eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama internetowa
  • Płatne reklamy użytkowników MySpace

    Płatne reklamy użytkowników MySpace

    11:29 04.09.2007

    Ruport Murdoch wyznaczył sobie kolejny ambitny cel. Zamierza znacznie zwiększyć dochód z serwisu MySpace i chce to osiągnąć pozwalając użytkownikom na zamieszczanie w nim własnych reklam. MySpace czerpie zysk głównie ze sprzedaży reklam, zarabia też na muzyce sprzedawanej przez iTunes i Snocap. W roku podatkowym, który zakończył się w czerwcu, na ... WIĘCEJ

    Tematy: MySpace, reklama internetowa, reklama w internecie
  • Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa

    Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa

    01:14 03.09.2007

    ... , stawia na tradycję. Preferencje respondentów dotyczące źródeł informacji przekładają się na to, w jaki sposób postrzegają reklamę. Ponad 3/4 uważa, że reklama internetowa jest znacznie bardziej nachalna niż reklamy drukowane. Niecałe 2/3 badanych przyznaje, że bardziej skupia się na reklamach w prasie niż w sieci ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, formy reklamy
  • Jak będzie wyglądać reklama w YouTube?

    Jak będzie wyglądać reklama w YouTube?

    01:26 27.08.2007

    ... marka BMW i film Lakier do włosów. Wybór padł na przezroczyste bannery, bo reklama w formie pre-roll nie sprawdziła się. Przedstawiciele YouTube zapewniają, że ta forma ... którą wybrali zaspokoi potrzeby reklamodawców, a jednocześnie nie powinna przeszkadzać użytkownikom. Reklama pojawia się w oknie wideo odtwarzanego przez użytkownika dopiero po 15 ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, reklama w internecie, reklama internetowa
  • 110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach

    110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach

    00:06 09.08.2007

    ... w wyszukiwarkach, a także możliwość stałego monitorowania rezultatów kampanii oraz dotarcia do właściwego grona odbiorców. Istotną częścią rynku SEM staje się również reklama na stronach niezależnych witryn i serwisów zrzeszonych w sieciach kontekstowych prowadzonych przez największe portale i sieci reklamowe. W Polsce rozwija się ona od niedawna ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama w internecie
  • Google tworzy "AdSense for Games"

    Google tworzy "AdSense for Games"

    10:38 24.07.2007

    Google robi użytek ze swoich ostatnich inwestycji. Dzięki dwóm firmom zajmującym się reklamami w grach, Massive i AdSpace, pewnie wkracza na kolejny rynek. Internetowy gigant nie zamierza stworzyć nowej konsoli, ani własnych gier. Pracuje za to nad nowym systemem "AdSense for Games". Świat gier od dawna kusił Google, który postrzega grę jako ... WIĘCEJ

    Tematy: Google, Google AdSense, Google AdSense for Games, gry komputerowe
  • Program Print Ads od Google

    Program Print Ads od Google

    01:22 23.07.2007

    Google wprowadził rozszerzenie AdWords o nazwie Print Ads. Pozwoli ono ogłoszeniodawcom na umieszczanie anonsów w 225 gazetach, skupiających połowę czytelników prasy w Stanach Zjednoczonych. Program pozwoli klientom Google AdWords na umieszczanie ogłoszeń w prasie drukowanej w ten sam sposób, jak odbywa się to w przypadku stron internetowych. ... WIĘCEJ

    Tematy: Google, Google AdWords, Google Print Ads, reklama w prasie
  • Blogi internetowe i płatne komentarze

    Blogi internetowe i płatne komentarze

    00:22 14.07.2007

    Serwis Buy Blog Comments oferuje możliwość nabycia wysokiej jakości komentarza na blogu za jedyne 20 centów. Nowa forma marketingu już wzbudza kontrowersje. Takie komentarze to po prostu spam, mogą zawierać nie tylko linki do stron promujących neutralne produkty, ale także np. do stron pornograficznych. Sprzedaż komentarzy na blogach może ... WIĘCEJ

    Tematy: Buy Blog Comments, blogi, marketing internetowy, reklama internetowa
  • IAB: reklama online w USA bije rekordy

    IAB: reklama online w USA bije rekordy

    00:20 27.05.2007

    ... o 35 proc. wyższy niż w tym samym okresie 2005 r. Kategoriami, które generują największy zysk jest reklama konsumencka (stanowiła 52 proc. całkowitych dochodów z reklamy internetowej), reklama usług finansowych (16 proc.) i reklama sprzętu komputerowego (10 proc.). Zysk z reklamy online stanowił ok. 5,9 proc. całkowitego zysku z reklam w USA ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy internetowej, wydatki na reklamę, reklama internetowa
  • comScore: Młodzi entuzjastami podcastingu

    comScore: Młodzi entuzjastami podcastingu

    01:58 21.05.2007

    Odbiorcy podcastingu stanowią znakomity target dla marketerów - wynika z badań comScore. Badania przeprowadzone przez comScore i Ad Infuse w 2006 r. pokazują, że największą grupę odbiorców podcastów stanowią mężczyźni w wieku 18-24 lata (63 proc.). W tym czasie kobiety z tej samej grupy wiekowej stanowiły jedynie 37 proc. odbiorców podcastów. ... WIĘCEJ

    Tematy: podcasting, podcasty, badania internautów, reklama internetowa
  • Reklama: prasa + internet = sukces

    Reklama: prasa + internet = sukces

    00:57 27.03.2007

    ... o reklamowanym produkcie czy marce. Z najnowszych badań BIGResearch wynika, że 47,2 proc. użytkowników do takich poszukiwań motywuje reklama danego produktu w magazynie, 42,3 proc. - reklama w gazetach codziennych, 42,8 proc. - telewizyjne spoty reklamowe, a 43,7 proc. - artykuły informujące o danym produkcie. Internauci najczęściej wyszukują ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, reklama

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 21 22 ... 26

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: