor. Reklama produktu wymaga postaci, która będzie wzbudzać pozytywne emocje u publiczności. Natomiast w przypadku sieci sklepów dyskontowych uzyskany wynik w dużej mierze jest ...
Tematy: politycy, reklama, rynek reklamy, sondaże społeczne -
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni
09:28 02.09.2011
Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w pierwszym półroczu najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody ...
Tematy: media, telewizja, reklama, dziennikarze telewizyjni -
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
11:26 29.08.2011
W pierwszym półroczu br. banki wydały na reklamę 702 mln zł. Z tego 11 proc. przeznaczonych było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet powyżej 30 proc. swoich budżetów reklamowych - wynika z drugiej edycji raportu Komitetu Badań Radiowych "AdBranch". Banki przede wszystkim promują kredyty gotówkowe i ...
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Sektor kreatywny szansą polskiej gospodarki
12:00 08.07.2011
... usługi programistyczne. Łączy je akt tworzenia jako główne źródło wartości dodanej. Branże sektora można podzielić na trzy grupy: wolnorynkowe (m.in. reklama, design, architektura), wspierane przez instytucje publiczne (większość instytucji kulturalnych) oraz mieszane (kinematografia, działalność wydawnicza). Pojęcie sektora jest stosunkowo nowe ...
Tematy: gospodarka polska, rozwój gospodarczy, perspektywy gospodarki, prognozy rozwoju gospodarczego -
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2011
13:31 06.07.2011
Serwis TargetMarketing.pl, we współpracy z Instytutem Inwestycyjno- Przetargowym PressInfo.pl. przygotował raport podsumowujący wyniki przetargów i zleceń w branży reklamowej ogłoszone w pierwszym półroczu 2011 roku. Najwięcej postępowań przetargowych rozstrzygnięto w marcu i kwietniu: ogłoszono prawie po 200 wyników (ok. 20%). Przetargi o ...
Tematy: przetargi, przetargi w Polsce, przetargi publiczne, ogłoszenia o przetargach -
Biura podróży a reklama radiowa
09:52 17.06.2011
Prawie 12,8 mln zł wydały w ub.r. biura podróży na reklamę radiową - to 10 proc. ich budżetów reklamowych. Największym radiowym reklamodawcą wśród tour operatorów było TUI Poland - wynika z pierwszego raportu AdBranch opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. Jak podaje raport, w całym ubiegłym roku biura podróży wydały na kampanie reklamowe ...
Tematy: media, reklama, radio, reklama radiowa -
Metody kreowania wizerunku lidera politycznego
13:51 16.06.2011
... ze względu na małą atrakcyjność medialną. Niektórzy badacze utrzymują, że reklama introspekcyjna jest nieskuteczna, ponieważ sprawia wrażenie nudnej i mało kreatywnej. ... treści, które do nich docierają. Generalnie polscy badacze stwierdzają, że reklama polityczna lidera może: wzmocnić istniejące preferencje wyborcze wtedy, gdy zwolennicy danego ...
Tematy: politycy, reklama polityczna, reklama, kreowanie wizerunku -
Umowy o sponsoring jako koszty podatkowe?
13:16 26.04.2011
Reklama dźwignią handlu- to stare powiedzenie w dobie rozwoju nowych gałęzi gospodarki i wzrostu konkurencyjności firm coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Wydatki na ...
Tematy: koszty uzyskania przychodów, koszty uzyskania przychodu, koszty podatkowe, sponsoring -
Przetargi reklamowe w Polsce I-III 2011
11:55 22.04.2011
Najwięcej przetargów reklamowych w I kwartale 2011 roku rozstrzygnięto w województwie mazowieckim. Przetarg o największej wartości ogłosiła Telewizja Polska SA - podaje raport przygotowany przez portal Targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno-Przetargowym Pressinfo.pl. Kiedy i gdzie rozstrzygano najwięcej postępowań? Jak czytamy ...
Tematy: przetargi, przetargi w Polsce, przetargi publiczne, ogłoszenia o przetargach
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- koszty uzyskania przychodów
- inwestycje mieszkaniowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- e-commerce
- monitoring mediów
- ataki hakerów
- usługi bankowe
- deweloperzy