eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama online

reklama online - wiadomości i porady tematyczne

  • Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016

    Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016

    00:15 17.01.2016

    ... 2016 rok opisuje, jak marketerzy mogą właściwie wykorzystać media. Są to następujące zmiany: W roku 2016 marki będą więcej inwestowały w obecność online, a szczególnie w wideoreklamy w mobilnych formatach, ale wiele firm zmarnuje miliony, zaniedbując potrzebę dostosowywania treści reklamowych do różnych formatów. Rozważni marketerzy na ...

    Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet
  • Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015

    Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015

    12:07 11.01.2016

    ... . Duży wpływ na tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką na poziomie 24% oraz reklama w social media, której wartość wzrosła o 94%. ... Goldbach, Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce

    Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce

    14:51 23.11.2015

    ... przeznaczą również środków na kampanię w kanale mobilnym – dodaje Wyszyński. W Polsce już 77 proc. młodych osób w trakcie oglądania TV jest dostępnych online np. przez smartfona. Zaraz po obejrzeniu reklamy w TV użytkownik sięga po telefon i sprawdza ofertę e-sklepu na urządzeniu mobilnym. Warto być ...

    Tematy: Black Friday, zakupy online, zakupy przez internet, Czarny Piątek
  • Najważniejsze trendy w e-commerce

    Najważniejsze trendy w e-commerce

    12:35 02.11.2015

    ... uważa je za skuteczniejsze narzędzie niż tradycyjna kampania w internecie. Programmatic to nie tylko reklama desktopowa, ale także mobilna. W 2015 roku w USA wydatki programmatic na ... się z cyfrową reklamą w e-mail marketingu, analityce biznesowej oraz w reklamie osobistej (online, mobile, video, czy OOH). Zdaniem ekspertów sam CRM na przestrzeni lat ...

    Tematy: reklama online, programmatic, e-commerce, m-commerce
  • Personalizacja - broń obosieczna

    Personalizacja - broń obosieczna

    12:51 26.10.2015

    Personalizowane jest już niemal wszystko: od produktów i ich opakowań, przez e-mailingi, aż po wyniki w wyszukiwarkach internetowych. Pomimo swych niewątpliwych walorów, istnieją sytuacje, w których źle zrealizowana personalizacja może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego. Niestety, zdarza się to także najbardziej znanym firmom. ...

    Tematy: reklama osobista, personalizacja, programmatic, reklama online
  • Big Data? Nie, to już Hellabytes, czyli piekielnie dużo bajtów

    Big Data? Nie, to już Hellabytes, czyli piekielnie dużo bajtów

    13:46 19.10.2015

    ... Data Chief Officer w Cloud Technologies. Michał Anioł Big Data Big Data jest w stanie posprzątać śmietnik w internecie, tworzony przez reklamy masowe. Reklama wykorzystująca dane jest też mniej inwazyjna, a bardziej dyskretna i pomocna. Trzeba jednak pamiętać o tym, że Big Data nie jest źródłem wszelkiego ...

    Tematy: Big Data, analiza danych, reklama online, marketing internetowy
  • Reklama natywna w grach scenariuszowych

    Reklama natywna w grach scenariuszowych

    00:13 28.09.2015

    ... rosnąca uwaga reklamodawców, a systemem, który ma sporą szansę powodzenia jest reklama natywna lokowana w webowo-mobilnych grach scenariuszowych. - Gry zespołowe oparte na ... oferty produktowej. Nagrodą dla zwycięskiej drużyny jest zniżka na zakupy w sklepie online. Wyzwaniem dla graczy – stworzenie idealnego wnętrza zbudowanego z oferty produktowej ...

    Tematy: reklama online, gry scenariuszowe, gry online, reklama natywna
  • B2B marketing - trendy 2015

    B2B marketing - trendy 2015

    11:35 25.09.2015

    ... digital marketerzy chcą więcej inwestować w: content marketing, narzędzia informatyczne do zarządzania kampaniami i działaniami, aplikacje mobilne, social media (reklama i interakcja ze społecznościami), technologie do prowadzenia marketingu geolokalizacyjnego. Opinie marketerów uwidaczniają główne trendy w działaniach firm B2B: Konieczność ...

    Tematy: marketing, B2B, reklama online, content marketing
  • 5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying

    5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying

    16:01 27.08.2015

    ... świata – w Chinach – radzi sobie coraz lepiej, zwłaszcza w wersji mobilnej. Spersonalizowana reklama, pojęcie o którym polski marketer już coś słyszał, ale wciąż niezbyt wiele ... z każdym rokiem zyskuje na znaczeniu, a marketerzy poświęcają wiele uwagi reklamie mobilnej. Jeżeli reklama programmatic ma być skuteczna, to warto, aby była dostosowana ...

    Tematy: reklama online, skuteczność reklamy, reklama osobista, programmatic buying
  • Szkoły językowe a wydatki na reklamę

    Szkoły językowe a wydatki na reklamę

    17:42 26.05.2015

    ... internauci wyszukują frazy związane z nauką języka obcego. Reklama online w tej branży ma zatem olbrzymi potencjał. Zdaniem autorów raportu Blink.pl wystarczy ... Gdańska – tutejsze szkoły językowe powinny promować się wg frazy „nauka rosyjskiego”, której reklama wyświetli się 430 potencjalnym klientom. - Jak widać, tworzone przekazy reklamowe muszą ...

    Tematy: wydatki na reklamę, reklama online, nauka języków, szkoły językowe

poprzednia  

1 ... 10 ... 14 15 16 ... 23

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: