reklama online - wiadomości i porady tematyczne
-
Jaki retargeting jest odpowiedni dla Twojego biznesu?
12:10 19.12.2014
... konwertuje podczas pierwszej wizyty, dlatego umiejętne wykorzystanie retargetingu jest tak istotne. Retargeting jest jednym z podstawowych elementów w mixie kanałów komunikacji online. Najczęściej odnotowuje najwyższą skuteczność spośród wszystkich kanałów reklamy display (współczynnik konwersji, jakość ruchu na stronie, wartość wizyty itd.). Co ...
Tematy: retargeting, reklama online, działania marketingowe, marketing internetowy -
Branża nieruchomości a reklama w Google
10:23 03.12.2014
... SEM z Blink.pl i podkreśla: – Zawsze można ograniczyć maksymalną cenę, na którą się zgadzamy i gdyby cena „rynkowa” okazała się wyższa, taka reklama nie zostanie wyświetlona i nie obciąży budżetu kampanii. Do wynajęcia czy na sprzedaż? Koszty za kampanię SEM różnią się od siebie ...
Tematy: biura nieruchomości, reklama online, reklama w internecie, wydatki na reklamę -
Jak działają giełdy RTB?
00:16 21.10.2014
... się ukryta walka w sektorze e-commerce. Reklama zostaje sprzedana w czasie krótszym niż ten potrzebny na wczytanie strony www na komputerze, tablecie czy smartfonie użytkownika. Zalety RTB Model RTB jest dziś szczególnie mocno eksplorowany przez branżę e-commerce, a zwłaszcza sklepy online z sektorów: telekomunikacyjnego (korzystają z niego ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, RTB, reklama w internecie -
Czy reklama na Facebooku ma sens?
11:03 02.10.2014
... potrzeba, aby dotrzeć do szerszego grona konsumentów? Rozwiązaniem może być reklama osobista. Mając do dyspozycji bazę ponad 1,2 mld potencjalnych klientów, w tym aż 12 ... i w czasie rzeczywistym, a efekty są widoczne bardzo szybko. Taka spersonalizowana reklama wykazuje znacznie większą skuteczność od standardowych przekazów. Cechuje się ...
Tematy: sprzedaż na facebooku, f-commerce, e-commerce, sklep na facebooku -
Dopasowana reklama trafia w target
00:40 12.09.2014
... oparciu o statystyki Gemius czy Megapanel, prezentujące najpopularniejsze portale w danej kategorii. W ten sposób reklama nowej suszarki do włosów ląduje np. na dużym portalu ... za wyświetlenie reklamy konkretnemu użytkownikowi. W odróżnieniu od tradycyjnego modelu zakupu reklam online, w którym płaci się za pakiety wyświetleń lub kliknięcia, w RTB ...
Tematy: reklama, reklama online, skuteczna reklama, efektywność reklamy -
Nadchodzi reklama osobista
12:48 03.06.2014
... proc. więcej na marketing w tym kanale. Co ważne, największą popularnością cieszyła się reklama display, czyli wszelkie formy wizualne, jak np. banery. Stanowiła ona 43 proc ... sieci konkretnych produktów czy usług. Product placement 2.0 Rozwiązaniem tego problemu ma być reklama osobista (ang. programmatic) opierająca się na analizie potrzeb klientów, ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa -
Branża spożywcza rządzi reklamą oline
10:51 27.05.2014
... Europie Środkowo-Wschodniej wynika, że to właśnie ten sektor ma największy udział w polskim rynku reklamy online. Taki wynik w dużej mierze jest następstwem dość sporej ilości reklamowanych produktów. Które branże mają największy udział w rynku reklamy online w Polsce? Okazuje się, że blisko 40 proc. należy do firm z branży spożywczej (13 proc.), ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama na Facebooku: jak zwiększyć jej skuteczność?
00:59 17.04.2014
... odpowiedniej grupy odbiorców. Wybierz dokładną lokację, w której ma się wyświetlać Twoja reklama (wg kraju, województwa, miasta itd.). Jeśli działasz w Polsce i oferujesz ... wyboru na podstawie statusu związku, języka i miejsca pracy. Podsumowanie Reklama w mediach społecznościowych może być niezwykle skuteczną częścią Twojej strategii marketingowej. ...
Tematy: reklama na Facebooku, Facebook, reklama, reklama w mediach społecznościowych -
Rynek reklamy online w Polsce 2013
00:50 13.04.2014
... w stałym, umiarkowanym tempie. Największym motorem wzrostu w Polsce jest obecnie reklama graficzna, która zwiększyła swą wartość o ponad jedną ósmą względem porównywalnego okresu zeszłego roku. Dynamika ta wynika przede wszystkim ze wzrostu inwestycji w wideo online, social media i rich-media. Wszystkie te formaty notują wysokie dwucyfrowe ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Nadchodzą nowe formy reklamy online
12:13 28.02.2014
... oraz skupienia większej uwagi reklamodawców na mierzalności efektów. W Polsce reklama osobista jest jeszcze nowością, jednak zainteresowanie tym rozwiązaniem stopniowo rośnie. ... przebicia oferty konkurenta nie jest wykorzystywana maksymalna kwota, lecz o 1 eurocent wyższa. Reklama inteligentna to przyszłość promocji firm i marek w sieci. Nie tylko ...
Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama online, reklama internetowa