eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › sieci detaliczne w Polsce
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2012

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2012

    00:12 04.09.2012

    ... się przyciąganiem wózków do kas (w tym – bezobsługowych) tej sieci. 5. Carrefour – 74,74 W Polsce hipermarkety pod szyldem Carrefour nie mają ani przewagi cenowej, ani też nie wyróżniają się jakością ekspozycji towarowej czy wdrażaniem atrakcyjnych rozwiązań. Hipermarkety tej francuskiej sieci ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2012

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2012

    13:38 14.05.2012

    ... i skutecznej promocji firma wyraźnie wyszła na prostą po okresie wyraźnego regresu spowodowanego stagnacją gospodarczą w Polsce. Interesującym zjawiskiem w ostatnich miesiącach jest rosnąca pozycja sieci partnerskich stanowiących atrakcyjną alternatywę dla handlowców, którzy nie chcą prowadzić samodzielnej działalności handlowej, ale też ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych I 2012

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych I 2012

    09:50 02.02.2012

    ... dużymi i małymi, a nieraz bezpośrednio konkurującymi między sobą. Zadanie to jest karkołomne pod względem logistycznym. Interesująco wygląda ranking sieci o największym wzroście uzyskanych punktów. Wśród najbardziej dynamicznych sieci prym wiodą grupy średniej wielkości, lecz wyraźnie wyróżniające się na swoich rynkach działania. Liderem jest sieć ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011

    12:16 12.09.2011

    ... pierwsze miejsce wysunęła się sieć Biedronka (80,01), która wyprzedziła dotychczasowego lidera Tesco hipermarkety (79,98) zaledwie o 0,03 punktu. O awansie sieci Jeronimo Martins Dystrybucja zadecydowały świetne wyniki sprzedaży z 1 m kw. (4683 euro rocznie), stały rozwój organiczny, dynamiczna akcja reklamowa oraz konsekwentne inwestowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2011

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2011

    13:12 09.05.2011

    ... liczącym się graczem na polskim rynku detalicznym. Topaz skutecznie rozwija się w województwie mazowieckim, niejako „na zapleczu” najsilniejszych sieci detalicznych w kraju. Sukcesy rynkowe odnoszone przez sieci sklepów własnych z rodzimym kapitałem, takie jak Topaz, Polomarket czy Arhelan wskazują, że na rynku jest miejsce nie ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010

    13:33 29.11.2010

    ... locally” będą zmuszeni pomyśleć o zastosowaniu wariantu greckiego, czyli podjęcia decyzji o opuszczeniu polskiego rynku. KOMENTARZ Przedświąteczna huśtawka - czyli sieci w górę, sieci w dół Pod koniec roku większość sieci detalicznych w naszym Rankingu zachowuje się tak, jak kolarze przed wjazdem na ostatnią prostą przed metą. Wzmaga się ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Tesco chce pokonać Biedronkę

    Tesco chce pokonać Biedronkę

    11:57 29.11.2010

    ... sieci jest pozycja lidera polskiego rynku handlu detalicznego. Pokonanie portugalskiego konkurenta wydaje się jednak ... Rz" plan Brytyjczyków firmy jest bardzo ambitny, ale niemal niemożliwy do zrealizowania. W ubiegłym roku Tesco miało w Polsce ponad 9 mld zł obrotów, a Biedronka ponad 16,8 mld zł. Różnicę pogłębia także niespotykana wśród konkurentów ... WIĘCEJ

    Tematy: Tesco, Biedronka, handel detaliczny, sprzedaż detaliczna w Polsce
  • Supermarket Stokrotka w Lublinie

    Supermarket Stokrotka w Lublinie

    00:10 16.11.2010

    ... w dużych galeriach handlowych. Stokrotka Sp. z o.o. powstała w 1994 roku w Lublinie, a obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Spółka jest właścicielem sieci 177 supermarketów Stokrotka oraz 8 delikatesów Delima. Stokrotka to spółka z całkowicie polskim kapitałem i tradycjami w polskim handlu detalicznym. Artur Kawa, prezes Emperia ... WIĘCEJ

    Tematy: nowe inwestycje, powierzchnia handlowa, nieruchomości handlowe, sieci detaliczne w Polsce
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2010

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2010

    13:57 02.11.2010

    ... , a nawet zmiana hasła, z którego wynikało wcześniej, że „Lidl jest tani”, a teraz okazuje się, że zakupy w sklepach tej sieci to „Mądry wybór”. Menedżerowie tej sieci wyraźnie muszą przyglądać się poczynaniom rynkowym swojego głównego konkurenta, jakim jest Biedronka, a wnioski przekuwają w przemyślane poczynania marketingowe. O szczególną ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco
  • Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2010

    Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2010

    13:59 22.09.2010

    ... miejsce w rankingu zachowała sieć Kaufland (72,71 pkt.). Sklepy tej sieci stały się jednak ulubionym miejscem poszukiwaczy przeterminowanych produktów, których obfitość przypomina ... lokalizacja i długie godziny otwarcia. Imponować musi również dynamika rozwoju tej sieci – średnio w ciągu trzech dni pojawiają się dwie Żabki. W tym zagranicznym ... WIĘCEJ

    Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: