działania marketingowe - wiadomości i porady tematyczne
-
E-mail ReTargeting ma potencjał
09:56 10.11.2015
Nawet jeśli w świecie biznesu dziennie zostaje wysyłanych 112,5 mld maili, ten zabieg został stanowczo zaniedbany i to na długi czas. Pozyskiwanie przez odbiorców masowego, niechcianego spamu zniszczył jego reputację. Poczta elektroniczna stała się porównywalna do marketingowych zabiegów z dziedziny AdWords, Scial Media & Co. Rzecz jasna, ...
Tematy: retargeting, e-mail retargeting, e-mail marketing, działania marketingowe -
Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?
00:36 25.07.2015
... neutralne, zwiększające atrakcyjność powierzchni, w której są emitowane. Walorem takiej formy reklamowej jest umiejscowienie jej w otoczeniu, w którym odbiorca jest nastawiony na działania promocyjne, w związku z tym nie przeszkadzają mu one w takim stopniu, jak reklamy telewizyjne czy internetowe. Monitory umieszcza się w miejscach, w których ...
Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing -
E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta
00:40 08.07.2015
... standardem w marketingu i są coraz bardziej skuteczne ze względu na nieustanny postęp technologiczny. Na rynku B2B zaczęły pojawiać się nowe narzędzia marketingowe, które pozwalają szybciej i skuteczniej dotrzeć do docelowego odbiorcy. Firmy aktywnie funkcjonujące w Internecie mają dostęp do coraz ciekawszych i nowoczesnych narzędzi wspomagających ...
Tematy: retargeting, e-mail retargeting, e-mail marketing, działania marketingowe -
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
12:30 11.06.2015
Działające w Polsce sieci handlowe wydały na promocję prawie 284 mln zł – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów za I kwartał 2015 r. To o około 49 mln mniej, niż kwartał wcześniej, ale w porównaniu do analogicznego okresu rok temu budżety wzrosły o 93 mln zł. Lidl, Biedronka i Tesco stanęły na podium. W spotach i kreacjach reklamowych ...
Tematy: IMM, wydatki na reklamę, działania marketingowe, sieci handlowe -
Tam, gdzie Customer Intelligence spotyka Marketing Automation
09:43 23.04.2015
Podczas gdy Marketing Automation znajduje się na liście najważniejszych współcześnie trendów, według badaczy rynku Grupy Aberdeen, tylko 43% firm wdraża go obecnie w perspektywie długoterminowej. Korzyści płynące z jego potencjału zdają się być jednak oczywiste: odpowiednie, zautomatyzowane podejście zarówno do e-mailowej, jak i wielokanałowej ...
Tematy: Customer Intelligence, Marketing Automation, marketing internetowy, e-mail marketing -
Fitness marketing online – zrób to skutecznie
15:11 13.04.2015
... będzie zależeć sukces fitness klubu czy siłowni? – Na pewno ogromne znaczenie będzie mieć przyjęty model biznesowy, know-how, ale także – podjęte działania promocyjno-reklamowe nastawione na skuteczną promocję precyzyjnie targetowaną w grupy docelowe – podsumowuje Artur Pajkert. Informacje o badaniu Raport Blink.pl to symulacja kampanii ...
Tematy: reklama fitness, kluby fitness, fitness, marketing -
Rekrutacja i promocja w jednym. 4 sposoby jak robić to dobrze
00:16 30.03.2015
... zgrany i efektywny zespół to wynik skutecznie przeprowadzonego procesu rekrutacyjnego, w którym często udział biorą setki kandydatów. Bardzo często firmy traktują działania marketingowe zbyt dosłownie, zapominając, że promocja firmy niekoniecznie musi być związana z tradycyjną formą reklamy. Z HR-owego punktu widzenia kandydaci, są potencjalnymi ...
Tematy: rekrutacja, rekrutacja pracowników, HR, działania marketingowe -
E-mail marketing w chmurze
14:24 05.03.2015
Współczesne możliwości outsourcingu w e-mail marketingu oferują wiele sposobów usprawnienia pracy marketerów i udoskonalają wysyłkę wiadomości. Jednym z najpopularniejszych rozwiązań w tym zakresie jest mailing za pośrednictwem serwera mailowego dostawcy usługi, popularnie nazywanego chmurą. W ten sposób możliwe jest przeprowadzenie nie tylko ...
Tematy: e-mail marketing, cloud computing, mailing, działania marketingowe -
LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają
01:10 05.03.2015
... pod uwagę oba serwisy. Grupa docelowa firmy oraz wyznaczone cele marketingowe powinny określić, który z kanałów pozwoli zrealizować zamierzone rezultaty. W ostatnich ... , którą odbiorcy traktują inaczej niż wszystkie formy promocji bezpośredniej. Zaplanuj działania Podstawą do rozpoczęcia działań w serwisach biznesowych powinna być twierdząca odpowiedź ...
Tematy: LinkedIn, GoldenLine, serwisy biznesowe, działania marketingowe -
Aplikacje mobilne i CRM - filary marketingu
14:31 18.02.2015
... ani rusz Marketerzy coraz bardziej koncentrują się na zdobywaniu klientów poprzez zindywidualizowane zarządzanie interakcjami w czasie rzeczywistym. Dlatego też w strategie marketingowe na stałe już wpisane są smartfony. Wyraźnie widać ciągle rosnący apetyt na wykorzystywanie urządzeń mobilnych klientów w działaniach marketingowych. W tegorocznym ...
Tematy: media społecznościowe, marketing mobilny, e-mail marketing, działania marketingowe
Podobne tematy:
- rynek pracy
- rynek nieruchomości
- nowe mieszkania
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- podatek VAT
- e-commerce
- deweloperzy
- nowe mieszkania od deweloperów
- nowe technologie
- inwestowanie pieniędzy
- zakupy online
- media
- ochrona konsumentów
- rekrutacja pracowników
- koronawirus
- sztuczna inteligencja
- źródła przychodów podatkowych
- handel
- sklepy internetowe