eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › Lidl
  • Top Marka w mediach 2017 – sieci handlowe

    Top Marka w mediach 2017 – sieci handlowe

    13:22 13.11.2017

    ... była także najczęściej wymienianą marką w internecie – blisko 28 tys. materiałów. Lidl okazał się popularniejszy w sieci niż Tesco, a Auchan aktywniejszy od Carrefoura, ... brandach pisano najczęściej na Facebooku. Tesco zauważalne było także na Twitterze, a Lidl - na YouTube i Instagramie. Analiza materiału pod względem płci autorów wpisów wykazała, ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci handlowe, sieci handlowe w mediach, monitoring mediów, Biedronka
  • Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.

    Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.

    12:52 04.09.2017

    ... lepszym od uzyskanego w analogicznym okresie poprzedniego roku. Zdecydowanym liderem wśród reklamodawców pozostał Lidl, który przeznaczył na promocję niemal dwukrotnie więcej niż wicemistrz zestawienia ... – jest ulubionym sklepem aż 62% badanych. W dalszej kolejności wybierany jest Lidl. Obie marki mierzą się w walce o tego samego konsumenta, dlatego ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, handel detaliczny
  • Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji

    Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji

    11:03 21.03.2017

    ... się radio z 28% udziału (inwestycje na poziomie 295,9 mln zł). W dalszej kolejności reklamodawcy wybierali: internet (13%), outdoor (9%), magazyny (7%), gazety (5%) i kina (1%). Lidl, czołowy reklamodawca z sektora handel, największą część budżetu reklamowego przeznaczył na promocję w telewizji – aż 45%.Na dwóch kolejnych miejscach w media miksie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, handel detaliczny
  • W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange

    W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange

    12:24 23.01.2017

    Według domu mediowego Codemedia, największymi reklamodawcami telewizyjnymi minionego roku okazali się Lidl, T-mobile i Orange. Z kolei najwyższym wzrostem nakładów na reklamę mógł pochwalić się Carrefour, który wydał aż o 553% więcej niż rok wcześniej. ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016

    Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016

    00:41 07.11.2016

    ... nie zaskakuje: na pierwszym miejscu znalazła się Biedronka, za nią Lidl, a na trzeciej pozycji Tesco. Duże zaangażowanie internautów w kwestie związane z tematyką ... płyt w biedronce - zawsze są akurat te, które chcę kupić” – cieszy się internautka. Marka Lidl wyjątkowo często pojawiała się w rozmowach na temat dziennikarki TVN Doroty Wellman, która ... WIĘCEJ

    Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów
  • Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium

    Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium

    00:15 05.08.2016

    ... Play, najwyższe wzrosty zanotowały Biedronka oraz T-Mobile – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Z rankingu wypadł Kaufland. Niekwestionowanym liderem minionego półrocza został Lidl (29 079), wyprzedzając zeszłorocznego zwycięzcę – Orange, który w bieżącym roku znacznie obniżył swoją aktywność telewizyjną (spadek z 37 165 do 24 055 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016

    Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016

    12:46 02.08.2016

    ... wszystkich wzmianek na temat sieci. Na drugim i trzecim miejscu znalazły się Lidl (23,8%) oraz Tesco (17,4%). Pierwszą dziesiątkę najsilniejszych medialnie marek z branży handlowej zamykają Real i ... te, które dotyczą Biedronki. Kolejne miejsca zajmują Żabka oraz Lidl (odpowiednio 23% i 16% całości). Co takiego przyciągnęło uwagę internautów w I ... WIĘCEJ

    Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów
  • Za co kochamy dyskonty?

    Za co kochamy dyskonty?

    09:17 14.07.2016

    Przemyślane działania oraz długoterminowa strategia. Te dwa czynniki przesądzają najprawdopodobniej o sukcesie, jaki na polskim rynku odniosły sklepy dyskontowe. Jaka jest skala tego triumfu? Wystarczy spojrzeć na liczby. W ostatnich 5 latach wartość polskiego rynku dyskontów wzrosła o 17 pkt. proc. W tym samym czasie Europa wypracowała wzrost na ... WIĘCEJ

    Tematy: dyskonty, sieci dyskontowe, sieci handlowe, sklepy dyskontowe
  • Lidl kontra Biedronka: która strona internetowa popularniejsza?

    Lidl kontra Biedronka: która strona internetowa popularniejsza?

    14:49 25.02.2016

    ... sklepu Ikea.com – w związku z zapowiedziami dotyczącymi otwarcia wirtualnego sklepu. Choć Biedronka i Lidl nie zdradzają na razie takich planów, Gemius przyjrzał się bliżej zainteresowaniu ... przypadku strony Biedronka.pl panie stanowią średnio 60 proc. odwiedzających, w przypadku strony Lidl.pl jest to 57 proc. Ze strony Biedronki korzysta stosunkowo ... WIĘCEJ

    Tematy: Biedronka, Lidl, Gemius, badania internautów
  • Sieci handlowe w mediach IV kw. 2015

    Sieci handlowe w mediach IV kw. 2015

    13:19 04.02.2016

    ... i telewizji ukazało się ponad 236 tysięcy wzmianek o łącznej wartości ponad 351 mln złotych. W IV kwartale najczęściej obecne w mediach były: Biedronka, Lidl oraz Tesco. Warto podkreślić, że ta trójka łącznie wygenerowała 67 procent wartości ekwiwalentu reklamowego pierwszej dziesiątki najpopularniejszych w mediach sieci handlowych ... WIĘCEJ

    Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: