eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematydecyzje zakupowe

decyzje zakupowe - wiadomości i porady tematyczne

  • Zakupy odzieży przez Internet

    Zakupy odzieży przez Internet

    09:44 01.04.2011

    Polacy nie stronią od zakupów ubraniowych online. Aż 67 % respondentów badania przeprowadzonego przez Ceneo.pl kupuje odzież, obuwie, dodatki i bieliznę w sieci. Ponad 1/3 z nich deklaruje kupno tego typu produktów kilka razy w roku. Okazuje się też, że to nie kobiety, a mężczyźni przodują w wydawaniu pieniędzy na upatrzoną w e-sklepie odzież. KTO ...

    Tematy: preferencje zakupowe, decyzje zakupowe, zakupy online, sklepy internetowe
  • Polscy internauci a e-commerce 2010

    Polscy internauci a e-commerce 2010

    11:26 04.03.2011

    ... konkretnych marek serwisów i edukowania klientów – mówi Krzysztof Łopuszyński, lider zespołu ds. badań e-marketingowych w firmie Gemius S.A. Kobiety cenią rekomendacje zakupowe Wykorzystanie różnych narzędzi wspomagania decyzji zakupowych różni się względem wieku, statusu materialnego internauty, a także płci. Kobiety częściej słuchają opinii ...

    Tematy: e-commerce, e-handel, e-biznes, sklepy internetowe
  • Klasa średnia zmieni preferencje konsumentów

    Klasa średnia zmieni preferencje konsumentów

    13:52 28.02.2011

    Do 2030 r. klasa średnia w skali globalnej powiększy się o 2 miliardy ludzi. Spowoduje to znaczące zmiany w portfolio przedsiębiorstw, a także w sposobie oraz poziomie konsumpcji dóbr i usług. Firmy będą musiały także sprostać nowym wyzwaniom, które niesie powszechny dostęp do informacji na temat ich produktów. Dodatkową rolą przedsiębiorstw, z ...

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, zachowania konsumentów, preferencje konsumentów
  • Rola Internetu w zakupach usług telekomunikacyjnych

    Rola Internetu w zakupach usług telekomunikacyjnych

    12:03 21.02.2011

    Wyniki badania przeprowadzonego dla IAB przez PBI wskazują, że dla internautów odpowiedzialnych za zakup usług operatorów i dostawców telekomunikacyjnych Internet jest głównym źródłem informacji na temat tej kategorii produktowej. Poszukując w sieci informacji o ofertach i usługach telefonii komórkowej, respondenci najczęściej odwiedzają strony ...

    Tematy: internet, rola internetu w zakupach, preferencje zakupowe, decyzje zakupowe
  • Rola Internetu w zakupach napojów bezalkoholowych

    Rola Internetu w zakupach napojów bezalkoholowych

    14:00 11.02.2011

    Raport z badania przeprowadzonego dla IAB przez PBI wskazuje, że dla internautów odpowiedzialnych za zakup napojów, Internet jest jednym z podstawowych źródeł informacji na temat tej kategorii produktowej. Połowa z nich najchętniej poszukuje w sieci informacji na temat kawy oraz soków owocowych i warzywnych. Korzystają oni z wyszukiwarek, grup ...

    Tematy: internet, rola internetu w zakupach, preferencje zakupowe, decyzje zakupowe
  • Zakupy grupowe zyskują popularność

    Zakupy grupowe zyskują popularność

    12:14 28.01.2011

    Z opublikowanego przez Polskie Badania Internetu raportu wynika, że zakupy grupowe zyskują w Polsce coraz więcej zwolenników. W listopadzie 2010 roku witryny oferujące specjalne deale odwiedziło już 3,2 mln osób. Zdecydowanym liderem pozostaje Groupon. Zakupy grupowe szybko zyskują na popularności wśród polskich internautów. Po pół roku od ...

    Tematy: zakupy grupowe, preferencje zakupowe, serwisy grupowe, portale zakupów grupowych
  • Internet a zakupy chemii gospodarczej

    Internet a zakupy chemii gospodarczej

    12:13 22.12.2010

    Wyniki badania przeprowadzonego dla IAB przez PBI pokazują, że dla internautów odpowiedzialnych za zakup produktów chemii gospodarczej Internet jest jednym z istotnych źródeł informacji na temat tej kategorii produktowej. Internauci aktywnie poszukują w sieci informacji na temat konkretnych produktów chemii gospodarczej - ich cen, składu i sposobu ...

    Tematy: internet, rola internetu w zakupach, preferencje zakupowe, decyzje zakupowe
  • Liderzy opinii a preferencje zakupowe

    Liderzy opinii a preferencje zakupowe

    00:20 19.12.2010

    ... opinii. Liderzy opinii (w publikacjach anglojęzycznych „influentials”) to konsumenci, którzy mają zdecydowanie najsilniejszy wpływ na opinie pozostałych ludzi i kształtują ich preferencje zakupowe. Według dr. Paula Mardsena z London School of Economics zaledwie 10 proc. liderów opinii kształtuje zdanie i wybory pozostałych 90 proc. konsumentów ...

    Tematy: liderzy opinii, preferencje zakupowe, decyzje zakupowe, promocja marki
  • Polski konsument a prezenty pod choinkę

    Polski konsument a prezenty pod choinkę

    13:50 09.12.2010

    TNS OBOP na zlecenie eBay spytał mieszkańców kilku europejskich krajów, w tym Wielkiej Brytanii, Włoch, Belgii, Austrii i Polski o prezenty świąteczne. Wiemy, co Polacy w Świętach kochają, a co ich stresuje. Ile wydadzą na prezenty, gdzie zrobią zakupy i jak wypadają na tle innych narodów. „Wspólna Europa to nie tylko jednolity rynek, ale i ...

    Tematy: preferencje zakupowe, decyzje zakupowe, zakupy online, przedświąteczny okres
  • Decyzje zakupowe Polaków przed Świętami

    Decyzje zakupowe Polaków przed Świętami

    12:10 08.12.2010

    Porównywarka cen Skąpiec.pl przeanalizowała przedświąteczne preferencje zakupowe Polaków. Z badania wynika, że największą popularnością cieszy się elektronika, aparaty cyfrowe oraz telefony. Amatorów znajdują również notebooki oraz elektroniczne gadżety: ...

    Tematy: preferencje zakupowe, decyzje zakupowe, zakupy online, sklepy internetowe

poprzednia  

1 ... 10 ... 23 24 25

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: