reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Zmniejszamy PIT za 2015 r.: leasing operacyjny i umowa sponsoringu
11:58 30.12.2015
Wielu przedsiębiorców liczy na to, że zamknięcie roku większymi firmowymi zakupami pozwoli im zaoszczędzić na podatku dochodowym za 2015 r. Z jednej strony wygląda to jak szukanie oszczędności na siłę, z drugiej jednak faktycznie obniża podatek. W grę wchodzi m.in. podpisanie umowy leasingu lub sponsoringu. W zeznaniu rocznym za 2015 r., jakie ...
Tematy: koszty uzyskania przychodów, koszty uzyskania przychodu, koszty podatkowe, sponsoring -
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
00:23 18.12.2015
... z poziomu 47% do 29%. Inwestycje te odebrała przede wszystkim reklama grupowa banków (wizerunkowa i dotycząca wielu produktów), która wzrosła z 11% do ... p.p.) w stosunku do trzeciego kwartału 2014 roku, uzyskując blisko 5.5 mln zł (wzrost o 1.2 mln). Reklama kinowa i outdoorowa zanotowała spadki udziałów w okresie ostatniego roku osiągając 2.9% SOS ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
12:33 09.12.2015
W nadchodzącym roku wydatki na reklamę w naszym kraju mają być o 3,2 procenta wyższe niż w roku bieżącym - prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia Group. Z kolei globalne wydatki mają wspiąć się o 4,7 procenta, co byłoby wynikiem o 0,8 p.proc. wyższym od osiągniętego na koniec tego roku. Okazuje się również, że głównym motorem wzrostu globalnych ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
15:29 03.12.2015
Z analizy IMM publikacji na temat branży finansowej w III kwartale 2015 wynika, że we wszystkich mediach ukazało się ponad 202 tysiące wzmianek o łącznej wartości AVE ponad 710 mln złotych. Ciepłe miesiące lata zachęcały do aktywności fizycznej, co tradycyjnie już wykorzystał największy polski ubezpieczyciel PZU przy organizacji maratonów. Banki ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Sektor FMCG a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
11:36 18.11.2015
... inwestycji w promocję online jak i przesunięcie budżetów do kanałów nie monitorowanych. Reklama zewnętrzna zanotowała 14% wzrost inwestycji w porównaniu do trzeciego kwartału poprzedniego ... 50% więcej niż w 2014 – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Reklama w magazynach to głównie promocja produktów w czasopismach branżowych, takich jak ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, sektor FMCG -
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2015 r.
12:10 16.10.2015
... na portalach: Wp.pl, Onet.pl i O2.pl. Zaraz za nimi uplasował się Pudelek.pl wyprzedzając Gazeta.pl. 8% budżetów pochłonęła reklama outdoorowa, która kosztowała w sumie prawie 8 milionów. W tym przypadku widać niewielki – 8% wzrost. Po 2% firmy zainwestowały w takie kanały jak gazety, kino i radio ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża odzieżowa -
Branża motoryzacyjna nie żałuje na reklamę
11:35 30.09.2015
... wyniki świadczyły o 18-procentowym wzroście względem analogicznego okresu roku poprzedniego. Wraz ze sprzedażą rosną nakłady na reklamę samochodów. Największe wydatki generuje reklama internetowa. Gdyby koszty reklamy przeliczać na jedno sprzedane auto, to okaże się, że najdroższą promocję ma Infinity - to aż 30 ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama, branża motoryzacyjna, reklama samochodu -
Branża turystyczna a wydatki na reklamę I poł. 2015
00:41 20.09.2015
... , gdzie w pierwszej połowie 2015 roku ulokowały 37% swoich budżetów marketingowych. Reklama w tym kanale kosztowała je ponad 43 miliony zł (I – VI 2015 r, źródło: ... lotnicze – „Kaleidoscope” i „Wizz”. 7% budżetów – 8,5 miliona złotych - pochłonęła reklama zewnętrzna. Ponad 4,5 miliona kosztowała promocja w kinach (4% wydatków całej kategorii), ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża turystyczna -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
12:14 11.09.2015
Rozwijanie horyzontów, spełnianie marzeń oraz mądre wybory – na takie przekazy promocyjne postawiły banki i instytucje finansowe w II kwartale 2015 roku. Jak wynika z danych admonit, aplikacji badającej emisje i wydatki reklamowe w mediach, reklamodawcy z branży finansowej wydali na promocję 437 milionów złotych. Oznacza to utrzymanie budżetów ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
13:39 22.07.2015
... styczeń – marzec 2014 o 2%. 19% nakładów – ponad 50 milionów złotych – kosztowała sektor reklama radiowa. Ich wysokość wzrosła o 37% w stosunku do IV kwartału 2014 roku ... kampaniach wykorzystywano portale horyzontalne – Onet.pl, Wp.pl i Gazeta.pl. Reklama w magazynach kosztowała ponad 21 milionów (8% całości), a w gazetach ponad 5 milionów (2%). ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- ataki hakerów
- cyberataki
- opodatkowanie VAT
- banki
- e-commerce
- VAT naliczony
- monitoring mediów
- deweloperzy