eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › branża kosmetyczna
  • Firmy kosmetyczne o Tarczy Antykryzysowej: nie trafia w potrzeby

    Firmy kosmetyczne o Tarczy Antykryzysowej: nie trafia w potrzeby

    10:16 05.06.2020

    ... przedsiębiorstw dotkniętych negatywnymi skutkami koronawirusa, nie spełnia oczekiwań 33% firm kosmetycznych - wynika ze zrealizowanego przez Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego badania „Branża Kosmetyczna vs. Covid-19”. Okazuje się również, że producenci kosmetyków sięgali po rządowe wsparcie nieco rzadziej niż inne sektory. Jak podkreśla Blanka ... WIĘCEJ

    Tematy: firmy kosmetyczne, branża kosmetyczna, Tarcza Antykryzysowa
  • Polski rynek kosmetyczny rośnie szybciej niż francuski

    Polski rynek kosmetyczny rośnie szybciej niż francuski

    11:20 06.11.2017

    ... wartość rynku kosmetycznego w Polsce w 2021 roku wyniosła 20 mld zł. – W najbliższych latach polska gospodarka powinna nadal się rozwijać, a wraz z nią branża kosmetyczna. Równocześnie rosła będzie zamożność społeczeństwa, co w konsekwencji oznacza wzrost popytu na kosmetyki. Zmieniać się będzie jednak struktura tego popytu. Wzrośnie ... WIĘCEJ

    Tematy: kosmetyki, preferencje zakupowe, rynek kosmetyczny, branża kosmetyczna
  • Reklama wideo: latem rządzą kosmetyki

    Reklama wideo: latem rządzą kosmetyki

    13:06 11.09.2017

    Emitowana w sieci reklama wideo nader często dotyczy artykułów służących pielęgnacji i higienie. Z analizy firmy Gemius wynika, że na spoty emitowane przez producentów z tej branży natknął się co drugi polski internauta. Największy zasięg w sieci należał do marek Philips, Nivea i Axe, a wydawcą, który niepodzielnie królował pod względem dotarcia, ... WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa
  • Konsumenci cenią polskie kosmetyki

    Konsumenci cenią polskie kosmetyki

    01:10 27.06.2015

    ... wizerunkiem, czego efekty widać. Polskie kosmetyki nie ustępują jakością kosmetykom zagranicznym i są doceniane przez polskich konsumentów. Warto zwrócić uwagę, że branża kosmetyczna ma w naszym kraju swoje długie tradycje. Jeszcze w czasach RWPG Polska specjalizowała się właśnie w produkcji kosmetyków i polskie produkty były uznawane za ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie kosmetyki, kosmetyki, preferencje zakupowe, rynek kosmetyczny
  • Polskie firmy kosmetyczne przestają eksportować na Wschód?

    Polskie firmy kosmetyczne przestają eksportować na Wschód?

    14:54 01.12.2014

    229 tys. ton produktów wartych ponad 1 mld euro - to, według najnowszej analizy AKCENTY, bilans eksportu preparatów perfumeryjnych, kosmetycznych i toaletowych w pierwszym półroczu bieżącego roku. Głównym kierunkiem wysyłki są rynki rozwinięte - wysyłka do krajów Unii Europejskiej jest o ponad 4 procent wyższa niż przed rokiem. Jednocześnie dość ... WIĘCEJ

    Tematy: handel zagraniczny, eksport, eksport towarów, kosmetyki
  • Kosmetyki do opalania: sprzedaż spada

    Kosmetyki do opalania: sprzedaż spada

    00:20 28.06.2014

    Od maja 2013 roku do kwietnia 2014 wydatki Polaków na produkty do opalania, po opalaniu oraz samoopalacze spadły o 8 procent. W ujęciu ilościowym rynek również zanotował dwuprocentowy spadek. Największą popularnością cieszyły się produkty markowe, po marki własne sięgaliśmy znacznie rzadziej. To niektóre z wniosków płynących z badania GfK. Według ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek kosmetyczny, branża kosmetyczna, kosmetyki do opalania
  • Douglas - większa sieć sprzedaży

    Douglas - większa sieć sprzedaży

    23:04 28.03.2014

    W najbliższą sobotę sieć Douglas powiększy się o kolejny salon. W Galerii Siedlce zostanie otwarty 110. sklep sieci w Polsce. Perfumeria chce rosnąć w tempie 6-10 nowych sklepów rocznie. Perfumerie Douglas działają w Polsce od 13 lat. Sieć jest największą tego typu w Polsce i wciąż intensywnie się rozwija, nie tylko tworząc nowe sklepy, ale także ... WIĘCEJ

    Tematy: Douglas, sieci handlowe, branża kosmetyczna, sklepy
  • Wojciech Inglot nie żyje

    Wojciech Inglot nie żyje

    23:56 23.02.2013

    W wieku 58 lat zmarł Wojciech Inglot, jeden z najlepiej rozpoznawalnych na świecie polskich przedsiębiorców, twórca firmy kosmetycznej Inglot Cosmetics. Inglot, z wykształcenia chemik, umiał odnaleźć się i wykorzystać warunki powstałe w latach 80-tych i później, po przemianach w 1989 roku. Jego przedsiębiorstwo początkowo produkowało płyn do ... WIĘCEJ

    Tematy: Wojciech Inglot, Inglot, branża kosmetyczna, polscy przedsiębiorcy
  • Nieterminowe płatności w branży kosmetycznej

    Nieterminowe płatności w branży kosmetycznej

    12:30 06.06.2011

    W branży kosmetycznej obserwowane jest pewne pogorszenie dyscypliny płatniczej odbiorców. Dlaczego zaległości są obecnie większe niż w ubiegłych latach? W dużym stopniu jest to konsekwencją zmian na rynku dystrybucji - dynamicznego zwiększania udziału w rynku przez sieciowe drogerie kosztem niezależnych podmiotów - podaje Euler Hermes. Zwiększanie ... WIĘCEJ

    Tematy: nieterminowe płatności, zaległe płatności, płynność finansowa, kosmetyki
  • Płynność finansowa w branży kosmetycznej

    Płynność finansowa w branży kosmetycznej

    00:11 30.11.2010

    Branża kosmetyczna nie odczuła tak bardzo kryzysu gospodarczego w 2009 roku - przynajmniej pod względem obrotów wg. udostępnianych danych MEMBR, sprzedaż w branży kosmetycznej wzrosła ( ... WIĘCEJ

    Tematy: branża kosmetyczna, płynność finansowa, nieterminowe płatności, zadłużenie firm


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: