marketing internetowy - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet
17:12 26.01.2020
W ostatnich latach obserwujemy gwałtowną zmianę sposobów, w jaki użytkownicy internetu korzystają z zasobów dostępnych w sieci. Radykalnie zmieniło się również podejście do tradycyjnych form reklamy, które są coraz mniej skuteczne. Konieczne jest więc szukanie nowych dróg i form dotarcia do potencjalnych klientów. Jednym z rozwiązań jest reklama ...
Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe -
Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji
21:44 07.09.2019
Jeśli decydujemy się na reklamę w postaci publikacji artykułu, mamy zazwyczaj do wyboru dwa podstawowe rodzaje: artykuł sponsorowany lub artykuł natywny. Wielu osobom wydaje się, że jeśli płacimy za publikację artykułu, to nie ma znaczenia jego nazwa, możemy w nim zamieścić wszystko, niezależnie od rodzaju publikacji i przeznaczenia tego formatu ...
Tematy: content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy, promocja marki -
Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem
17:45 09.06.2019
Remarketing to bardzo skuteczna forma działań reklamowych, bo docierająca do osób, które są zainteresowane naszą ofertą. Warto wykorzystać ją w swoich działaniach. Dzięki remarketingowi możemy ponownie do nich dotrzeć i w wielu przypadkach skutecznie przekonać do określonych działań. Działając w internecie, prowadząc sklep czy oferując swoje ...
Tematy: remarketing, Google AdWords, marketing automation, spersonalizowana reklama -
Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?
15:03 15.03.2019
Jednym z miejsc, gdzie możemy dotrzeć do naszych potencjalnych klientów jest wyszukiwarka Google. To tutaj często kierują oni swoje pierwsze kroki, poszukując jakiegoś towaru lub usługi. Wiele firm stara się więc zadbać o to, by w wynikach wyszukiwania znaleźć się możliwie najwyżej. Możemy to zrobić w formie linków sponsorowanych lub dbając o ...
Tematy: linki sponsorowane, reklama internetowa, artykuł sponsorowany, marketing internetowy -
Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?
15:51 09.03.2019
Artykuł sponsorowany to dobry sposób na promocję naszej firmy - dzięki niemu budujemy pozytywny wizerunek marki, możemy dotrzeć do potencjalnych klientów i przekonać ich do naszych produktów lub usług. Czy artykuł sponsorowany może być skuteczną formą reklamy? Tak, jeśli dobrze go przygotujemy i zadbamy o odpowiednie miejsce publikacji. Jak to ...
Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy -
Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?
22:22 05.03.2019
Artykuł natywny, czyli forma reklamy skupiająca się na dostarczeniu odbiorcy wartościowych i poszukiwanych treści, zyskuje coraz większą popularność. Według najnowszych badań, taki sposób komunikacji marki z odbiorcą będzie zyskiwał coraz większe znaczenie. Dzięki nieinwazyjnej obecności marki, jest pozytywnie odbierany i dobrze kojarzony przez ...
Tematy: artykuł natywny, reklama natywna, content marketing, działania marketingowe -
Content marketing - co to jest i od czego zacząć?
21:09 02.03.2019
... . Czy odpowiedzą na jego potrzeby. Gdy użytkownik otrzymuje konkretną wartość, wymiar marketingowy jest przez niego odbierany jako dodatek. Dlaczego content marketing? W obecnych czasach internauci coraz mniejszą uwagę zwracają na komunikaty reklamowe w postaci wszechobecnej reklamy banerowej. Coraz bardziej się na nią uodparniają ...
Tematy: content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa -
Reklama wideo. Jakie trendy w Europie Wschodniej?
12:34 19.10.2018
... na to, że wideo jeszcze przez długi czas będzie najchętniej wykorzystywanym formatem zarówno przez marketerów, jak i klientów. Andrzej Goleta, Digital Marketing Manager sieci reklamowej
Tematy: reklama wideo, reklama internetowa, marketing internetowy -
Pracy w e-marketingu nie powinno zabraknąć
10:06 15.10.2018
... chatbox w e-commerce czy w końcu video wizytówki, to tylko nieliczne narzędzia wspierające działania sprzedażowe i ciężko byłoby wyobrazić sobie bez nich współczesny marketing. Co za tym idzie, do najbardziej pożądanych należą kandydaci o doświadczeniu w e-marketingu, czyli ci z praktyczną znajomością narzędzi internetowych. Kluczową rolę ogrywają ...
Tematy: rynek pracy, e-marketing, praca w marketingu, marketing internetowy -
Opis produktu: po pierwsze słowa kluczowe
11:58 30.08.2017
Na sukces w branży e-commerce składa się wiele kwestii. Do tego, ze względu na wyrastającą jak grzyby po deszczu konkurencję, nie jest o niego łatwo. Jak się wyróżnić i przy okazji zostawić w tyle konkurentów? Jak przekonać właśnie do siebie? W przypadku handlu przez internet kluczowe znaczenie ma sprawnie skonstruowany opis produktu oraz - nomen ...
Tematy: e-commerce, opis produktu, sprzedaż online, marketing internetowy