-
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
09:23 20.08.2021
... jedną trzecią tortu reklamowego online, a jego wartość w pierwszym kwartale 2021 wzrosła o kilkanaście procent. Wysoki indeks osiągnęła też reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost wartości o prawie jedną trzecią) oraz w urządzeniach mobilnych (15%). Biorąc pod uwagę podział branżowy – ranking reklamodawców nie uległ istotnym zmianom ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
07:53 01.06.2021
Wartość rynku reklamowego w Polsce w I kw. 2021 r. wzrosła 2% - czytamy w najnowszym raporcie Publicis Groupe. Opracowanie dowodzi, że reklamodawcy nadal intensywnie przenoszą swoje budżety do internetu, w efekcie czego po raz kolejny zwiększył on swój udział w rynku (do 44,2%). Wartość wydatków na reklamę telewizyjną spadła o 1,3%, czyli o 11,7 ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
09:03 05.05.2021
... marketing, który dotychczas notował konsekwentne spadki, w kryzysowym okresie wzrósł o ponad 3%. Z kolei największymi wygranymi roku 2020 okazały się mobile marketing oraz programmatic. Obydwa te segmenty wzrosły o ponad 20%. Biorąc pod uwagę podział branżowy największą dynamikę odnotowały segmenty: „komputery i AV” oraz „chemia gospodarcza ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
09:22 08.03.2021
Najnowsza odsłona badania Publicis Groupe wyraźnie potwierdza, że polski rynek reklamy nie uniknął negatywnych skutków pandemii. Miniony rok okazał się dla niego najgorszym od ponad dekady, a spadek jego wartości sięgnął blisko 9%. Po raz pierwszy w historii negatywną dynamikę odnotował internet. Budżety na reklamę cięły m.in. firmy pożyczkowe i ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
12:15 02.02.2021
... prawie 4 p.p. udziałów w całym torcie reklamowym i osiągając dzięki temu 36%. Największą dynamikę ponownie zanotowała reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+13%) oraz w modelu programmatic (+15%). Formaty te są obecnie kluczowymi motorami rozwojowymi reklamy online. Analizując wyniki badania warto zwrócić także uwagę na kategorię „reklama ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online
10:17 16.11.2020
... reklamy online, oprócz marketingu w wyszukiwarkach. Przed większymi spadkami zaś uchroniła cyfrowy segment komunikacji reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+11%) oraz w modelu programmatic (+15%). Pomimo tych zmian ogólny obraz rynku nie uległ drastycznej zmianie – dominuje nadal reklama graficzna, obejmująca formaty statyczne oraz wideo ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
5 trendów programmatic, o których ma być głośno w 2019 roku
08:45 15.01.2019
... technologii jeśli chodzi o programmatic w 2019 roku. Innym, równie ważnym pod tym względem elementem jest plik ads.txt, który zyskał popularność w 2018 roku i jest postrzegany jako skuteczna alternatywa dla poprawy bezpieczeństwa w technologii programmatic. 4) Sztuczna inteligencja W 2019 roku programmatic zostanie przeniesiony na wyższy ...
Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, reklama online -
Mobile i programmatic - duet doskonały?
10:54 26.07.2018
... konsumentem a marką. Aplikacje mobile są obecnie najlepszą platformą dla reklam w modelu programmatic, zarówno pod względem możliwości wykorzystania danych, jak i niezawodności. Banery reklamowe umieszczane w aplikacjach, wykorzystujące programmatic generują średnio 3 razy większe zaangażowanie konsumentów niż te standardowe. Z analiz Sociomantic ...
Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, reklama online -
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
11:59 25.04.2018
... Fishera, główny analityk eMarketera, kołem zamachowym rozwoju modelu aukcyjnego. — Dla reklamodawców programmatic jest podstawowym sposobem na wzmocnienie kampanii reklamowych danymi 2nd party i 3rd party — zauważył Fisher. W tym roku na programmatic Amerykanie mają wydać aż 46 miliardów dolarów, czyli 82,5 proc. wszystkich zaplanowanych ...
Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, zakup powierzchni reklamowej -
Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych
13:13 07.03.2018
... jednak potencjał programmatic mógł być w pełni wykorzystany, potrzebne są dobre jakościowo dane. A tych niestety brakuje. O istotnym wpływie, jaki programmatic buying wywiera ... reklamowej w modelu programmatic mają wynieść 193 mln dolarów, co oznacza wzrost o 91,2 proc. rdr. Intensywny wzrost wydatków na programmatic nie jest jednak tylko ...
Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, zakup powierzchni reklamowej
Podobne tematy:
- e-commerce
- nowe technologie
- reklama
- sztuczna inteligencja
- reklama internetowa
- reklama online
- aplikacje mobilne
- rynek reklamy
- AI
- rok 2024
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- marketing i reklama
- m-commerce
- skuteczna reklama
- Big Data
- reklama telewizyjna
- reklama w sieci
- e-reklama
- skuteczność reklamy