-
Więź klienta z luksusową marką
13:02 19.04.2007
... nie musi być jednak konieczne. Bez względu na to, czy firma produkuje dobra luksusowe, czy te z niższej półki, ma ten sam cel – utrzymać się na rynku, rozwijać ... znaczenia, gdzie śpią, co robią, jak wyglądają. Najważniejszy był motocykl i dobra zabawa. Dziś Harley stał się kultowym motocyklem dla bogatych biznesmenów, prawników, księgowych, którzy w ...
Tematy: marki luksusowe, dobra luksusowe, zwyczaje konsumentów, preferencje zakupowe -
Wrażliwy prestiż marki luksusowej
20:02 23.10.2004
Konsumenci proszeni o opisanie marki Tiffany jako osoby prawie jednomyślnie szkicują Audrey Hepburn i jej powściągliwą wytworność. Lata dziewięćdziesiąte przyniosły wiele zmian na światowym rynku dóbr luksusowych. Zmienili się konsumenci - zaczęli dysponować większą siłą nabywczą oraz przetargową, stali się bardziej wymagający i krytyczni. ...
Tematy: marki luksusowe, reklama, promocja marki, zwyczaje konsumentów