eGospodarka.pl
bezpłatny program PIT 2019

eGospodarka.plTematy › media tradycyjne
  • Rynek reklamy w czasie pandemii. Ofensywa marketerów?

    Rynek reklamy w czasie pandemii. Ofensywa marketerów?

    09:56 23.04.2020

    Niespodziewany wybuch pandemii sprawił, że spora rzesza Polaków pozostała w domach. To w oczywisty sposób przełożyło się na konsumpcję mediów. Które z nich dominowały? Czy w czasie przymusowej izolacji spędzamy czas przed telewizorem, czy raczej przed komputerem? Przed nami wyniki analizy opracowanej przez firmę Gemius. Jej podstawą były dane z ... WIĘCEJ

    Tematy: media tradycyjne, media cyfrowe, telewizja, radio
  • Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014

    Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014

    12:21 27.01.2014

    ... przez Millward Brown główne trendy, z jakimi spotkają się w bieżącym roku media tradycyjne i cyfrowe. 1. UNIEZALEŻNIENIE SIĘ OD TYPU EKRANU – MATERIAŁY WIDEO JAKO „PŁYNNY” ... popularności tego formatu. Format mikrowideo oferuje większe zaangażowanie odbiorcy niż tradycyjne materiały filmowe przygotowywane dla marek, a w przypadku materiałów z Vine na ... WIĘCEJ

    Tematy: media tradycyjne, media cyfrowe, media społecznościowe, Twitter
  • Internauci a stare i nowe media

    Internauci a stare i nowe media

    11:14 12.10.2010

    ... od razu i nie musisz na nic czekać. Oznacza to, że aby uatrakcyjnić tradycyjne media należałoby zwiększyć ich interaktywność. Umieszczanie profili programów radiowych czy ... w dobie Internetu nie ograniczyły tej czynności. W dalszym ciągu czytają tradycyjne wersje papierowe, elektroniczne uznając za niewygodne. W niektórych przypadkach Internet ... WIĘCEJ

    Tematy: badania internautów, media, nowe media, media tradycyjne
  • Prasa, radio, Internet: media komplementarne?

    Prasa, radio, Internet: media komplementarne?

    12:28 14.05.2010

    ... rosnące korzystanie z internetu wpływa na konsumpcję innych mediów, a jeśli tak, to jakich. Przede wszystkim współużytkowanie mediów zależy od tego, o jakie media pytamy i jakie grupy bierzemy pod uwagę. Wbrew oczekiwaniom z badania Ipsos wynika, że częstsze korzystanie z internetu nie powoduje mniejszej częstotliwości słuchania ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa i radio, Internet, media, media tradycyjne
  • Rośnie wykorzystanie Internetu

    Rośnie wykorzystanie Internetu

    00:02 21.05.2009

    ... . W odpowiedziach na to pytanie Internet wybiera aż 85% respondentów, co dystansuje zarówno prasę z 3,5% wskazań, jak i telewizję, którą wybiera 2,5% osób badanych. Media są także popularnym źródłem informacji nt. zdrowia i urody oraz porad dotyczących gotowania. Także w poszukiwaniu wiadomości w tym zakresie dominuje Internet – korzystanie ... WIĘCEJ

    Tematy: korzystanie z internetu, badania internautów, media tradycyjne, popularność mediów
  • Media interaktywne lepsze niż tradycyjne

    Media interaktywne lepsze niż tradycyjne

    01:05 18.05.2008

    ... , Radio Maryja aroganckie - takie wyniki przynosi ostatnie badanie BAV Consulting, monitorujące kondycję marek w Polsce. Zdaniem autorów badania, tradycyjne media są coraz bardziej zagrożone przez media interaktywne. W ścisłej czołówce mediów "aroganckich" znalazły się jedynie stacje radiowe, prasa oraz telewizja, nikt nie wymienił zaś w tym ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, najpopularniejsze marki, media interaktywne, media tradycyjne
  • Mass media online: wolność czy kontrola?

    Mass media online: wolność czy kontrola?

    13:39 28.04.2008

    ... przydzielania możliwości dostępu w warunkach quasi-monopolu. Rodząca się nowa era mogła rozszerzyć wolność, którą cieszą się media drukowane i wspólne nośniki (telefon, maile, kablówka), na wszystkie media publiczne. Rozpowszechnianie za pomocą kabla, linii telefonicznej, nowych fal radiowych i satelity w szybkim tempie eliminowałoby potrzebę ... WIĘCEJ

    Tematy: media elektroniczne, źródła informacji, media online, media
  • Najpopularniejsze media wg interneutów

    Najpopularniejsze media wg interneutów

    00:01 20.01.2006

    ... Newsweek to ulubione media internautów - wynika z trzeciej fali badania "Konsumpcja mediów. Sposoby korzystania z mediów wśród ... że słucha radia przez internet. Radio to drugie najpopularniejsze po dziennikach elektronicznych tradycyjne medium on-line w Polsce. W porównaniu z falą majową odsetek słuchających radia on-line wzrósł o 4,3 punkty ... WIĘCEJ

    Tematy: media, internauci, internet, telewizja


bezpłatny program PIT 2019

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: