eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama
  • Reklama wielkoformatowa w 2011 r.

    Reklama wielkoformatowa w 2011 r.

    10:26 20.02.2012

    Spółka CAM Media S.A. zaprezentowała raport o sytuacji na rynku reklamy wielkoformatowej w 2011 roku. To kolejne opracowanie analityczne opracowane przez firmę. Pierwszy raport dotyczący tego rynku ukazał się w maju 2010 r. Szacowana wartość rynku w ubiegłym roku wyniosła 83,68 mln zł, wobec 86,30 mln zł rok wcześniej. Spadek o 3 proc. to wynik ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor
  • Telekomy a reklama radiowa 2011

    Telekomy a reklama radiowa 2011

    09:18 17.02.2012

    W całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. - 164 mln zł - przeznaczone było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet do 20 proc. swoich budżetów reklamowych - wynika z "Raportu AdBranch" opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. Największym radiowym reklamodawcą ... WIĘCEJ

    Tematy: edia, reklama, radio, reklama radiowa
  • Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011

    Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011

    11:38 08.02.2012

    ... , jak również umożliwiają porównywanie kampanii online z kampaniami realizowanymi w innych mediach dla tego samego produktu i pozwalają ocenić ich wpływ na siebie. Reklama mailingowa W raporcie gemiusAdMonitor znalazły się również statystyki dotyczące reklamy mailingowej. W trzech ostatnich miesiącach 2011 r. wskaźnik CTR dla tej formy reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011

    Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011

    13:02 27.01.2012

    Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w 2011 roku najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama, dziennikarze telewizyjni
  • Przetargi reklamowe w Polsce X-XII 2011

    Przetargi reklamowe w Polsce X-XII 2011

    00:14 23.01.2012

    Serwis Marketingu Bezpośredniego targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno - Przetargowym pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej opublikowanych w czwartym kwartale 2011 roku. Specjaliści przeanalizowali blisko 754 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład ... WIĘCEJ

    Tematy: przetargi, przetargi w Polsce, przetargi publiczne, ogłoszenia o przetargach
  • Klub sportowy: sponsoring w kosztach firmy

    Klub sportowy: sponsoring w kosztach firmy

    13:05 27.12.2011

    Chcesz obniżyć kwotę podatku, jaki Twoja firma ma do zapłaty za 2011 rok? Zostań sponsorem. Wesprzesz lokalną działalność, a przy okazji zareklamujesz swój biznes. Ale uwaga! Tylko wsparcie finansowe pozwala obniżyć podatek. Dotyczy to zarówno podatku dochodowego, jak i VAT-u. W ramach akcji Tax Time, która ma na celu wskazanie różnych możliwości ... WIĘCEJ

    Tematy: koszty uzyskania przychodów, koszty uzyskania przychodu, koszty podatkowe, sponsoring
  • Reklama na samochodzie a koszty podatkowe

    Reklama na samochodzie a koszty podatkowe

    13:11 09.12.2011

    ... się ukryć, iż pojęcie użyte we wskazanym przepisie jest dość pojemne. Jeżeli bowiem zapłacimy za reklamę na samochodzie, która to reklama będzie spełniać ogóle warunki kosztowe, to w pewien sposób będzie to wydatek na używanie samochodu na potrzeby działalności (a nie "w działalności") gospodarczej ... WIĘCEJ

    Tematy: koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodów, usługi reklamowe, reklama
  • Polacy a lokowanie produktu

    Polacy a lokowanie produktu

    13:52 06.12.2011

    ... własnymi słowami. Najczęściej pojawiała się odpowiedź, iż jest to reklama produktu, ukryta reklama oraz forma promocji (79% odpowiedzi). Większość ankietowanych rozumiało, ... „lokowanie produktu”, m.in.: „coś, co działa na podświadomość”, „reklama w podświadomości”, „reklama, która ma mi utkwić w pamięci”, „produkt jest puszczany w jakimś programie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama telewizyjna, product placement, lokowanie produktu
  • Polskie górnictwo w mediach

    Polskie górnictwo w mediach

    12:38 22.11.2011

    Liderzy wizerunkowi branży górniczej na dobrym 'publicity' zyskali w ostatnim roku 36 milionów złotych. To jak się komunikują z rynkiem decyduje o postrzeganiu regionu oraz zawodu górnika - wynika z raportu "Wizerunek branży górniczej 2010 - 2011" przygotowanego przez Imago Public Relations i PRESS SERVICE Monitoring Mediów. Miesięcznie na temat ... WIĘCEJ

    Tematy: górnictwo, przemysł wydobywczy, spółki wydobywcze, media
  • Wydatki na reklamę radiową III kw.2011

    Wydatki na reklamę radiową III kw.2011

    10:04 16.11.2011

    Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w swoich kampaniach. Na tak dużą dynamikę przychodów reklamowych radia ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 25 26 27 ... 38

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: