eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama online
  • Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?

    Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?

    09:13 24.04.2023

    ... przez reklamodawców działania reklamowe online? Które branże wyróżniały się na tle innych pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które marki postawiły na ... motoryzacyjnej – Volkswagen na miejscu 9. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Media Expert, która znalazła ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, reklama w telewizji
  • Rynek reklamy napędzany przez online

    Rynek reklamy napędzany przez online

    08:01 28.11.2022

    ... Reklama online wygenerowała budżet w wysokości ponad 3,4 mld zł i osiągnęła dynamikę na poziomie 7,9%. Udział internetu w rynku reklamy wyniósł blisko 45%. Wartość reklamy online ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar

    Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar

    11:18 22.11.2022

    ... , a tym, co są w stanie zaakceptować odbiorcy. Jeśli product placement okaże się anachroniczny, rażący lub nie na miejscu, bazująca na nim reklama może osiągnąć niezamierzony negatywny skutek. Z tego względu należy zapewnić ścisły monitoring w procesie dostosowywania treści do odbiorców. Firmy z branży mediów muszą ... WIĘCEJ

    Tematy: media, rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja
  • Google udostępnia Moje Centrum Reklam

    Google udostępnia Moje Centrum Reklam

    10:41 21.10.2022

    Moje Centrum Reklam to udostępnione właśnie przez Google nowe narzędzie do personalizacji wyświetlanych reklam. Dzięki niemu będzie można łatwiej i szybciej decydować, jakie reklamy będą wyświetlane w wyszukiwarce Google, na YouTube oraz w karcie Discover. Moje Centrum Reklam zapewnia większą kontrolę nad reklamami w witrynach i aplikacjach Google ... WIĘCEJ

    Tematy: Moje Centrum Reklam, Google, wyszukiwarka Google, YouTube
  • Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK

    Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK

    09:22 29.09.2022

    ... użytkownika nie ma znaczenia, czy słowo „Reklama” poprzedzone będzie hashtagiem czy np. nawiasem kwadratowym. Rekomendowane określenia to między innymi: #reklama lub [REKLAMA], #materiałreklamowy lub [MATERIAŁ REKLAMOWY], #współpracareklamowa lub [WSPÓŁPRACA REKLAMOWA], Płatna współpraca z marką XYZ, Reklama marki XYZ. Autopromocja i paczka PR ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklamy, reklama online, reklama w internecie
  • Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?

    Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?

    00:10 27.08.2022

    ... Reklama online wygenerowała budżet w wysokości ponad 2,3 mld zł i osiągnęła dynamikę na poziomie 8,4%. Udział internetu w rynku reklamy wyniósł niemal 45%. Wartość reklamy online ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?

    Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?

    08:40 30.05.2022

    ... wydatki na reklamę zewnętrzną, która ucierpiała dotkliwie w wyniku obostrzeń pandemicznych. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości ponad 1 063 mln zł i osiągnęła dynamikę na poziomie 9%. Udział internetu w rynku reklamy wyniósł niemal 45%. Wartość reklamy online była wyższa od wartości reklamy w telewizji o 102,6 mln zł. Budżety ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online
  • Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?

    Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?

    09:57 08.03.2022

    ... pandemią. Wzrost będzie dwucyfrowy, a napędzać będą go przede wszystkim reklama precyzyjna oraz reklama efektywnościowa. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak będą kształtować się wydatki ... , gdy coraz więcej konsumentów wie o możliwości zakupu leków bez recepty online i swobodnie porusza się w środowisku e-commerce, w ciągu najbliższych kilku lat ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama
  • Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy

    Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy

    10:01 01.03.2022

    ... Internet, telewizja, radio, reklama zewnętrzna oraz kina. Dodatnią dynamikę miała również prasa. Najszybciej rosły wydatki na reklamę online – o 21,8%. Z analizy ... z wyjątkiem prasy. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości blisko 4,5 mld zł i osiągnęła dynamikę na poziomie 21,8%. Tym samym wartość reklamy online była wyższa od wartości ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama cyfrowa lokomotywą rynku

    Reklama cyfrowa lokomotywą rynku

    09:28 27.01.2022

    ... miejscu, pod względem wartości na rynku reklamy w 2022 roku, znajdzie się reklama telewizyjna – 197,8 miliarda dolarów. Według badania od kilku lat widzimy spadek jej ... rynek reklamy prasowej cały czas będzie tracił na znaczeniu. Niewielki wzrost odnotuje natomiast reklama radiowa – wzrost w 2022 roku na poziomie 2%. Polska i inne kraje rosną w siłę ... WIĘCEJ

    Tematy: branża reklamowa, wydatki na reklamę, reklama w internecie, reklama online

poprzednia  

1 2 3 4 ... 10 ... 20 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: