eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematymedia

media - wiadomości i porady tematyczne

  • Polacy niechętni nowym mediom?

    Polacy niechętni nowym mediom?

    00:02 19.04.2006

    Mniej więcej połowa Polaków nie korzysta z Internetu i telefonii komórkowej - wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie gazety Wyborczej przez CBOS. Z telefonu stacjonarnego korzysta trzy czwarte naszych rodaków, telewizję kablową założyła w swoich domach równo połowa Polaków. Choć liczba komputerów osobistych w polskich domach wciąż rośnie (46 ...

    Tematy: Polacy, media, badanie opinii społecznej, sondaże społeczne
  • Branża PR w mediach III 2006

    Branża PR w mediach III 2006

    12:17 18.04.2006

    ... publikacji o public relations w mediach innych niż prasa - w tym miesiącu w radiu i telewizji ukazały się aż 72 materiały. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (43,5%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (25%). Wśród mediów najczęściej poruszających tę tematykę na pierwszym miejscu znajduje się stacja ...

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Najczęściej cytowane media II 2006

    Najczęściej cytowane media II 2006

    00:02 24.03.2006

    Lutowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów przyniosło zwycięstwo Gazety Wyborczej i pierwszą w 2006 r. zmianę na miejscu lidera. Na pierwszą lokatę wśród portali internetowych powrócił Onet.pl. Zaś do najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych należą TVN24, TVN i...TV Trwam. W lutym analizę przeprowadzono na podstawie 4915 ...

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Kadra zarządzająca w mediach II 2006

    Kadra zarządzająca w mediach II 2006

    01:04 22.03.2006

    Krzysztof Skóra, nowy prezes KGHM został w lutym 2006 liderem rankingu "Bossowie polskiej gospodarki" przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piątce zestawienia znaleźli się oprócz zwycięzcy - debiutanta także szefowie Grupy Lotos, Kompanii Węglowej, Polkomtela i PKN Orlen. Do lutowego rankingu "Bossowie polskiej gospodarki ...

    Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm
  • Branża PR w mediach II 2006

    Branża PR w mediach II 2006

    00:04 11.03.2006

    ... wzrosła liczba publikacji dotyczących PR w mediach innych niż prasa. W telewizji pojawiło się ich 71, a w radiu - 31. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (68%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (20%). Wśród mediów najczęściej poruszających tę tematykę na pierwszym miejscu znajduje się stacja ...

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Kadra zarządzająca w mediach I 2006

    Kadra zarządzająca w mediach I 2006

    00:04 25.02.2006

    ... miesiącach przerwy wrócił na miejsce lidera w rankingu "Bossowie polskiej gospodarki" przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów. W związku z rozpoczęciem nowego roku, media najczęściej publikowały informacje o szefach firm w kontekście strategii i planów kierowanych przez nich spółek. W styczniu 2006 roku nazwiska szefów 50 największych ...

    Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm
  • Najczęściej cytowane media I 2006

    Najczęściej cytowane media I 2006

    01:03 24.02.2006

    ... wśród stacji radiowych zajęło Rado ZET, wśród stacji telewizyjnych - TVN, pośród portali internetowych Onet.pl. Te media najczęściej w ostatnim roku zajmowały pozycję lidera w swoich kategoriach. Media były zwykle przywoływane w przeglądach prasy, a także w kontekście polskiej polityki i życia społecznego. Spośród afer i spraw bieżących najwyżej ...

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Branża PR w mediach I 2006

    Branża PR w mediach I 2006

    02:01 10.02.2006

    ... wzrosła liczba publikacji dotyczących PR w mediach innych niż prasa. W telewizji pojawiło się 30, a w radiu 12 materiałów. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (51%) oraz poświęcone tematyce biznesowej (35%). Wśród mediów najczęściej poruszających tę tematykę na pierwszym miejscu znajduje się Puls ...

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Prasa w oczach Polaków

    Prasa w oczach Polaków

    00:02 07.02.2006

    Tandeta to rzadkość na rynku czasopism, wynika z monitoringu kupowania i czytania prasy, prowadzonego przez TNS OBOP w 2005 roku. "Niska jakość za małe pieniądze" - zaledwie 3% czytelników i kupujących ocenia tak czasopisma, z którymi najczęściej ma do czynienia. Znacznie więcej z nas (13%) dopatruje się "kanciarstwa" i określa czasopisma, z ...

    Tematy: prasa, media, czasopisma, tygodniki
  • Rynek mediów i reklamy I 2006

    Rynek mediów i reklamy I 2006

    00:39 02.02.2006

    Według najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wynosi 81,0 punktów i wzrósł w stosunku do poprzedniej fali badania o 0,25 (w październiku 2005 r. wynosił 80,75). Badanie zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Magazynu "Brief" w styczniu br. Utrzymujący się od kilku miesięcy wysoki ...

    Tematy: media, reklama, Rynek mediów i reklamy, BriefIndex

poprzednia  

1 ... 10 ... 50 ... 61 62 63 64

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: