Aplikacja mobilna Advoider Lite, czyli telewizja bez reklam
2019-03-29 09:17
Aplikacja mobilna Advoider Lite informuje o rozpoczęciu i zakończeniu reklam © Oleksandr - Fotolia.com
Przeczytaj także: Aplikacje mobilne 2019. Jakie trendy?
Użytkownik aplikacji Advoider Lite nie tylko otrzyma na telefon komunikat, że szacowany czas rozpoczęcia lub zakończenia bloku reklamowego, na obserwowanym przez niego kanale wyniesie np. minutę, ale także sprawdzi, ile on potrwa oraz na kiedy przewidziany jest kolejny. Wszystko odbywa się w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.Advoider Lite umożliwia obserwowanie wielu kanałów jednocześnie, a także dowolne ustawienie wyglądu listy kanałów za pomocą filtrowania i sortowania. Użytkownik może nie tylko wybrać, jakie stacje mają mu się wyświetlić, ale również w jakiej kolejności.
Jak zacząć?
Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji w telefonie, użytkownik może skorzystać z bezpłatnego, 14 dniowego okresu próbnego. W tym celu wystarczy, że na ekranie startowym wybierze tryb DEMO, a następnie dokona personalizacji ustawień, czyli określi platformę telewizyjną, według której ma być ustawiona numeracja stacji oraz wskaże kanały/kategorie programów, które najczęściej ogląda.
fot. mat. prasowe
Advoider Lite - programy
Subskrypcja
Dostęp do pełnej wersji aplikacji po okresie próbnym, będzie płatny i w zależności od rodzaju subskrypcji wyniesie:
- 4,99 zł za miesiąc;
- 12,99 zł za 3 miesiące;
- 23,99 zł za 6 miesięcy.
Płatności będzie można dokonać w sklepie Google Play oraz App Store. Osoba, która nie zdecyduje się na wykupienie subskrypcji, może korzystać z darmowej wersji aplikacji, w ramach której będzie mieć dostęp do pełnego, tygodniowego programu telewizyjnego dla 200 kanałów.
fot. mat. prasowe
Advoider Lite - kanały
fot. mat. prasowe
Advoider Lite - przypomnienia
Podsumowując, aplikacja mobilna Advoider Lite, to:
- Powiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu reklam na obserwowanych kanałach, 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu;
- Lista 16 monitorowanych stacji, która z każdym miesiącem będzie się powiększać;
- Pasek informacyjny o szacowanej długości trwania bloku reklamowego lub czasu do jego rozpoczęcia;
- Możliwość “obserwowania” wielu kanałów jednocześnie;
- Aktualny program TV wraz z opisami dla 200 stacji;
- Przypomnienia dla ulubionych programów.
.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Czy zdrowotne aplikacje mobilne dbają o nasze dane?
-
5,5 miliarda fałszywych reklam usuniętych w 2023 roku
-
Adware może być bardzo niebezpieczny
-
Biedronka, Allegro i Lidl liderami YouGov Ad Awareness 2023
-
Aplikacje mobilne, czyli wysoka jakość albo śmierć
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
-
Mobilne aplikacje zakupowe: jakie wady i zalety?
-
Zniżka za aplikację sklepu, czyli jak Polacy dbają o bezpieczeństwo smartfonów
-
Reklama w Internecie a obowiązujące prawo
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)