eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymedia

media - wiadomości i porady tematyczne

  • Polacy chętnie czytają prasę

    Polacy chętnie czytają prasę

    14:28 26.01.2006

    Według sondażu Estymatora 90 procent Polaków czyta prasę. Najczęściej rodacy sięgają po dzienniki (71 procent) oraz tygodniki (68 procent). Statystyczny Polak czyta jeden dziennik, jeden tygodnik oraz pół miesięcznika. 24 procent osób czyta „Gazetę Wyborczą”, 21 procent sięga po „Fakt”, a 7 procent deklaruje czytelnictwo „Rzeczpospolitej”. Na ...

    Tematy: prasa, media, tygodniki, dzienniki
  • Prasa czy Internet?

    Prasa czy Internet?

    11:03 21.01.2006

    ... oczekiwań ludzi nie czytujących tradycyjnej prasy. Z badania Jupitera wynika, więc że tradycyjne media muszą wiele jeszcze zrobić, aby nie tracić swoich odbiorców, czy też ... czytelnictwo newsów online z roku na rok wzrasta. Według comScore Media Metrix, w ciągu ostatniego roku zanotowano siedmioprocentowy wzrost ich czytelnictwa. Za: Old media is ...

    Tematy: prasa, Internet, media
  • Najpopularniejsze media wg interneutów

    Najpopularniejsze media wg interneutów

    00:01 20.01.2006

    Stacja TVN, radio RMF FM, dziennik Gazeta Wyborcza oraz tygodnik Newsweek to ulubione media internautów - wynika z trzeciej fali badania "Konsumpcja mediów. Sposoby korzystania z mediów wśród internautów" zrealizowanego przez firmę Gemius SA we współpracy w IAB ...

    Tematy: media, internauci, internet, telewizja
  • Raport "Konsument i Media"

    Raport "Konsument i Media"

    00:14 24.11.2005

    ... wynika z raportu "Konsument i media" przygotowanego przez firmę doradczą On Board PR Raport firmy doradczej On Board PR „Konsument i media” ma pomóc przedsiębiorcom w planowaniu ... wydarzeń. Wg raportu, wśród Polaków największym zaufaniem cieszą się media elektroniczne: telewizja i radio. Okazuje się też, ze Polacy chętnie dzielą się z przyjaciółmi i ...

    Tematy: media, konsument, opinia publiczna, sytuacja kryzysowa
  • Rynek mediów i reklamy X 2005

    Rynek mediów i reklamy X 2005

    00:03 28.10.2005

    Według najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wzrósł o 6,50 punktów - z 74,25 do poziomu 80,75. To najwyższy wynik w historii BriefIndexu, czyli w ciągu ostatnich dwóch lat. BriefIndex to wskaźnik odzwierciedlający trendy dotyczące koniunktury na rynku reklamy i mediów. Obliczany jest na podstawie ...

    Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex
  • Media w WP

    Media w WP

    00:02 10.08.2005

    Ruszył nowy serwis Wirtualnej Polski. MEDIA to kompilacja publikacji z dzienników ogólnopolskich, regionalnych, tygodników, miesięczników, magazynów i pism specjalistycznych. Witryna zawiera także materiały multimedialne: filmowe i dźwiękowe, których źródłami ...

    Tematy: media, WP, wp.pl, Wirtualna Polska
  • Rynek mediów i reklamy VII 2005

    Rynek mediów i reklamy VII 2005

    11:17 21.07.2005

    Wskaźnik koniunktury na rynku komunikacji marketingowej - BriefIndex obniżył się o jeden punkt i obecnie wynosi 74,25 punktów. Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie magazynu "Brief" w lipcu br. Poziom BriefIndexu spadł z 75,25 do 74,25 jednak koniunkturę na rynku reklamowym można uznać za stabilną. Nadal rośnie ...

    Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex
  • Kadra zarządzająca w mediach III 2005

    Kadra zarządzająca w mediach III 2005

    00:02 28.04.2005

    Piotr Nurowski, prezes Elektrimu umocnił pozycję lidera wśród prezesów największych firm w Polsce. Zajmuje on pierwsze miejsce zarówno w rankingu marcowym, jak i w podsumowaniu I kwartału 2005 roku przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów. Aż 112 publikacji opisywało w marcu Piotra Nurowskiego. Najczęściej jednak przedstawiano go jako ...

    Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm
  • Branża PR w mediach III 2005

    Branża PR w mediach III 2005

    00:01 17.04.2005

    ... miejscu znajduje się Gazeta Prawna, która zamieściła 8 publikacji. 6 informacji ukazało się w Radiu PiN, a 5 w TVN24. W marcu odnotowano 29 pojedynczych publikacji. Wykres 1. Media publikujące informacje o PR Z analizy materiałów wynika, że prawie wszystkie przekazy o branży PR miały neutralny wydźwięk - 80%. 14,5% stanowiły materiały pozytywnie ...

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Kadra zarządzająca w mediach II 2005

    Kadra zarządzająca w mediach II 2005

    00:08 23.03.2005

    ... Mimo poważnych zmian związanych z Zarządem PTC oraz doniesień o działalności Elektrimu, Piotr Nurowski, zwycięzca lutowego rankingu bossów, był najczęściej opisywany przez media w kontekście wyboru na prezesa Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Łącznie o Nurowskim ukazało się 118 publikacji, w tym: 90 neutralnych i 28 pozytywnych. Dotychczasowy lider ...

    Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm

poprzednia  

1 ... 10 ... 50 ... 62 63 64

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: