eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieSprzęt › Chodzące billboardy

Chodzące billboardy

2004-10-24 00:03

Chodzące billboardy

© fot. mat. prasowe

Pod nazwą "Chibi Vision" opatentowano nowy sposób wyświetlania reklam. Rozwiązanie polega na podczepieniu pod plecak niewielkich (7-calowych) paneli LCD, na których prezentowane są filmy reklamowe.

Przeczytaj także: Plecak z baterią słoneczną

fot. mat. prasowe

Urządzenie obsługuje wiele formatów nośników, m.in. DVD, CD, SVCD, MP3, CDDA, JPEG, CD-R, CD-RW, DVD-R i DVD-RW.

Chibi Vision jest wyposażony w zestaw stereofonicznych głośników, a waga zestawu wraz z baterią nie przekracza 500g.

Pomysłodawca - Universal Planners – chce wypożyczać nietypowe plecaki za 70 tys. jenów dziennie (ok. 2,2 tys. złotych). W gestii reklamodawcy pozostaje znalezienie chętnej osoby, która będzie chodzić po ulicach prezentując "plecakowe" reklamy.

oprac. : 4Press

4 megapiksele w telefonie

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: