media - wiadomości i porady tematyczne
-
Polacy niechętni nowym mediom?
00:02 19.04.2006
Mniej więcej połowa Polaków nie korzysta z Internetu i telefonii komórkowej - wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie gazety Wyborczej przez CBOS. Z telefonu stacjonarnego korzysta trzy czwarte naszych rodaków, telewizję kablową założyła w swoich domach równo połowa Polaków. Choć liczba komputerów osobistych w polskich domach wciąż rośnie (46 ...
Tematy: Polacy, media, badanie opinii społecznej, sondaże społeczne -
Branża PR w mediach III 2006
12:17 18.04.2006
... publikacji o public relations w mediach innych niż prasa - w tym miesiącu w radiu i telewizji ukazały się aż 72 materiały. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (43,5%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (25%). Wśród mediów najczęściej poruszających tę tematykę na pierwszym miejscu znajduje się stacja ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Najczęściej cytowane media II 2006
00:02 24.03.2006
Lutowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów przyniosło zwycięstwo Gazety Wyborczej i pierwszą w 2006 r. zmianę na miejscu lidera. Na pierwszą lokatę wśród portali internetowych powrócił Onet.pl. Zaś do najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych należą TVN24, TVN i...TV Trwam. W lutym analizę przeprowadzono na podstawie 4915 ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Kadra zarządzająca w mediach II 2006
01:04 22.03.2006
Krzysztof Skóra, nowy prezes KGHM został w lutym 2006 liderem rankingu "Bossowie polskiej gospodarki" przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piątce zestawienia znaleźli się oprócz zwycięzcy - debiutanta także szefowie Grupy Lotos, Kompanii Węglowej, Polkomtela i PKN Orlen. Do lutowego rankingu "Bossowie polskiej gospodarki ...
Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm -
Branża PR w mediach II 2006
00:04 11.03.2006
... wzrosła liczba publikacji dotyczących PR w mediach innych niż prasa. W telewizji pojawiło się ich 71, a w radiu - 31. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (68%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (20%). Wśród mediów najczęściej poruszających tę tematykę na pierwszym miejscu znajduje się stacja ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Kadra zarządzająca w mediach I 2006
00:04 25.02.2006
... miesiącach przerwy wrócił na miejsce lidera w rankingu "Bossowie polskiej gospodarki" przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów. W związku z rozpoczęciem nowego roku, media najczęściej publikowały informacje o szefach firm w kontekście strategii i planów kierowanych przez nich spółek. W styczniu 2006 roku nazwiska szefów 50 największych ...
Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm -
Najczęściej cytowane media I 2006
01:03 24.02.2006
... wśród stacji radiowych zajęło Rado ZET, wśród stacji telewizyjnych - TVN, pośród portali internetowych Onet.pl. Te media najczęściej w ostatnim roku zajmowały pozycję lidera w swoich kategoriach. Media były zwykle przywoływane w przeglądach prasy, a także w kontekście polskiej polityki i życia społecznego. Spośród afer i spraw bieżących najwyżej ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Branża PR w mediach I 2006
02:01 10.02.2006
... wzrosła liczba publikacji dotyczących PR w mediach innych niż prasa. W telewizji pojawiło się 30, a w radiu 12 materiałów. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (51%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (35%). Wśród mediów najczęściej poruszających tę tematykę na pierwszym miejscu znajduje się Puls ...
Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto -
Prasa w oczach Polaków
00:02 07.02.2006
Tandeta to rzadkość na rynku czasopism, wynika z monitoringu kupowania i czytania prasy, prowadzonego przez TNS OBOP w 2005 roku. "Niska jakość za małe pieniądze" - zaledwie 3% czytelników i kupujących ocenia tak czasopisma, z którymi najczęściej ma do czynienia. Znacznie więcej z nas (13%) dopatruje się "kanciarstwa" i określa czasopisma, z ...
Tematy: prasa, media, czasopisma, tygodniki -
Rynek mediów i reklamy I 2006
00:39 02.02.2006
Według najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wynosi 81,0 punktów i wzrósł w stosunku do poprzedniej fali badania o 0,25 (w październiku 2005 r. wynosił 80,75). Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Magazynu "Brief" w styczniu br. Utrzymujący się od kilku miesięcy wysoki ...
Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex