eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama online

reklama online - wiadomości i porady tematyczne

  • Nadchodzi reklama osobista

    Nadchodzi reklama osobista

    12:48 03.06.2014

    ... proc. więcej na marketing w tym kanale. Co ważne, największą popularnością cieszyła się reklama display, czyli wszelkie formy wizualne, jak np. banery. Stanowiła ona 43 proc ... sieci konkretnych produktów czy usług. Product placement 2.0 Rozwiązaniem tego problemu ma być reklama osobista (ang. programmatic) opierająca się na analizie potrzeb klientów, ...

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa
  • Branża spożywcza rządzi reklamą oline

    Branża spożywcza rządzi reklamą oline

    10:51 27.05.2014

    ... Europie Środkowo-Wschodniej wynika, że to właśnie ten sektor ma największy udział w polskim rynku reklamy online. Taki wynik w dużej mierze jest następstwem dość sporej ilości reklamowanych produktów. Które branże mają największy udział w rynku reklamy online w Polsce? Okazuje się, że blisko 40 proc. należy do firm z branży spożywczej (13 proc.), ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama na Facebooku: jak zwiększyć jej skuteczność?

    Reklama na Facebooku: jak zwiększyć jej skuteczność?

    00:59 17.04.2014

    ... odpowiedniej grupy odbiorców. Wybierz dokładną lokację, w której ma się wyświetlać Twoja reklama (wg kraju, województwa, miasta itd.). Jeśli działasz w Polsce i oferujesz ... wyboru na podstawie statusu związku, języka i miejsca pracy. Podsumowanie Reklama w mediach społecznościowych może być niezwykle skuteczną częścią Twojej strategii marketingowej. ...

    Tematy: reklama na Facebooku, Facebook, reklama, reklama w mediach społecznościowych
  • Rynek reklamy online w Polsce 2013

    Rynek reklamy online w Polsce 2013

    00:50 13.04.2014

    ... w stałym, umiarkowanym tempie. Największym motorem wzrostu w Polsce jest obecnie reklama graficzna, która zwiększyła swą wartość o ponad jedną ósmą względem porównywalnego okresu zeszłego roku. Dynamika ta wynika przede wszystkim ze wzrostu inwestycji w wideo online, social media i rich-media. Wszystkie te formaty notują wysokie dwucyfrowe ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Nadchodzą nowe formy reklamy online

    Nadchodzą nowe formy reklamy online

    12:13 28.02.2014

    ... oraz skupienia większej uwagi reklamodawców na mierzalności efektów. W Polsce reklama osobista jest jeszcze nowością, jednak zainteresowanie tym rozwiązaniem stopniowo rośnie. ... przebicia oferty konkurenta nie jest wykorzystywana maksymalna kwota, lecz o 1 eurocent wyższa. Reklama inteligentna to przyszłość promocji firm i marek w sieci. Nie tylko ...

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa
  • Reklama online: w Polsce banery przegrywają z rich media

    Reklama online: w Polsce banery przegrywają z rich media

    13:50 24.02.2014

    ... reklama zanotowała 5 kliknięć przy 1000 wyświetleń, jej CTR wynosi 0,5 proc.). Dane firmy Gemius za II i III kwartał 2013 roku wskazują, iż o ile średni CTR reklamy online ... głównie świadomości domów mediowych, agencji reklamowych oraz wydawców, w jakim kierunku zmierza reklama online. Dużo częściej sięga się po formaty, które angażują internautów, ...

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing internetowy, reklama online
  • Jak oglądamy wideo w Internecie?

    Jak oglądamy wideo w Internecie?

    08:45 29.01.2014

    Już nie patrzymy ślepo w telewizor podczas oglądania narzuconego nam programu. Mamy teraz obok siebie tablet, smartfon lub laptop oraz nieograniczoną ilość materiałów wideo w internecie. Raport IAB Polska przedstawiony na konferencji 14 grudnia 2013 roku pokazuje to, w jaki sposób oglądamy wideo w sieci. Agencja Tube.AD zebrała najważniejsze dane ...

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa
  • Reklama online, którą odbiorca polubi

    Reklama online, którą odbiorca polubi

    10:12 27.12.2013

    ... żart, intrygująca postać. W pamięci pozostaje nam puenta, ale nie mamy pojęcia, czego reklama dotyczyła. Ileż razy każdy z konsumentów cyfrowych mediów tego doświadczył? Do ... YouTube. Stąd też w przeglądarce, wyszukiwarce albo serwisie pocztowym pojawia się nam reklama, której treść ma znajomy kontekst – wprost bowiem może nawiązywać do tematu, ...

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa
  • Małe firmy a e-marketing

    Małe firmy a e-marketing

    11:41 18.11.2013

    ... .). Zaledwie 2,5 proc. korzysta z mailingu i narzędzi mailingowych, 2 proc. z Google Maps, 1,3 proc. z Google+, a tylko 0,9 proc. z oprogramowania do SEO. Jeśli przyjrzeć się narzędziom online wykorzystywanym przez małe firmy, widać, że przedsiębiorcy mają jeszcze sporo do nadrobienia. Chętnie stosują standardowe rozwiązania, takie jak www czy ...

    Tematy: e-marketing, małe firmy, MSP, SEO
  • Branża deweloperska a reklama w Internecie

    Branża deweloperska a reklama w Internecie

    10:07 01.10.2013

    W ostatnim kwartale dużo się mówi o odbiciu branży deweloperskiej od przysłowiowego dna. Dane z rynku mieszkaniowego w Polsce napawają deweloperów optymizmem na przyszłość. Liczą oni na to, że Polacy chętniej zaczną zaciągać kredyty i kupować domy i mieszkania. Budownictwo mieszkaniowe powoli zmierza w dobrym kierunku, pojawia się więc pytanie, ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama

poprzednia  

1 ... 10 ... 16 17 18 ... 23

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: