eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › badania opinii społecznej
  • Polacy a przejęcia i fuzje w energetyce

    Polacy a przejęcia i fuzje w energetyce

    09:55 09.09.2011

    ... wśród szeregowych pracowników firmy. Jednocześnie w opinii Polaków działania z kategorii fuzji i przejęć w sektorze ... uspokajać obawy rynku. W przeciwnym wypadku stronie społecznej i związkom zawodowym łatwiej grać na emocjach i straszyć ... Lenik, On Board PR Ecco Network. Jak pokazują badania w przypadku komunikowania fuzji i przejęć jesteśmy w pełni ... WIĘCEJ

    Tematy: fuzje i przejęcia, przejęcia, rynek fuzji i przejęć, konsolidacja przedsiębiorstw
  • Polacy najchętniej wybierają kursy językowe

    Polacy najchętniej wybierają kursy językowe

    13:21 08.09.2011

    Mieszkańcy województw zachodniopomorskiego, lubuskiego i pomorskiego uczą się najchętniej - wynika z danych ESKK. Tuż za nimi znajdują się mazowieckie, kujawsko-pomorskie i dolnośląskie. Najmniejsze chęci do powiększania swoich kompetencji mają osoby mieszkające na Podkarpaciu, w Świętokrzyskiem i Podlasiu. Siedem na dziesięć osób sięga po kursy ... WIĘCEJ

    Tematy: Polacy, badania opinii społecznej, kursy językowe, nauka języków obcych
  • Niedoświadczenie a bezpieczeństwo na drodze

    Niedoświadczenie a bezpieczeństwo na drodze

    10:51 05.09.2011

    ... kierowca z małym doświadczeniem poprosił o pożyczenie auta, w ogromnej większości odmówilibyśmy. Grzechy główne niedoświadczonych kierowców Ankietowanych poproszono o wskazanie, które z obiegowych opinii o niedoświadczonych kierowcach uważają za prawdziwe. Co czwarty respondent twierdzi, że nie potrafią oni dostosować prędkości jazdy do warunków ... WIĘCEJ

    Tematy: kierowcy, bezpieczna jazda, bezpieczeństwo na drodze, jazda samochodem
  • Plany życiowe i marzenia Polaków

    Plany życiowe i marzenia Polaków

    00:20 05.09.2011

    ... badanych (o 10 p.p. więcej niż w pierwszej edycji badania) deklaruje gotowość skorzystania z kredytu, gdyby miało to ułatwić realizację ważnego planu życiowego. Jednocześnie jedna czwarta internautów uważa, że banki obecnie mniej chętnie udzielają kredytów z powodu niestabilnej sytuacji ekonomicznej. W opinii 22 proc. badanych kredyty w bankach są ... WIĘCEJ

    Tematy: Polacy, plany finansowe, marzewnia, spełnianie marzeń
  • Samochody elektryczne coraz popularniejsze

    Samochody elektryczne coraz popularniejsze

    10:01 09.05.2011

    ... zainteresowanie zakupem „zielonego samochodu” wymienione powyżej są stałe i raczej niezmienne. Pojawia się natomiast kolejne kryterium czyli trendy w cenach paliwa konwencjonalnego. Z badania wynika, że jeżeli cena paliwa przekroczy 2 euro za litr, wzrośnie liczba potencjalnych pierwszych nabywców samochodów elektrycznych z 53% do 71%. Dla ... WIĘCEJ

    Tematy: motoryzacja, rynek samochodowy, samochody, samochody elektryczne
  • Niepopularna bankowość mobilna

    Niepopularna bankowość mobilna

    00:15 01.05.2011

    ... finansów, rośnie - wyjaśnia Mariusz Orczyk, dyrektor zarządzający w instytucie MANDS. Z badania wynika, że z bankowości mobilnej korzystają przede wszystkim osoby młode, ... konta przez telefon - komentuje Mariusz Orczyk. Informacje o badaniu Badanie opinii zostało zrealizowane na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie Polaków (800 wywiadów) 6 ... WIĘCEJ

    Tematy: oferta banków, usługi bankowe, bankowość mobilna, bankowość internetowa
  • Ile zarobiły spoty reklamowe z Mikołajem?

    Ile zarobiły spoty reklamowe z Mikołajem?

    10:11 30.12.2010

    W tym roku w okresie od 1 listopada do 26 grudnia w telewizji wyemitowano 19 773 spoty reklamowe, w których został wykorzystany motyw Mikołaja. Stacje telewizyjne zarobiły z tytułu emisji tych spotów prawie 64,5 mln PLN, poinformował TNS OBOP. Najwięcej, bo ponad 1500 spotów reklamowych z udziałem Mikołaja, wyemitował w tym okresie Polsat, ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama, badania opinii społecznej
  • Media społecznościowe a zachowania konsumentów

    Media społecznościowe a zachowania konsumentów

    12:59 19.11.2010

    ... odczuciu ma miejsce właśnie na Facebooku. Jest to niezgodne z zasadą wolności, która ich zdaniem jest naczelną cechą mediów społecznościowych. Metodologia badania Omawiane jakościowe badanie mediów społecznościowych bazowało na celowo skonstruowanej prywatnej sieci kontaktów. Na jej podstawie przeprowadzono pogłębione dyskusje z setkami osób ... WIĘCEJ

    Tematy: media społecznościowe, badania opinii społecznej, badania konsumentów, zachowania konsumentów
  • Programy lojalnościowe zyskują popularność

    Programy lojalnościowe zyskują popularność

    00:03 10.10.2010

    ... Orlen program Vitay, a na trzecim kolejny debiutant w Polsce – Club Tesco. Z badania wynika, że programy lojalnościowe to wciąż domena stacji benzynowych oraz super- i ... próbie ludności Polski w wieku 15 - 49 lat (N=800). Próba do badania miała charakter losowo-kwotowy i była reprezentatywna ze względu na: wielkość miasta zamieszkania respondentów ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, polskie programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce, program lojalnościowy
  • Najpopularniejsze media na świecie

    Najpopularniejsze media na świecie

    12:17 04.10.2010

    ... rozwiązania stały się szczególnie popularne w Niemczech, gdzie w porównaniu z poprzednią edycją badania liczba posiadaczy tego typu urządzeń podwoiła się. Stosunkowo ... znaczeniu kosztem tradycyjnych rozwiązań. Duże znaczenie telewizji potwierdza fakt, że w opinii konsumentów reklamy przekazywane tą drogą w największym stopniu kształtują ich decyzje ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, Internet, reklama

poprzednia  

1 ... 5 6 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: