Chodzące billboardy
2004-10-24 00:03
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Plecak z baterią słoneczną
fot. mat. prasowe
Chibi Vision jest wyposażony w zestaw stereofonicznych głośników, a waga zestawu wraz z baterią nie przekracza 500g.
Pomysłodawca - Universal Planners – chce wypożyczać nietypowe plecaki za 70 tys. jenów dziennie (ok. 2,2 tys. złotych). W gestii reklamodawcy pozostaje znalezienie chętnej osoby, która będzie chodzić po ulicach prezentując "plecakowe" reklamy.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
Adware może być bardzo niebezpieczny
-
Biedronka, Allegro i Lidl liderami YouGov Ad Awareness 2023
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
-
Reklama w Internecie a obowiązujące prawo
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
-
Olimp Laboratories ukarany za kryptoreklamę w mediach społecznościowych
-
Google udostępnia Moje Centrum Reklam
-
Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK
-
Protest "Media bez wyboru" popierany przez 2/3 Polaków