eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama online
  • Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011

    Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011

    11:38 08.02.2012

    ... dnia zmienia się zainteresowanie internautów daną kreacją, jak również umożliwiają porównywanie kampanii online z kampaniami realizowanymi w innych mediach dla tego samego produktu i pozwalają ocenić ich wpływ na siebie. Reklama mailingowa W raporcie gemiusAdMonitor znalazły się również statystyki dotyczące reklamy mailingowej. W trzech ostatnich ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Polskie mikrofirmy a marketing internetowy

    Polskie mikrofirmy a marketing internetowy

    09:42 07.02.2012

    Zaledwie jedna trzecia mikro firm ogłasza się w Internecie, aby pozyskać klientów lub kontrahentów - wynika z badania przeprowadzonego przez Tax Care. Jeśli już to robią, to w serwisach branżowych. Drobni przedsiębiorcy sporadycznie korzystają natomiast z serwisów społecznościach, na przykład Facebooka. Zamieszczanie ogłoszeń bądź reklam w ... WIĘCEJ

    Tematy: badania przedsiębiorców, reklama w internecie, marketing internetowy, reklama online
  • Marketerzy a reklama online

    Marketerzy a reklama online

    10:25 16.01.2012

    ... może kluczowym elementem jest zasięg? Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrealizował projekt, w którym badaniu poddane zostały trzy typy reklamy online: "standard banner", "rich-media" oraz "rich-media z wideo". Grono firm członkowskich i współpracujących z IAB Polska postanowiło przyjrzeć się trzem typom reklamy internetowej, które ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Media cyfrowe - trendy na 2012 rok

    Media cyfrowe - trendy na 2012 rok

    10:44 13.12.2011

    ... ("gryfikacja"), virtual togetherness (wirtualne bycie razem) i podejmowanie decyzji online w czasie rzeczywistym. Trendy te radykalnie zmienią sposób interakcji między marketerami ... zrozumieć, w jakim stopniu dany program TV „wędruje” wśród widzów. Reklama internetowa – wiodąca rola decyzji podejmowanych w czasie rzeczywistym W roku 2012 pojawi ... WIĘCEJ

    Tematy: media cyfrowe, reklama online, virtual togetherness, gamification
  • Internauci a konsumpcja mediów i reklamy

    Internauci a konsumpcja mediów i reklamy

    11:53 05.12.2011

    Reklama online, pomimo dekoniunktury gospodarczej odnotowuje co kwartał dwucyfrowe wzrosty przychodów w dynamice rok do roku, będąc zarazem drugim po telewizji udziałowcem w całkowitym ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011

    Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011

    12:51 02.12.2011

    ... reklamę online Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna ... reklama efektywnościowa (model CPA) ma nadal około 9% udziału w rynku. Wydatki na reklamę online w podziale na sektory Finanse, motoryzacja oraz telekomunikacja to sektory wciąż generujące prawie 40% wydatków na reklamę online ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011

    Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011

    09:40 26.10.2011

    ... .) oraz finansowej (15,7 proc.). To kolejny kwartał, gdzie dla wymienionych branż odnotowano największą udział emisji reklam online. Autorzy raportu gemiusAdMonitor przeanalizowali również, w których z branż kampanie online osiągają najwyższe średnie wskaźniki CTR (Click Through Ratio)1. W III kwartale 2011 r. były to: „czas wolny” (1,72 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Reklama internetowa: Gadu-Gadu i Allegro łączą siły

    Reklama internetowa: Gadu-Gadu i Allegro łączą siły

    12:26 05.08.2011

    GG Network, producent popularnego komunikatora Gadu-Gadu oraz Grupa Allegro, operator największej platformy e-commerce w Polsce łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w Internecie. W tym celu działy sprzedaży obu spółek zostaną zintegrowane, tworząc jeden, silny zespół. Celem nowego biura reklamy jest stworzenie oferty bez precedensu, z ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama kontekstowa 2010

    Reklama kontekstowa 2010

    12:59 13.04.2011

    Reklama kontekstowa to już blisko 30% budżetów przeznaczanych na cały Search Engine Marketing i 8,5% całego rynku reklamy online - wynika z raportu przeprowadzonego przez sieć reklamy kontekstowej Adkontekst. Jak czytamy w raporcie, udział wydatków na kampanie prowadzone przez agencje Search Engine ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej
  • Polski rynek reklamy online 2011

    Polski rynek reklamy online 2011

    12:36 23.03.2011

    ... przeprowadziły wspólne badanie stosunku polskich internautów do reklamy online. Użytkownicy sieci odpowiedzieli na 30 szczegółowych pytań dotyczących tej formy marketingu. Jakie reklamy lubią oglądać polscy internauci?Z raportu wynika, że co drugiemu badanemu podoba się reklama zawierająca elementy humorystyczne, co jednak w mniejszym stopniu ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama

poprzednia  

1 ... 10 ... 16 17 18 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: