eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › programmatic
  • 5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce

    5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce

    00:59 19.07.2015

    ... po tym jak opuści daną stronę www. Proces odbywa się w sposób zautomatyzowany, w ciągu ułamka sekundy, dzięki coraz popularniejszemu modelowi programmatic. Wszystkie te działania: stworzenie przyjaznej platformy e-commerce, zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz personalizacji komunikacji marketingowej składają się na budowanie pozytywnego ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, handel w internecie, CRM, e-sklep
  • Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?

    Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?

    11:06 02.07.2015

    ... strategii zwiększałoby szansę na sprzedaż produktów i usług oraz zaangażowanie w markę. Nie jest to jednak jedyny model zastosowania programmatic TV. W przeciwieństwie do standardowej reklamy telewizyjnej, programmatic TV może stać się także niezwykle skutecznym narzędziem do śledzenia zachowań konsumenckich. Reklama TV dla wszystkich – Wyobraźmy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama telewizyjna, reklama osobista, programmatic, rynek reklamy
  • 5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce

    5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce

    11:00 02.02.2015

    ... różnych grup, w zależności od etapu procesu zakupowego, na którym aktualnie się znajdują. Efektywność takich działań wydatnie wzmacnia reklama osobista, czyli programmatic buying. Pozwala na dostosowanie formy i treści reklam uwzględniając specyfikę każdego odbiorcy z osobna. – Szczególnie przydatne jest to dla tych przedsiębiorstw, które ... WIĘCEJ

    Tematy: programmatic, reklama osobista, skuteczność reklamy, e-commerce
  • Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data

    Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data

    10:08 03.11.2014

    ... , co nie jest zbytnio pożądane przez użytkowników. Wpłynie również na polepszenie ich jakości. Według IAB, to właśnie reklama osobista (ang. programmatic) będzie teraz najdynamiczniej rozwijającym się narzędziem w marketingu online. Co ważne, to ona spotyka się, według ResearchNow, z aprobatą nawet 70 proc ... WIĘCEJ

    Tematy: Big Data, analiza danych, zbiory danych, programmatic

poprzednia  

1 ... 3 4



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: