eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › popularność mediów
  • Ulubione media polskich przedsiębiorców

    Ulubione media polskich przedsiębiorców

    00:10 19.09.2011

    Portal internetowy Firmy.net przeprowadził wśród przedstawicieli zarejestrowanych w nim przedsiębiorstw ankietę, dotyczącą preferencji związanych z korzystaniem z mediów. Respondenci wskazali, że najczęściej odwiedzają portal Onet.pl, oglądają TVN, czytają Gazetę Wyborczą i słuchają radia RMF FM. Portal Firmy.net ... WIĘCEJ

    Tematy: media, badanie firm, źródła informacji, popularność mediów
  • Radio w Internecie - zwyczaje słuchaczy

    Radio w Internecie - zwyczaje słuchaczy

    12:30 15.06.2011

    ... .) i w pracy (28 proc.), w ciągu dnia (49 proc.) oraz wieczorem (40 proc.). Podczas słuchania radia online prawie wszyscy korzystają też z innych mediów – najczęściej surfują po Internecie (94 proc.) i czytają prasę (29 proc.). Przeważnie stacje odtwarzane są wprost ze strony internetowej – w ten sposób ... WIĘCEJ

    Tematy: media, Internet, radio, radio internetowe
  • Prasa, radio, Internet: media komplementarne?

    Prasa, radio, Internet: media komplementarne?

    12:28 14.05.2010

    ... dotyczące korzystania z poszczególnych mediów. Jednym z celów badania było przeanalizowanie współużytkowania mediów w poszczególnych grupach społecznych oraz sprawdzenie, czy rzeczywiście rosnące korzystanie z internetu wpływa na konsumpcję innych mediów, a jeśli tak, to jakich. Przede wszystkim współużytkowanie mediów zależy od tego, o jakie ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa i radio, Internet, media, media tradycyjne
  • Rynek telewizyjny w 2009 r.

    Rynek telewizyjny w 2009 r.

    01:10 09.01.2010

    Statystyczny Polak w 2009 roku poświęcił na oglądanie telewizji 3 godziny i 35 minut dziennie. To o przeszło 9 minut więcej niż w roku ubiegłym. Oznacza to, że statystycznie poświęciliśmy na oglądanie telewizji w ubiegłym roku 54 i pół dnia - wynika z badania TNS OBOP. Liderem wśród stacji pozostaje TVP1. Udziały stacji wyniosły 21,42%. W ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja
  • Rynek telewizyjny I-VI 2009

    Rynek telewizyjny I-VI 2009

    14:15 10.07.2009

    W pierwszym półroczu 2009 r. Polacy poświęcili na oglądanie telewizji średnio 3 godziny 42 minuty dziennie. Oznacza to, że spędzamy więcej czasu na oglądaniu telewizji. Coraz rzadziej jednak wybieramy ofertę programową czterech największych stacji - wynika z badania TNS OBOP. W pierwszym półroczu 2009 r. Polacy poświęcili na oglądanie telewizji ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja
  • Rośnie wykorzystanie Internetu

    Rośnie wykorzystanie Internetu

    00:02 21.05.2009

    ... rozrywki, co wydaje się uzasadnione – wyniki w tych dwóch obszarach potwierdzają popularność Internetu zarówno jako medium odpowiednie dla zaspokajania potrzeby rozrywki, jak i ... prasę jedynie 9,7%. Wśród osób powyżej 51 roku życia proporcje w wyborze poszczególnych mediów nie są tak rozbieżne, jednak nadal dominuje Internet z popularnością 41%, 31% ... WIĘCEJ

    Tematy: korzystanie z internetu, badania internautów, media tradycyjne, popularność mediów
  • Mass media online: wolność czy kontrola?

    Mass media online: wolność czy kontrola?

    13:39 28.04.2008

    ... rolę w kształtowaniu skutków oddziaływania nowych technologii nie tylko w krajach rozwijających się, ale także w byłych krajach komunistycznych. Na początku rozwoju nowych mediów masowych wierzono, że zasięg komunikacji oraz potęga radia i telewizji pomogą wypełnić luki w rozwoju społecznym i gospodarczym. Rzeczywistość okazała się zupełnie inna ... WIĘCEJ

    Tematy: media elektroniczne, źródła informacji, media online, media
  • Telewizja w pierwszym półroczu 2007

    Telewizja w pierwszym półroczu 2007

    00:36 05.07.2007

    Pierwsze półrocze br. przyniosło wzrost udziałów w oglądalności największych stacji komercyjnych. Najchętniej oglądanymi programami pozostają seriale i transmisje wydarzeń sportowych - wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP. W pierwszym półroczu 2007 r. oglądaliśmy telewizję średnio o 6 minut dziennie krócej, niż w analogicznym okresie ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja
  • Telewizja w pierwszym kwartale 2007

    Telewizja w pierwszym kwartale 2007

    00:04 09.04.2007

    Spektakularny wzrost udziałów TVN24 oraz znaczny spadek średniego czasu poświęconego na oglądanie telewizji to najważniejsze wnioski płynące z badań TNS OBOP, dotyczących telewizji w pierwszym kwartale b.r. Cieplejsza od ubiegłorocznej zima przyniosła spadek średniego dziennego czasu, jaki Polacy poświęcili na oglądanie telewizji. W porównaniu z ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja
  • Twoja doba ma 43 godziny

    Twoja doba ma 43 godziny

    00:03 05.02.2007

    ... rocznie. - Kolejne badania potwierdzają, że ludzie coraz więcej i dłużej korzystają z mediów, nie stawiając jednak jednego nośnika informacji ponad drugim. Żonglują przekaźnikami, ... wielu na raz - komentuje Williamson. Najczęściej w tym samym czasie z różnych mediów korzystają dzieci i młodzież. Magazyn Time w 2006 roku nazwał obecnych nastolatków ... WIĘCEJ

    Tematy: media, badania internautów, monitoring mediów, prasa

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: