-
Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes
13:46 06.07.2012
... 4 miliony złotych. Na reklamę piwa Carlsberg w telewizji nie poszła ani złotówka, reklama zakupiona promocja w prasie i radiu była warta ok. 60 tysięcy złotych. W tym ... jej publikacji prasowych wyniósł zaledwie 300 tysięcy złotych. Dobra reklama tynfa warta Okazuje się, że dobra reklama może być warta więcej niż sponsoring – piwo Tyskie, pokonało ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, Euro 2012 -
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
10:33 15.06.2012
... uwzględnione w raporcie: B2B, książki dla konsumentów i edukacyjne, wydawanie czasopism dla konsumentów, rozrywka filmowa, wydatki na dostęp do internetu: stały i mobilny, reklama internetowa: stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama telewizyjna, telewizja abonamentowa i opłaty licencyjne, gry komputerowe.
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011
00:11 11.06.2012
... one mniejszą liczbę kliknięć niż nowoczesne i bardziej interaktywne rozwiązania. Gemius prezentuje wyniki raportu gemiusAdMonitor za II półrocze 2011 roku. Reklama internetowa jest przyszłością globalnego marketingu, a region Europy Środkowo-Wschodniej potwierdza ogólnoświatowy trend. Chociaż na preferencje w zakresie reklamy online wpływ mają ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Agencje reklamowe i domy mediowe 2012
08:56 01.06.2012
... segmencie przekroczył 26 procent w skali roku. W pierwszym kwartale 2012 roku reklama w sieci nadal napędzana była wydatkami na SEM, które urosły w porównaniu ... - zaliczył w tym czasie wzrost o 7,7 procent. Rekordowy wzrost odnotowała natomiast reklama w kinach - o 18,3 procent. Z kolei dwucyfrowe spadki wydatków dotknęły prasę. Reklamodawcy ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama online -
Sponsorzy Euro 2012 nie odrobili lekcji z marketingu
11:14 30.05.2012
Oficjalni sponsorzy Mistrzostw Europy w piłce nożnej nie wykorzystali swojej szansy, aby zaistnieć z reklamowym przekazem w świadomości kibiców. Jak pokazała praktyka, lekcję z marketingu pilnie odrobiły natomiast podmioty niebędące sponsorami wydarzenia - wynika z najnowszego raportu agencji informacyjnej "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Liczne ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, Euro 2012 -
Branża motoryzacyjna ogranicza wydatki na reklamę
10:33 24.05.2012
... handlu. Całość wydatków w 2011 jest szacowana na 1.948 mln PLN, więc branża motoryzacyjna będzie alokować ok. 200 mln PLN. Czy reklama się opłaca? Interesująca jest ocena efektywności budżetów reklamowych, które przekładają się na sprzedaż samochodów. Średni koszt reklamy przypadający na jedno ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, motoryzacja -
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.
10:37 11.05.2012
Szacowana wartość rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce w I kwartale 2012 roku wyniosła 20,64 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 19,17 mln zł, natomiast w 2010 roku - 18,2 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 4,7% - podaje raport opracowany przez CAM Media. W porównaniu z I kwartałem 2010 roku ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor -
Przetargi reklamowe w Polsce 2011
00:10 30.04.2012
Serwis Marketingu Bezpośredniego www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno - Przetargowym www.pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej opublikowanych w 2011 roku. Specjaliści przeanalizowali blisko 2589 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której ...
Tematy: przetargi, przetargi w Polsce, przetargi publiczne, ogłoszenia o przetargach -
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową
09:40 19.04.2012
W 2011 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę blisko 1,6 mld zł. Z tego ponad 20 proc. - 321,2 mln zł - przeznaczone było na reklamę radiową - wynika z Raportu AdBranch opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. Niektórzy marketerzy wydawali jednak na kampanie radiowe nawet połowę swojego budżetu reklamowego (dane cennikowe netto, ...
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Wydatki na reklamę radiową 2011
10:19 29.02.2012
Przychody reklamowe radia zwiększyły się w 2011 roku o 6,1 proc., ponad trzykrotnie bardziej niż urósł cały rynek reklamowy. Zwiększyła się też liczba reklamodawców, którzy zdecydowali się umieścić radio w swoich mediaplanach - podał Komitet Badań Radiowych. Według raportu domu mediowego Starlink, rok 2011 zakończył się wzrostem rynku reklamowego ...
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- koszty uzyskania przychodów
- inwestycje mieszkaniowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- e-commerce
- monitoring mediów
- ataki hakerów
- usługi bankowe
- deweloperzy