-
Polscy kibice a Facebook
13:59 03.07.2012
... kibolsku" i zupełnie niepoważnie. A gdy wynik czy dyscyplina nie ma znaczenia - ważni są sportowcy. Instytut Monitorowania Mediów w ramach raportu Kompas Social Media przyjrzał się kibicom na Facebooku w czasie, gdy piłkoszał z szaleństwa EURO 2012 skręca powoli w stronę siatkówki. Sport, jako przedmiot swoich zainteresowań ...
Tematy: Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie -
Polskie marki nie dbają o fanów?
13:57 21.06.2012
... za pośrednictwem kanałów social media, a średni czas odpowiedzi wynosi zaledwie cztery minuty. Socialbakers udostępnia za darmo niektóre informacje na temat rankingu firmom, które zostały w nim ujęte. Taki wgląd w dane jest bardzo cenny, ponieważ coraz częściej to właśnie media społecznościowe są preferowanym kanałem komunikacji ...
Tematy: Facebook, media społecznościowe, fan page, polskie marki -
Portale społecznościowe - chronimy swoje dane
11:39 13.06.2012
... w okresie luty-marzec 2012, 56% użytkowników Ze Stanów Zjednoczonych, Europy i Rosji regularnie odwiedza portale społecznościowe. Wyniki badania obejmującego prawie 9 000 użytkowników z siedmiu państw pokazują, że portale społecznościowe znajdują się na drugim miejscu, ustępując tylko poczcie e-mail, pod względem sposobów utrzymywania kontaktów ...
Tematy: portale społecznościowe, social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe -
Kadra zarządzająca w social media IV 2012
12:35 29.05.2012
... (Bank Millenium) i Krzysztof Rosiński (Getin Noble Bank). Informacje o badaniu Bossowie powrócili po latach w nowej, społecznościowej odsłonie w ramach projektu Kompas Social Media. Badanie wykonano na podstawie 3 082 materiałów z prasy i internetu, w których pojawili się prezesowie analizowanych firm ( pełna lista firm w raporcie). Raport obejmuje ...
Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, monitoring mediów -
Pinterest wzbudza emocje
13:28 14.05.2012
Od dawna nie było serwisu internetowego, który swoim sukcesem wzbudziłby tyle emocji co Pinterest. To powiew świeżości na scenie zdominowanej przez dobrze znane nam firmy - Facebook, Google czy Twitter. Ideą serwisu Pinterest jest połączenie ludzi poprzez rzeczy, które ich interesują. Serwis umożliwia dodawanie ulubionych przedmiotów (pins) w ...
Tematy: Pinterest, serwis społecznościowy, media społecznościowe, social media -
Social media: specjaliści poszukiwani
00:19 14.05.2012
... , a nawet aktywnie z niego korzystać, by stać się specjalistą social media. Jak mówi Anna Robotycka, Chief Communication Officer w agencji interaktywnej faceADDICTED: - ... zbyt wielu kierunków studiów, które kształciłyby idealnych community czy social media managerów. Przy niektórych, bardzo niszowych czy skomplikowanych projektach, wręcz ...
Tematy: rynek pracy, tendencje na rynku pracy, media społecznościowe, Facebook -
Kadra zarządzająca w social media III 2012
11:42 30.04.2012
... zapewniał w mediach, że bank ma zdolność wypłaty dywidendy swoim akcjonariuszom. Media wiele miejsca poświęciły też Cezaremu Stypułkowskiemu (BRE Bank), najczęściej w kontekście projektu ... firm ubezpieczeniowych w mediach jest Andrzej Klesyk, szef PZU. W połowie marca media cytowały jego wypowiedzi z konferencji prasowej, m.in. na temat wyników ...
Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, monitoring mediów -
Kandydaci do pracy odrzucani przez wpisy na Facebooku
00:20 22.04.2012
... Mads Christensen, dyrektor sieci Eurocom Worldwide. Wyniki ubiegłorocznego Eurcom Worldwide Technology Survey pokazały, że prawie 40 proc. firm sprawdza profile społecznościowe kandydatów do pracy, jednak to w tegorocznym sondażu po raz pierwszy respondenci przyznali, że z powodu zawartości tych profili kandydatury potencjalnych pracowników ...
Tematy: rekrutacja pracowników, portale społecznościowe, media społecznościowe, wizerunek w internecie -
Facebook: polskie marki pokonują gigantów
12:27 13.04.2012
Polskie strony marek na Facebooku lepiej angażują fanów niż międzynarodowi giganci. Z analizy catNapoleon.com wynika, że 10 największych światowych marek ma średnio 25,5 mln fanów. W czołowej polskiej "10" średnia to 748,2 tys. Są więc 34 razy mniejsze! A jednak średnia liczba aktywnych użytkowników w Polsce to 34 661. Giganci od Coca-Coli po ...
Tematy: Facebook, media społecznościowe, fan page, polskie marki -
Social media a komunikacja marketingowa
13:52 04.04.2012
... które wzięły udział w badaniu przeprowadzonym przez firmę doradczą Deloitte. Jego wyniki zostały zawarte w raporcie "Biznes społecznościowy - nowa era w komunikacji biznesowej". Media społecznościowe są narzędziem coraz powszechniej wykorzystywanym przez polskich przedsiębiorców – aż 86% firm przepytanych przez Deloitte ma swój profil na Facebooku ...
Tematy: media społecznościowe, social media, Facebook, Twitter