marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Współpraca społecznościowa to większa efektywność pracy
00:59 09.11.2013
Z najnowszego badania firmy Oracle wynika, że ponad 2/3 szefów działów marketingu i informatyki uważa, że są „bardziej efektywni” dzięki współpracy; jednak tylko mniej niż 1/3 ankietowanych twierdzi, że współpracuje „często”. Respondenci zgłaszali też takie korzyści biznesowe, jak silniejszy przekaz komunikatów marketingowych, szybsze wprowadzanie ...
Tematy: kadra zarządzająca, badania menedżerów, marketing, działy IT -
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
14:04 25.09.2013
... może zaspokoić ich potrzeby. Jak już zbudujesz świadomość, wtedy takie narzędzia jak e-mailing sprzedażowy, linki sponsorowane Adwords, porównywarki cenowe czy marketing afiliacji (sprzedaż przez partnerów i afiliantów) powinny pozwolić na przypływ zamówień. 3. Buduję wizerunek. Teoretycznie najprostszy cel kampanii wcale nie musi pochłaniać ...
Tematy: e-marketing, marketing internetowy, reklama online, reklama w sieci -
Zarządzanie marką: ważna spójność
13:42 20.09.2013
Postępujące różnicowanie się społeczeństwa powoduje, że nie istnieją już marki dla każdego. Dla zarządzającymi brandami oznacza to mniej więcej tyle, że aby dalej funkcjonować, muszą się wyróżniać. Na to zaś mają szansę jedynie te marki, które w dłuższej perspektywie wywołują podobne skojarzenia w różnych grupach odniesienia – marki spójne. Brand ...
Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka -
Marketing: nowoczesne technologie to konieczność
11:02 23.07.2013
... , inwestuje mniej niż 5% posiadanych budżetów w oparte na technologii usprawnienia procesów marketingowych. W prowadzonym przez firmę Teradata eCircle badaniu “The Data-Driven Marketing Survey 2013, Europe” wzięło udział ponad 1,1 tys. specjalistów ds. marketingu różnych szczebli – począwszy na dyrektorach działów marketingu i osobach podejmujących ...
Tematy: nowoczesne technologie, marketing, social media, działania marketingowe -
Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają
12:45 14.12.2012
Dobre slogany reklamowe muszą być oryginalne, zwięzłe, wieloznaczne i eufoniczne. Dobry slogan powinien być łatwy do zapamiętania. Slogany reklamowe są kreowane, aby umożliwiać skuteczne dotarcie z przekazem do grupy docelowej, ukazywać główną korzyść produktu, wyróżniać markę na tle konkurencji. Ale najważniejsze jest, aby slogan reklamowy ...
Tematy: slogany reklamowe, slogan reklamowy, marketing, marketing i reklama -
Zarządzanie marką: kontroling marki
14:03 03.12.2012
... zaleceń i rekomendacji zmian, zmierzających do doskonalenia efektywności firmy. Zwrot z inwestycji w marketing (markę) [ROBI] Ocena zwrotu z inwestycji w marketing informuje o skuteczności ponoszonych nakładów. Dowiadujemy się, czy pieniądze wydawane przez nas na marketing (na markę) są wydawane właściwie. Ocena ta jest wykonywana na podstawie ...
Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka -
Działania marketingowe w sklepie
11:19 31.10.2012
... Zwłaszcza w całym tym kryzysowym marazmie. Podejmując ryzyko działań w sklepie, marketing musi pamiętać o dramatycznej przemianie psychologicznej, której podlegamy, gdy ... kupowania dobrobyt to posiadanie sprzętu i nieustające nabywanie nowych produktów. Uprawiając marketing w sklepie, musimy złapać w nasze sidła tego sklepowego szaleńca i wrzucić mu ...
Tematy: kampanie marketingowe, działania marketingowe, marketing w sklepie, marketing -
ETS: informacje o wygranej nie mogą wiązać się z kosztami dla konsumenta
22:13 21.10.2012
Działania promocyjne takie jak listy, ulotki czy ogłoszenia w prasie z zapewnieniem o wygranej nie mogą wiązać się z koniecznością ponoszenia jakichkolwiek kosztów w celu odebrania nagrody - orzekł Europejski Trybunał Sprawiedliwości. ETS rozpatrywał sprawę brytyjskiego urzędu Office of Fair Trading (OFT), zajmującego się ochroną konsumentów, ...
Tematy: ETS, konkursy, nagrody, promocja -
Internet a strategie marketingowe firmy
11:00 08.08.2012
Od początku poprzedniej dekady widoczny jest ogromny wzrost znaczenia Internetu w działalności gospodarczej przedsiębiorstw. Dynamicznie rosnąca liczba internautów sprawia, że organizacje gospodarcze stają obecnie nieomal przed koniecznością uwzględniania tego medium w planowaniu strategii marketingowej. Wyniki cyklicznego badania Net Track ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, marketing i sprzedaż, kreowanie marki -
Social media a B2B
12:05 25.07.2012
... tego potencjału. Niestety, w większości przypadków social media marketing sprowadza się do założenia strony na Facebooku i dbania o przyrost fanów ... Marketing: Content Marketing” opublikowane przez serwis eMarketer.com. 82 proc. amerykańskich specjalistów wykorzystuje marketing oparty na różnych treściach. Na drugim miejscu znalazł się marketing ...
Tematy: marketing, social media, B2B, marketing społecznościowy
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- tendencje na rynku pracy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- oferty pracy
- deweloperzy
- nowe technologie
- zakupy online
- media
- obowiązek podatkowy VAT
- faktura VAT