-
Media elektroniczne - trendy 2011
00:16 15.01.2011
W 2011 roku wielowątkowość Internetu zmusi marki do doglądania kilku internetowych "ogródków" - podaje najnowszy raport badawczy Futures Group sieci Millward Brown, wskazujący 11 trendów elektronicznych na bieżący rok. W 2011 roku marki będą zmuszone do utrzymywania swojej obecności w globalnej sieci zarówno w publicznych, otwartych przestrzeniach ...
Tematy: media, Internet, reklama, media społecznościowe -
Ile zarobiły spoty reklamowe z Mikołajem?
10:11 30.12.2010
W tym roku w okresie od 1 listopada do 26 grudnia w telewizji wyemitowano 19 773 spoty reklamowe, w których został wykorzystany motyw Mikołaja. Stacje telewizyjne zarobiły z tytułu emisji tych spotów prawie 64,5 mln PLN, poinformował TNS OBOP. Najwięcej, bo ponad 1500 spotów reklamowych z udziałem Mikołaja, wyemitował w tym okresie Polsat, ...
Tematy: media, telewizja, reklama, badania opinii społecznej -
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
13:27 22.10.2010
... , zwłaszcza jeśli idzie o nowatorskie projekty. Jak skutecznie promować innowacyjne projekty w internecie? Reklama w tradycyjnych mediach nie przynosi wymiernych efektów w przypadku promocji ... tych reklam jest źle odbierana przez konsumentów. Nie oznacza to, że reklama internetowa jest mniej natrętna, ale z całą pewnością Internet jest najlepszym ...
Tematy: projekty innowacyjne, reklama, reklama w internecie, reklama internetowa -
Wydatki na reklamę jako koszty podatkowe
12:28 15.10.2010
... towarów lub do skorzystania z określonych usług, a także służące temu celowi plakaty, napisy, ogłoszenia, filmy itp. W praktyce występuje: reklama towaru, usługi, reklama marki, a także reklama samej działalności przedsiębiorcy. Kosztami uzyskania przychodów, zgodnie z ustawą z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst ...
Tematy: koszty podatkowe, reklama, wydatki na reklamę, koszty uzyskania przychodów -
Najpopularniejsze media na świecie
12:17 04.10.2010
... na odbiorców znajduje się reklama w czasopismach, za nią - internetowa, później marketing w prasie codziennej, na końcu reklama radiowa. „Mimo rosnącego znaczenia ... skuteczniejsze okazują się reklamy umieszczane bezpośrednio na stronie w formie baneru. Dodatkowo reklama internetowa określana jest jako bardziej irytująca niż ta występująca w ...
Tematy: media, telewizja, Internet, reklama -
Decyzje zakupowe Polaków: reklama mało wiarygodna
12:30 06.09.2010
... uważa treści reklamowe za nieprawdziwe, a przy tym też nudne (49%). Dodatkowo reklama nie jest postrzegana jako dobre źródło informacji, o czym świadczy jedynie 33% ... rodziny. Znacznie gorzej pod tym względem wypadają już fora internetowe. Reklama zajmuje ostatnie, 9. miejsce. Siła oddziaływania na decyzje zakupowe społecznych źródeł informacji ...
Tematy: badania konsumentów, badania społeczne, reklama, decyzje zakupowe -
Reklama w Google: znaki towarowe konkurencji możliwe
10:02 06.08.2010
... serwisów internetowych. Nadal pozostaje jednak problem przestrzegania polskiego prawa. Na blogu Lege Artis prawnik Olgierd Rudak zwraca uwagę, że w Polsce reklama, w której korzysta się z oznaczeń przynależnych innym przedsiębiorcom, nie jest dozwolona. Podkreśla również, że dotyczy to nawet oznaczeń nie stanowiących zastrzeżonego ...
Tematy: słowa kluczowe, Google, reklama, znak towarowy firmy -
Reklama i zmysły
13:16 28.07.2010
... węch i smak - jest równie ważny, jeśli chodzi o percepcję bodźców, które do nas docierają. Reklama nie powinna o tym zapominać. Instytut Millward Brown prowadził przez 18 miesięcy w kilkunastu ... Siłę tego zmysłu podkreśla fakt, że to najczęściej właśnie na wzrok oddziałuje reklama. Odchodząc od mediów, skupmy się na chwilę na półce sklepowej. Jak ...
Tematy: reklama, reklamy, formy reklamy, marketing i reklama -
Rozporządzenie KRRiTV w sprawie głośnych reklam
09:24 05.07.2010
Z pewnością każda osoba oglądająca telewizję zwróciła uwagę na zbyt głośne reklamy oraz na to, że bloki reklamowe są zdecydowanie głośniejsze niż programy, które nadawane są przed lub bezpośrednio po nich. Nadmierna głośność i nagłe skoki poziomu natężenia dźwięku naruszały komfort odbiorcy w czasie emisji programów, co niejednokrotnie zmuszało do ...
Tematy: głośne reklamy, bloki reklamowe, reklama, formy reklamy -
Gdzie można umieszczać plakaty wyborcze?
13:15 25.06.2010
W związku z trwającymi właśnie wyborami prezydenckimi oraz w nawiązaniu do zbliżających się jesiennych wyborów do rad miejskich, sejmików województw oraz wyborów prezydentów miast warto przyjrzeć się regulacji prawnej, która nakłada na komitety wyborcze kandydatów swoiste obowiązki w zakresie prowadzenia kampanii wyborczej, w tym też w zakresie ...
Tematy: plakaty wyborcze, wybory, naklejki reklamowe, ulotki reklamowe
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- inwestycje mieszkaniowe
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- e-commerce
- monitoring mediów
- ataki hakerów
- usługi bankowe
- deweloperzy