-
Innowacyjność i AI. Tego potrzeba do budowy Customer Experience
13:00 02.08.2019
... za produkty wyróżniające ich na rynku, ale także za lepsze Customer Experience. Poprawę doświadczeń zakupowych zapewniają m.in. technologie, w tym AI. Najczęstsze obecnie ... innych marek; 62% klientów jest otwartych na wykorzystanie AI w celu poprawy Customer Experience (59% w 2018 roku); 88% wierzy, że firmy w sposób odpowiedzialny stosują technologie ...
Tematy: zaufanie klientów, zachowania konsumentów, pozyskiwanie klientów, customer experience -
Klienci banków potrzebują najlepszych doświadczeń konsumenckich
09:52 13.06.2019
Dbałość o klienta i odpowiadanie na jego potrzeby to dziś niezbędny element budowania przewagi konkurencyjnej. W obliczu nadchodzącego wdrożenia dyrektywy PSD2, która pozwoli wejść do branży cyfrowym „graczom”, rodzime banki muszą dołożyć starań, aby jeszcze lepiej zaspokajać rosnące oczekiwania swoich klientów. 5 czerwca br. podczas debaty „Jak ...
Tematy: banki, doświadczenia konsumentów, customer experience, lojalność klienta -
Handel detaliczny, czyli chatboty i hiperpersonalizacja
13:49 23.05.2019
... i wydarzenia na żywo wzrósł o 70% w stosunku do całkowitych wydatków konsumpcyjnych USA – podkreśla Andrzej Musiał, starszy menedżer w dziale usług doradczych w zespole Customer & Growth w KPMG w Polsce. Co trzeci Millenials na świecie wykorzystuje media społecznościowe jako podstawowe narzędzie do interakcji z markami i firmami. Istnieje też ...
Tematy: handel detaliczny, nowe technologie, customer experience, zachowania konsumentów -
4 globalne trendy w Customer Experience
13:32 15.05.2019
... doprowadziła analiza Mood Media, jest spójność zaobserwowanych trendów. Wprawdzie customer experience jest zróżnicowane ze względu na położenie geograficzne kraju i ... są niezwykle dobrze poinformowani i bardzo świadomi faktu, że mogą żądać lepszego customer experience. Chcą mieć wszystko w zasięgu ręki, bez chwili zwłoki. Chcą żeby wszystko ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Wysoka jakość obsługi klienta nowym źródłem przychodów
09:37 07.05.2019
... szybki dostęp do informacji – traci na tym nie tylko jakość obsługi, ale wizerunek całego przedsiębiorstwa. Coraz więcej ważnych wskaźników określających Customer Experience Ukierunkowanie obsługi klienta na wypracowanie wysokiego wskaźnika CX wymaga zastosowania nowych wskaźników pomiaru efektywności. Choć sprawdzone mierniki, takie jak np ...
Tematy: jakość obsługi, obsługa klienta, customer experience, sztuczna inteligencja -
Marki zaangażowane w cele społeczne są silniejsze
10:40 11.03.2019
Jak dowodzi zrealizowane przez Accenture globalne badanie Global Consumer Pulse, niemal 2/3 konsumentów ze wszystkich zakątków świata preferuje kupować towary i usługi firm, które w swej działalności kierują się wartościami etycznymi i okazują wsparcie szczytnym celom. W Polsce odsetek ten sięga 62%, a dodatkowo 56% polskich konsumentów oczekuje, ...
Tematy: budowanie marki, relacje z klientem, customer experience -
Hotele, czyli nocleg + doświadczenia
00:44 02.03.2019
W obecnych realiach doświadczenia konsumentów liczą się jak nigdy wcześniej. Doskonale wiedzą o tym np. przedstawiciele handlu, ale o wrażenia klientów dbać muszą również inne branże. Rynek hotelowy nie jest pod tym względem wyjątkiem. Aplikacje umożliwiające zamówienie room service poprzez emoji, lobby zaprojektowane na wzór kreatywnego coworku ...
Tematy: hotele, rynek hotelowy, customer experience -
Nie ignoruj customer experience
11:24 05.02.2019
... powinno znaleźć się wyżej na liście priorytetów każdej organizacji. Powinna wspierać je cała struktura firmy” – podkreślił Nemo Verbist, Group Executive Customer Experience w Dimension Data. –„Liczne organizacje przyznają, że doświadczenia klientów są bardzo ważne, jednak niewiele podmiotów wyznacza osoby na szczeblu zarządu, odpowiedzialne ...
Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami -
Marketing liderem w budowaniu customer experience
13:38 31.01.2019
... kluczowe z punktu widzenia klienta. Firmy, które posiądą doskonałość na tym polu, wygrają z resztą rynku – poprzez umiejętne zarządzanie Customer Experience. Wyzwania firm potęguje jeszcze to, że w Customer Experience nie chodzi tylko o właściwą reakcję. Firma musi być przecież aktywna, wychodzić do klientów i ich zdobywać. To oznacza ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama, customer experience -
Coraz bieglejsi w customer experience
09:04 28.01.2019
... badań w 20 innych krajach. Podstawą porównań pomiędzy markami, branżami i krajami jest indeks CEE (ang. Customer Experience Excellence). Wskaźnik obliczany jest na podstawie oceny Sześciu FilarówTM Customer Experience z uwzględnieniem ich indywidualnego wpływu na budowę doświadczeń klientów w danym kraju. W przypadku równej wartości wskaźnika CEE ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- oferta banków
- banki
- e-commerce
- usługi bankowe
- nowe technologie
- zakupy online
- rok 2019
- social media
- sklepy internetowe
- ochrona danych osobowych
- media społecznościowe
- rekrutacja
- zakupy przez internet
- sztuczna inteligencja
- internet
- sprzedaż
- pandemia
- ubezpieczyciele
- bezpieczeństwo danych