-
Akcje Facebooka mocno w dół. Czy Zuckerberg pozostanie CEO firmy?
20:20 17.08.2012
Wczorajsza sesja NASDAQ zakończyła się znaczącym, bo aż 6 procentowym spadkiem akcji Facebooka. Przyczyną było pozbywanie się akcji przez właścicieli, których do tej pory obowiązywała karencja na sprzedaż. od debiutu internetowego giganta wartość jego akcji spadła o blisko połowę. Od momentu swojego debiutu Facebook traci wartość giełdową. Akcje, ...
Tematy: Facebook, Mark Zuckerberg, NASDAQ, giełda -
Najbardziej opiniotwórcze social media
13:34 03.08.2012
... IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” okazało się, że Facebook i Twitter uplasowały się w pierwszej dziesiątce zestawienia generalnego. Tak wyglądałby czerwcowy ranking „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, gdyby dołączyć do niego cytowania informacji z mediów społecznościowych: – Media społecznościowe stają się pełnoprawnym kanałem ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, social media, media społecznościowe -
Contact center a media społecznościowe
13:03 01.08.2012
... social media czyli media społecznościowe to jednocześnie teraźniejszość i przyszłość komunikacji. Do najpopularniejszych z nich zaliczają się m.in. Facebook, Twitter, LinkedIn czy Blip. Często zastępują one tradycyjne połączenia telefoniczne, także w sytuacjach nietypowych lub kryzysowych. Wynika to z faktu, że dla wielu ludzi media społecznościowe ...
Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, contact center -
Branża turystyczna a Facebook
10:33 31.07.2012
... internautów zamieszcza bowiem recenzje hoteli, w których mieszkało, 40 proc. ocenia restauracje, w których byli. Nic więc dziwnego, że według Brytyjczyków to media społecznościowe będą w przyszłości najpoważniejszym źródłem rekomendacji i mogą wpływać na decyzje turystów. Pod wpływem informacji na Facebooku i innych podobnych platformach. Już teraz ...
Tematy: branża turystyczna, turystyka, serwisy turystyczne, usługi turystyczne -
Media społecznościowe w Polsce
10:52 30.07.2012
... nowych rozwiązań - podaje raport sporządzony przez Interaktywnie.com. W polskiej branży social media karty rozdaje dwójka największych - Facebook i NK.pl, które jako jedyne - według ostatniej ... - robi się to teraz na FB - komentuje Mariusz Pełechaty, head of social media w Lemon Sky. - Oczywiście tutaj można człowieka złowić na „lubię to” i docierać ...
Tematy: Facebook, serwisy społecznościowe, społeczności internetowe, media społecznościowe -
Social media a B2B
12:05 25.07.2012
... media społecznościowe zanotują wzrost o 256 proc. Naprawdę warto śledzić ten trend i szukać rozwiązań dopasowanych do własnych potrzeb. Social media ...
Tematy: marketing, social media, B2B, marketing społecznościowy -
Konta bankowe na Facebooku
13:53 18.07.2012
Facebook zmienia wymiar bankowości internetowej. Według catNapoleon.com w Polsce najszybciej fanów zdobywa Alior Sync, który umożliwił internautom dokonywanie niewielkich przelewów, także między znajomymi na Facebooku. Światowy gigant Citibank pyta się z kolei swoich fanów, czy chcieliby mieć pełny dostęp do konta nie wychodząc z Facebooka. Taką ...
Tematy: instytucje finansowe, banki, social media, media społecznościowe -
Kadra zarządzająca w social media VI 2012
12:08 16.07.2012
... Godlewski, kierujący Netią. Energetyka Najczęściej obecną w mediach osobą z branży energetycznej była Grażyna Piotrowska-Oliwa, głównie w kontekście gazu łupkowego. Z kolei media społecznościowe odnotowały, że prezes PGNiG odwiedziła oddział spółki w Sanoku. Krzysztof Kilian uplasował się na drugim miejscu zestawienia dla branży energetycznej ...
Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, monitoring mediów -
Polscy kibice a Facebook
13:59 03.07.2012
... kibolsku" i zupełnie niepoważnie. A gdy wynik czy dyscyplina nie ma znaczenia - ważni są sportowcy. Instytut Monitorowania Mediów w ramach raportu Kompas Social Media przyjrzał się kibicom na Facebooku w czasie, gdy piłkoszał z szaleństwa EURO 2012 skręca powoli w stronę siatkówki. Sport, jako przedmiot swoich zainteresowań ...
Tematy: Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie -
Polskie marki nie dbają o fanów?
13:57 21.06.2012
... za pośrednictwem kanałów social media, a średni czas odpowiedzi wynosi zaledwie cztery minuty. Socialbakers udostępnia za darmo niektóre informacje na temat rankingu firmom, które zostały w nim ujęte. Taki wgląd w dane jest bardzo cenny, ponieważ coraz częściej to właśnie media społecznościowe są preferowanym kanałem komunikacji ...
Tematy: Facebook, media społecznościowe, fan page, polskie marki