-
5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce
00:59 19.07.2015
... po tym jak opuści daną stronę www. Proces odbywa się w sposób zautomatyzowany, w ciągu ułamka sekundy, dzięki coraz popularniejszemu modelowi programmatic. Wszystkie te działania: stworzenie przyjaznej platformy e-commerce, zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz personalizacji komunikacji marketingowej składają się na budowanie pozytywnego ...
Tematy: e-commerce, handel w internecie, CRM, e-sklep -
Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?
11:06 02.07.2015
... strategii zwiększałoby szansę na sprzedaż produktów i usług oraz zaangażowanie w markę. Nie jest to jednak jedyny model zastosowania programmatic TV. W przeciwieństwie do standardowej reklamy telewizyjnej, programmatic TV może stać się także niezwykle skutecznym narzędziem do śledzenia zachowań konsumenckich. Reklama TV dla wszystkich – Wyobraźmy ...
Tematy: reklama telewizyjna, reklama osobista, programmatic, rynek reklamy -
5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce
11:00 02.02.2015
... różnych grup, w zależności od etapu procesu zakupowego, na którym aktualnie się znajdują. Efektywność takich działań wydatnie wzmacnia reklama osobista, czyli programmatic buying. Pozwala na dostosowanie formy i treści reklam uwzględniając specyfikę każdego odbiorcy z osobna. – Szczególnie przydatne jest to dla tych przedsiębiorstw, które ...
Tematy: programmatic, reklama osobista, skuteczność reklamy, e-commerce -
Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data
10:08 03.11.2014
... , co nie jest zbytnio pożądane przez użytkowników. Wpłynie również na polepszenie ich jakości. Według IAB, to właśnie reklama osobista (ang. programmatic) będzie teraz najdynamiczniej rozwijającym się narzędziem w marketingu online. Co ważne, to ona spotyka się, według ResearchNow, z aprobatą nawet 70 proc ...
Tematy: Big Data, analiza danych, zbiory danych, programmatic
Podobne tematy:
- e-commerce
- nowe technologie
- reklama
- sztuczna inteligencja
- reklama internetowa
- reklama online
- aplikacje mobilne
- rynek reklamy
- AI
- rok 2024
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- marketing i reklama
- m-commerce
- skuteczna reklama
- Big Data
- reklama telewizyjna
- reklama w sieci
- e-reklama
- skuteczność reklamy