eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama
  • Facebook uległ reklamodawcom. Reklamy znikną z kontrowersyjnych stron

    Facebook uległ reklamodawcom. Reklamy znikną z kontrowersyjnych stron

    19:16 29.06.2013

    Twórcy Facebooka wprowadzają zmiany w portalu społecznościowym, związane z reklamami dla dorosłych oraz przemocą. Od poniedziałku na stronie ma nie być już żadnych budzących zgorszenie materiałów reklamowych. Zmianie ma ulec również umiejscawianie reklam na stronach serwisu społecznościowego zawierających wątpliwe treści. Decyzja właścicieli ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, serwisy społecznościowe, reklama, pornografia
  • Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013

    Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013

    10:55 20.06.2013

    ... wyszukiwania, oraz rozwiązania typu „click-to-call” i geotargetowanie. Natomiast reklama ogłoszeniowa będzie rosła średnio zaledwie o 6% do 2015 roku. Wydatki na mobile marketing (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 5 razy szybciej niż „tradycyjna” reklama desktopowa. ZenithOptimedia prognozuje, że wydatki na mobile ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.

    Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.

    00:25 08.06.2013

    Pomimo, iż analizy Kantar Media prezentujące wydatki reklamowe w okresie 1Q 2103 (w stosunku do 1Q 2012) wskazują na lekki - 3 % - wzrost, prawdziwy obraz sytuacji w mediach i zbliżające się ograniczenia wydatków są pesymistyczne. Z analizy wydatków reklamowych w poszczególnych sektorach, dokonanych przez ekspertów Equinox Polska, wyraźnie wynika, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Rynek mediów i reklamy 2013-2017

    Rynek mediów i reklamy 2013-2017

    11:11 06.06.2013

    ... edukacyjne, wydawanie czasopism dla konsumentów, rozrywka filmowa, wydatki na dostęp do Internetu: stały i mobilny, reklama internetowa: stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama telewizyjna, telewizja abonamentowa i opłaty licencyjne, gry komputerowe. Wydatki cyfrowe oznaczają wydatki na szerokopasmowy i mobilny ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja
  • Parabanki oszukują w reklamach

    Parabanki oszukują w reklamach

    13:01 23.05.2013

    Reklamy parabanków nie zawsze są wiarygodne. Aż dwie trzecie spośród skontrolowanych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów reklam tych instytucje było sprzecznych z prawem. Parabanki mijają się z prawdą informując, że bezwarunkowo udzielają pożyczek, że mają najlepsze oferty czy też że udzielają pożyczek bez dodatkowych opłat czy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, UOKiK, parabank, Amber Gold
  • Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013

    Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013

    00:20 04.05.2013

    ... . Między 2002 a 2012 udział Internetu w globalnym media miksie wzrósł o 15 p.p., podczas gdy udział dzienników spadł o 12 p.p., a magazynów – o 5 p.p. ZenithOptimedia przewiduje, że reklama w Internecie zwiększy swój udział w rynku reklamowym z 18% w 2012 do 23,4% w 2015. W tym czasie udział dzienników i magazynów będzie wciąż malał – średnio ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Reklamy coraz bardziej nas irytują

    Reklamy coraz bardziej nas irytują

    21:08 15.04.2013

    Reklamy coraz bardziej irytują, w ciągu ostatnich czterech lat średni Wskaźnik Irytacji Reklamą wzrósł o około 20 punktów procentowych – wynika z badania przeprowadzonego przez dom mediowy OMD. Bardzo wysokie wartości tego wskaźnika zanotowano w ostatnim półroczu, jednak mogą one wynikać ze zmiany w sposobie przeprowadzania badania, zrezygnowano ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, media, OMD, telewizja
  • Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012

    Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012

    12:47 12.04.2013

    W 2012 roku widać wyraźne ożywienie w sektorze reklamy branży energetycznej. Trzech z pięciu największych dostawców energii zwiększyło budżety mediowe o kilkadziesiąt procent. Choć w ubiegłym roku wydatki tej kategorii zamknęły się, cennikowo, kwotą 78 milionów złotych, to mimo kryzysu na rynku konkurujące ze sobą firmy energetyczne promują swoje ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, energetyka
  • Telewizja Polska mocno na minusie

    Telewizja Polska mocno na minusie

    18:15 28.03.2013

    W 2012 roku Telewizja Polska odnotowała stratę w wysokości 218,8 mln zł. Do złego wyniku przyczyniły się między innymi nakłady na nadawanie w dwóch technologiach, czyli cyfrowej i analogowej oraz spadek przychodów z reklam. Wzrosły za to przychody TVP z abonamentu. W ubiegłym roku TVP poniosła nakłady o charakterze jednorazowym związane z Euro ... WIĘCEJ

    Tematy: TVP, telewizja, media, reklama
  • Reklama wielkoformatowa 2012 r.

    Reklama wielkoformatowa 2012 r.

    00:16 12.02.2013

    W całym 2012 rok inwestycje w reklamę wielkoformatową wyniosły 83,04 mln zł. W porównaniu z rokiem 2011 oznacza to spadek wartości rynku o 0,7%. Zmiany w poszczególnych kwartałach są znaczne. Z perspektywy osiągniętego wyniku najważniejsze kwartały to II (kiedy wzrost wyniósł aż 15,2%) i IV. W ostatnim kwartale został odnotowany bardzo silny ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor

poprzednia  

1 ... 10 ... 21 22 23 ... 30 ... 38

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: