eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › komunikacja w pracy
  • Praca w zespole: wyzwaniem jest różnorodność

    Praca w zespole: wyzwaniem jest różnorodność

    00:50 29.03.2017

    ... do współpracowników po wsparcie oraz że ich uwagi nie spotkają się z obojętnością. Czytaj także: - 7 sposobów na efektywną komunikację interpersonalną w pracy - Dobra atmosfera w pracy i inspirujące biuro. Tego chcą Polacy Jednak dobra atmosfera i budowanie pozytywnych relacji nie wystarczą, jeśli brakuje jasnego podziału obowiązków oraz ... WIĘCEJ

    Tematy: praca zespołowa, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, komunikacja w pracy
  • Skuteczna telekonferencja – poznaj jej zasady

    Skuteczna telekonferencja – poznaj jej zasady

    15:05 27.10.2015

    ... wydajności pracy przez rezygnację ze strat czasu (i pieniędzy!) na podróże służbowe. Idea słuszna, ale jeśli nie podejmiemy odpowiednich ... ochoty na kawę czy nie musi pójść do toalety, przerwy pomagają odświeżyć umysł. Skuteczna komunikacja bez wizji Twój entuzjazm – prowadź spotkanie energicznym głosem. Uczestnicy nie widzą ani siebie nawzajem ... WIĘCEJ

    Tematy: telekonferencja, zasady telekonferencji, efektywność pracy, zarządzanie firmą
  • 7 sposobów na efektywną komunikację interpersonalną w pracy

    7 sposobów na efektywną komunikację interpersonalną w pracy

    12:27 16.09.2015

    ... ? Zdaniem firmy GoWork.pl, jeżeli firma próbuje znaleźć odpowiedź na te trzy pytania, to rzeczywiście dba o środowisko pracy i atmosferę panującą wśród pracowników. Dobra komunikacja stanowi serce każdego dobrze prosperującego biznesu. Potwierdzają to badania, wg których najszybciej awansują pracownicy, którzy najlepiej komunikują się ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja w organizacji, praca w grupie, praca zespołowa, komunikacja w pracy
  • Praca w grupie: jak sobie radzić?

    Praca w grupie: jak sobie radzić?

    00:55 03.04.2014

    ... w drugiej połowie dnia, to nie jedyne problemy, z którymi możemy się spotkać w pracy. Każdy z nas stara się sobie z nimi radzić na swój sposób. A co zrobić ... , ekspert monsterpolska.pl. Dobra komunikacja to podstawa Jednym z najważniejszych, a często zaniedbywanych, aspektów współpracy jest dobra komunikacja z zespołem. Niestety wspólny projekt ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja w firmie, praca w grupie, praca zespołowa, komunikacja w pracy
  • Komunikacja w organizacji: liczy się dialog

    Komunikacja w organizacji: liczy się dialog

    00:26 16.03.2014

    ... odpowiedzialność za efektywność pracy całego zespołu. Dialog polega na rozpoznawaniu i równoważeniu różnych ról, jakie przyjmujemy w rozmowie i pracy grupowej. Amerykański psycholog ... tylko z inicjującymi, członkowie grupy będą zajmować się wyłącznie swoimi pomysłami, a komunikacja zmieni się w serię monologów. Gdy zabraknie oponenta, nie będziemy ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja w organizacji, komunikacja w pracy, dialog, rozmowa
  • Komunikacja w pracy: ponglish czyli korpo-mowa

    Komunikacja w pracy: ponglish czyli korpo-mowa

    12:33 11.03.2014

    ... czy kopisarzem, a w najlepszym wypadku słowomistrzem”. Traci język – zyskuje komunikacja Na żargon biurowy często oburzają się językowi puryści. Skoro ... na stendbaju – pracować bez przerwy przez długi czas siedzieć w worku – być w pracy (w niektórych firmach czytane jako „łork” w innych z polskim „w”) pracowniczy bekap – praca na zastępstwo ... WIĘCEJ

    Tematy: korporacje, praca w korporacji, komunikacja w pracy, komunikacja w firmie
  • Praca zespołowa: wady i zalety

    Praca zespołowa: wady i zalety

    01:10 14.12.2013

    ... dla całej grupy i jej pracy. W takim przypadku najlepiej będzie, jeśli porozmawiacie zespołowo z przełożonymi i poprosicie o wsparcie w tej kwestii. Być może rozwiązaniem będzie przeniesienie tej osoby do innego zespołu? Najważniejsza w pracy zespołowej jest komunikacja i szacunek do współpracowników oraz ich pracy, a także czasu, o czym wiele ... WIĘCEJ

    Tematy: praca zespołowa, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, konflikt w pracy
  • Narzędzia społecznościowe poprawiają efektywność pracy

    Narzędzia społecznościowe poprawiają efektywność pracy

    09:25 06.06.2013

    ... i zapewniających stały kontakt. Zwracają także uwagę na to, jak wygląda ich interakcja w życiu osobistym. Media społecznościowe w przedsiębiorstwie to nowy sposób pracy, a firmy i instytucje wdrażające te rozwiązania zyskują lepszą komunikację, szybszy kontakt z klientami oraz przewagę konkurencyjną” – dodaje. Niechęć ze strony firm do ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, komunikatory, efektywność pracy, komunikacja w pracy
  • Komunikacja wewnętrzna w firmie 2011

    Komunikacja wewnętrzna w firmie 2011

    11:05 30.12.2011

    ... się komunikacją jest możliwość budowania wśród pracowników i potencjalnych kandydatów do pracy wizerunku nowoczesnej organizacji. Na ostatnim miejscu wymieniana jest korzyść ... firmie efektywniej działać – w tym obszarze wzrost oczekiwań jest największy. Komunikacja wewnętrzna zdaniem ponad połowy ankietowanych w większym stopniu nastawiona jest na ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja wewnętrzna, komunikacja w firmie, komunikacja w pracy, media społecznościowe
  • Komunikacja interpersonalna w pracy

    Komunikacja interpersonalna w pracy

    12:52 12.07.2011

    ... głosu, niemożność uważnego słuchania z uwagi na doznawany stres, zmęczenie lub wyczerpanie psychiczne bądź poirytowanie [Bańka, 1992]. Skuteczna komunikacja Skuteczna komunikacja interpersonalna w pracy zależy od przestrzegania dwóch grup zasad. Pierwsza grupa obejmuje następujące reguły organizowania wypowiedzi: regułę zrozumiałości i poprawności ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja interpersonalna, komunikacja w firmie, komunikacja w pracy, komunikacja niewerbalna

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: