-
Trendy w e-commerce na 2019 rok
00:44 28.01.2019
... . Nie należy się jej bać – warto zacząć z niej korzystać. Customer Experience i personalizacja Customer Experience jest to nic innego jak doświadczenie klienta w styczności z marką. A ... , łączące świat online i offline, tak aby maksymalnie ułatwić klientom customer journej i dać im możliwość wybrania najatrakcyjniejszej drogi. Sklepy internetowe będą ...
Tematy: nowe technologie, trendy technologiczne, e-commerce, handel internetowy -
Detaliści muszą inwestować w nowe technologie
10:38 25.01.2019
Zamknięcie sklepów Toys R US czy Mothercare to wyraźny dowód, jak bardzo w dzisiejszych czasach liczy się dbałość o cyfrowe doświadczenia konsumentów. Jasne staje się, że współczesny retail nie może polegać już jedynie na tradycyjnych metodach. Potwierdzeniem tego może być badanie zrealizowane przez amerykańską agencję Riverbed - aż 79 proc. jego ...
Tematy: retail, customer experience, doświadczenia zakupowe, zachowania konsumentów -
Zwrot towaru buduje lojalność klienta?
00:45 05.01.2019
... , tacy jak Zappos czy Ikea, wykorzystują to zjawisko na swoją korzyść, wliczając doświadczenie oddania towaru jako jeden z kluczowych aspektów całościowego customer experience w sklepie. Portal DlaHandlu podaje, że 66% klientów dokonuje zakupów po sprawdzeniu polityki zwrotów w sklepie, a 15% porzuca sprzedawcę, jeśli zasady są ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki -
3 czynniki wpływające na sukces i rozwój firmy
09:58 07.12.2018
... doświadczeń zakupowych zapewnianych przez dostawców. Chodzi zarówno o doświadczenia w kontaktach z samą firmą, jak i jej produktami i usługami. Ogół tych doświadczeń (tzw. Customer Experience) jest przez klientów rozumiany dwojako: z jednej strony są to indywidualne wrażenia w całym procesie sprzedaży i obsługi po zakupie (i to dotyczy bardzo ...
Tematy: rozwój firmy, customer experience, innowacyjność -
Customer experience równie ważny jak sam produkt
10:05 28.11.2018
... z produktem. W przeciwnym razie o budowę konsumenckiej lojalności może być niezwykle trudno. Potwierdzeniem tego jest opracowany przez Salesforce raport "Trends in Integrated Customer Experience". Wynika z niego, że aż 57% klientów gotowych jest przejść do konkurencji, jeśli ta zagwarantuje im lepsze doświadczenia lub zachowa się ...
Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, elacje z klientami -
Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX
11:22 11.10.2018
... pomaga Jednym z najważniejszych zagadnień w sektorze handlu detalicznego jest obecnie customer experience (CX), czyli doświadczenie konsumenta. Jest to jego subiektywna ... , ale szansę. Sprzedaż on-line może bowiem w znaczący sposób dopełniać customer experience. - Nasze rozmowy podważyły mit, że z zakupów w internecie w Polsce korzystają tylko ...
Tematy: handel detaliczny, customer experience, galerie handlowe, centrum handlowe -
Rekrutacja wpływa na zachowania konsumentów?
13:11 01.10.2018
Wprawdzie o customer experience, czyli doświadczeniach klienta, zwykło mówić się przeważnie w kontekście zakupów, to jednak wyraźnie widać, że ma ono znaczenie również na innych ...
Tematy: rekrutacja, decyzje zakupowe, zachowania konsumentów, candidate experience -
Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?
13:23 28.09.2018
... więcej, a jedną z nich są nieruchomości handlowe. Eksperci JLL wraz z agencją Freebee przyjrzeli się, jakich trendów UX możemy spodziewać się w galeriach. „Customer experience w sektorze nieruchomości handlowych to wypadkowa wielu punktów kontaktu klienta podczas interakcji z konkretną marką, niezależnie od tego, czy jest to punkt ...
Tematy: customer experience, galerie handlowe, centrum handlowe, doświadczenia zakupowe -
Sztuczna inteligencja nie odbiera pracy handlowcom
12:54 31.07.2018
... wysokich technologii, w tym sztucznej inteligencji, silnego wzrostu aplikacji mobilnych do obsługi sprzedaży, stosowania wskaźników bezpośrednio powiązanych z customer’s experience. Obok Customer Satisfaction Score (CSAT) rośnie wykorzystanie pomiarów w zakresie NPS, przepływu leadów (pipeline), ogólnej wartości klienta (CLV), Raport ...
Tematy: sprzedaż, strategia sprzedażowa, customer experience, rozwój firmy -
Customer experience podnosi przychody
12:22 13.07.2018
... poddane doświadczenia w kontaktach z markami, ich produktami oraz proces zakupu i obsługi klienta. Na podstawie stworzonej przez KPMG metodyki Sześciu Filarów Customer Experience ankietowani wybrali firmy, które najlepiej zarządzają doświadczeniami klientów. Konsumenci pochodzili z 14 różnych krajów: Australii, Chin, Danii, Francji, Włoch, Indii ...
Tematy: customer experience, obsługa klienta, jakość obsługi, budowanie wizerunku marki
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- oferta banków
- banki
- e-commerce
- usługi bankowe
- nowe technologie
- zakupy online
- rok 2019
- social media
- sklepy internetowe
- ochrona danych osobowych
- media społecznościowe
- rekrutacja
- zakupy przez internet
- sztuczna inteligencja
- internet
- sprzedaż
- pandemia
- ubezpieczyciele
- bezpieczeństwo danych