decyzje zakupowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Zakupy odzieży przez Internet
09:44 01.04.2011
Polacy nie stronią od zakupów ubraniowych online. Aż 67 % respondentów badania przeprowadzonego przez Ceneo.pl kupuje odzież, obuwie, dodatki i bieliznę w sieci. Ponad 1/3 z nich deklaruje kupno tego typu produktów kilka razy w roku. Okazuje się też, że to nie kobiety, a mężczyźni przodują w wydawaniu pieniędzy na upatrzoną w e-sklepie odzież. KTO ...
Tematy: preferencje zakupowe, decyzje zakupowe, zakupy online, sklepy internetowe -
Polscy internauci a e-commerce 2010
11:26 04.03.2011
... konkretnych marek serwisów i edukowania klientów – mówi Krzysztof Łopuszyński, lider zespołu ds. badań e-marketingowych w firmie Gemius S.A. Kobiety cenią rekomendacje zakupowe Wykorzystanie różnych narzędzi wspomagania decyzji zakupowych różni się względem wieku, statusu materialnego internauty, a także płci. Kobiety częściej słuchają opinii ...
Tematy: e-commerce, e-handel, e-biznes, sklepy internetowe -
Klasa średnia zmieni preferencje konsumentów
13:52 28.02.2011
Do 2030 r. klasa średnia w skali globalnej powiększy się o 2 miliardy ludzi. Spowoduje to znaczące zmiany w portfolio przedsiębiorstw, a także w sposobie oraz poziomie konsumpcji dóbr i usług. Firmy będą musiały także sprostać nowym wyzwaniom, które niesie powszechny dostęp do informacji na temat ich produktów. Dodatkową rolą przedsiębiorstw, z ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, zachowania konsumentów, preferencje konsumentów -
Rola Internetu w zakupach usług telekomunikacyjnych
12:03 21.02.2011
Wyniki badania przeprowadzonego dla IAB przez PBI wskazują, że dla internautów odpowiedzialnych za zakup usług operatorów i dostawców telekomunikacyjnych Internet jest głównym źródłem informacji na temat tej kategorii produktowej. Poszukując w sieci informacji o ofertach i usługach telefonii komórkowej, respondenci najczęściej odwiedzają strony ...
Tematy: internet, rola internetu w zakupach, preferencje zakupowe, decyzje zakupowe -
Rola Internetu w zakupach napojów bezalkoholowych
14:00 11.02.2011
Raport z badania przeprowadzonego dla IAB przez PBI wskazuje, że dla internautów odpowiedzialnych za zakup napojów, Internet jest jednym z podstawowych źródeł informacji na temat tej kategorii produktowej. Połowa z nich najchętniej poszukuje w sieci informacji na temat kawy oraz soków owocowych i warzywnych. Korzystają oni z wyszukiwarek, grup ...
Tematy: internet, rola internetu w zakupach, preferencje zakupowe, decyzje zakupowe -
Zakupy grupowe zyskują popularność
12:14 28.01.2011
Z opublikowanego przez Polskie Badania Internetu raportu wynika, że zakupy grupowe zyskują w Polsce coraz więcej zwolenników. W listopadzie 2010 roku witryny oferujące specjalne deale odwiedziło już 3,2 mln osób. Zdecydowanym liderem pozostaje Groupon. Zakupy grupowe szybko zyskują na popularności wśród polskich internautów. Po pół roku od ...
Tematy: zakupy grupowe, preferencje zakupowe, serwisy grupowe, portale zakupów grupowych -
Internet a zakupy chemii gospodarczej
12:13 22.12.2010
Wyniki badania przeprowadzonego dla IAB przez PBI pokazują, że dla internautów odpowiedzialnych za zakup produktów chemii gospodarczej Internet jest jednym z istotnych źródeł informacji na temat tej kategorii produktowej. Internauci aktywnie poszukują w sieci informacji na temat konkretnych produktów chemii gospodarczej - ich cen, składu i sposobu ...
Tematy: internet, rola internetu w zakupach, preferencje zakupowe, decyzje zakupowe -
Liderzy opinii a preferencje zakupowe
00:20 19.12.2010
... opinii. Liderzy opinii (w publikacjach anglojęzycznych „influentials”) to konsumenci, którzy mają zdecydowanie najsilniejszy wpływ na opinie pozostałych ludzi i kształtują ich preferencje zakupowe. Według dr. Paula Mardsena z London School of Economics zaledwie 10 proc. liderów opinii kształtuje zdanie i wybory pozostałych 90 proc. konsumentów ...
Tematy: liderzy opinii, preferencje zakupowe, decyzje zakupowe, promocja marki -
Polski konsument a prezenty pod choinkę
13:50 09.12.2010
TNS OBOP na zlecenie eBay spytał mieszkańców kilku europejskich krajów, w tym Wielkiej Brytanii, Włoch, Belgii, Austrii i Polski o prezenty świąteczne. Wiemy, co Polacy w Świętach kochają, a co ich stresuje. Ile wydadzą na prezenty, gdzie zrobią zakupy i jak wypadają na tle innych narodów. „Wspólna Europa to nie tylko jednolity rynek, ale i ...
Tematy: preferencje zakupowe, decyzje zakupowe, zakupy online, przedświąteczny okres -
Decyzje zakupowe Polaków przed Świętami
12:10 08.12.2010
Porównywarka cen Skąpiec.pl przeanalizowała przedświąteczne preferencje zakupowe Polaków. Z badania wynika, że największą popularnością cieszy się elektronika, aparaty cyfrowe oraz telefony. Amatorów znajdują również notebooki oraz elektroniczne gadżety: ...
Tematy: preferencje zakupowe, decyzje zakupowe, zakupy online, sklepy internetowe
Podobne tematy:
- rynek nieruchomości
- ceny mieszkań
- nowe mieszkania
- rynek mieszkaniowy
- samochody
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- kupno mieszkania
- smartfony
- zakup mieszkania
- e-commerce
- wakacje
- inflacja
- deweloperzy
- zadłużenie Polaków
- nowe mieszkania od deweloperów
- nowe technologie
- inwestowanie pieniędzy
- oszczędzanie pieniędzy
- zakupy online