reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama w Internecie górą
11:54 25.05.2015
2/3 polskich przebadanych przez ARC Rynek i Opinia reprezentantów sektora małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje, że prowadzi działania reklamowe. Wydaje się, że badani zdają sobie sprawę z potęgi Internetu, ponieważ najczęściej wybieraną przez nich formą reklamy jest pozycjonowanie własnej strony internetowej (69 proc. wskazań). Dla ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama osobista – zabójca spamu
12:59 29.04.2015
... . – W tym modelu stronami zaangażowanymi w cały proces są cztery podmioty, które wymieniają się informacjami na nasz temat, a skutkiem tej transakcji jest reklama odzwierciedlająca nasze zainteresowania. Są to: reklamodawca, który zleca daną reklamę do emisji, wydawca – właściciel serwisów i powierzchni reklamowych, dostawca, czyli platforma ...
Tematy: reklama osobista, programmatic marketing, pliki cookies, marketing online -
Reklama kontekstowa 2014
12:26 28.04.2015
... stanowiły nieco ponad 1/4 budżetów SEM. Z kolei badanie IAB AdEx wskazuje, że te ostatnie obejmują 36,5% wydatków na całą reklamę online. Te dane pozwalają szacować, że rynek reklamy kontekstowej stanowił w ubiegłym roku 9,5% całego tortu reklamy cyfrowej. Za najpopularniejsze sieci reklamowe, w których ...
Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej -
Fitness marketing online – zrób to skutecznie
15:11 13.04.2015
... dążących do wyeksponowania oferty swojej siłowni czy fitness klubu. Raport udostępniony przez Blink.pl pokazuje, jak w osiągnięciu tego efektu pomaga reklama online – jak przedstawiają się szacunkowe koszty takiej kampanii oraz przewidywane rezultaty, uwzględniające trendy sezonowe i układ geograficzny. W lubuskim promuj zumbę, w opolskim ...
Tematy: reklama fitness, kluby fitness, fitness, marketing -
Rynek reklamy online w Polsce 2014
11:29 08.04.2015
... reklamowym online nie zmienił się znacznie w stosunku do 2013 roku. Reklama graficzna, marketing w wyszukiwarkach oraz ogłoszenia odnotowały wzrosty, podczas gdy e-mail marketing niewielki spadek. Niekwestionowanym liderem pod względem wartości jest wciąż display. Reklama graficzna wypracowała 44,5% udziału w torcie reklamowym online odnotowując ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
00:10 07.03.2015
... w wyszukiwarce, reklama musi trafiać do odpowiedniej grupy docelowej realizując ustalone cele. Założenia te, w uproszczeniu, mogą być wizerunkowe, ale też „prosprzedażowe”. Te drugie łatwiej zmierzyć, analizując tzw. konwersję, czyli pożądane zachowania użytkownika strony www. Może być to wysłanie zapytania, dokonanie zakupu online, albo ...
Tematy: warsztat samochodowy, naprawa samochodu, reklama w Internecie, reklama online -
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
11:48 03.02.2015
... pojawia się reklama cyfrowa. Na przykład emisja reklamy telewizyjnej samochodu może zostać zsynchronizowana z wyświetlaniem reklamy zawierającej link do rezerwacji jazdy próbnej. W idealnej sytuacji zakup przestrzeni reklamowej w takich odstępach czasowych powinien zwiększyć szanse na równoczesne dotarcie do odbiorców online i off-line. Większość ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet -
Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej?
11:36 27.01.2015
... . Poprawie rentowności może jednak służyć reklama. Blink.pl postanowił sprawdzić, jak w wyeksponowaniu oferty może pomóc reklama online oraz jak przedstawiają się jej ... reklamowego dla słów kluczowych. Do wykorzystania zawsze pozostaje sieć display, w której reklama wyświetla się kontekstowo, czyli w zależności od treści znajdujących się na stronie ...
Tematy: reklama online, reklama w internecie, wydatki na reklamę, branża budowlana -
Reklama online - trendy 2015
00:22 01.01.2015
... dzielenia ich na określone grupy, a reklama będzie dopasowana do zainteresowań i faktycznych potrzeb konkretnego konsumenta. Reklama osobista pozwoli również na zwiększanie lojalności ... korzystać. Komentarz, Robert Bednarski, Grupa Onet.pl 5. Przyszłość to synergia offline i online Jednak sama personalizacja i automatyzacja to jeszcze nie wszystko. ...
Tematy: reklama, reklama online, reklama internetowa -
Retargeting: 5 pytań i odpowiedzi, które pomogą Ci wybrać jego rodzaj
00:30 22.12.2014
... retargetingu dynamicznego. Sugerowana minimalna liczba użytkowników to 20 tys. UU/miesięcznie, a w przypadku niektórych technologii od 100 tys UU. Jeżeli prowadzimy sprzedaż online, warto także sprawdzić miesięczną liczbę transakcji, współczynnik konwersji oraz średnią wartość koszyka zakupowego. Dobrze jest analizować te statystyki łącznie dla ...
Tematy: retargeting, reklama online, reklama internetowa, działania reklamowe