badania konsumentów - wiadomości i porady tematyczne
-
Sieci handlowe a preferencje konsumenta
00:01 08.08.2010
... poleciliby swoim znajomym. Jak wynika z badania On Board PR Ecco Network oraz PBS DGA zdobyła ona uznanie niemal 57% badanych. ... z serii opracowań On Board PR Ecco Network przygotowanych we współpracy z PBS DGA. Tym razem przedmiotem badania były opinie Polaków na temat sieci handlowych. Ideą projektu jest analiza otoczenia komunikacyjnego i pomoc ...
Tematy: Biedronka, Lidl, Carrefour, Real -
Pentor: nastroje konsumentów w dół
11:34 21.07.2010
... . Poprawia się tylko ocena sytuacji gospodarstw domowych. Po kwietniowym wzroście do poziomu najwyższego od października 2008 roku, w maju i w czerwcu nastroje konsumentów pogorszyły się - wynika z raportu Pentora. Pesymiści górą PENKON, czyli indeks nastrojów konsumenckich, jest w porównaniu z majem br. niższy o 1,8 pkt i wyniósł -6 ...
Tematy: nastroje konsumentów, badania konsumentów, nastroje konsumenckie, wskaźnik optymizmu -
Polski konsument lubi promocje
10:48 20.07.2010
... się do miejsc, gdzie robią zakupy znacznie bardziej niż do marek produktów wkładanych do koszyka - wynika z badania Shopper Trends 2010 firmy ACNielsen, która analizuje postawy i zachowania konsumentów w 50 krajach. Statystycznie w Polsce równie chętnie robimy zakupy w hipermarketach, jak i w tradycyjnych, osiedlowych sklepach (udział tego ...
Tematy: polscy konsumenci, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, badania konsumentów -
Promocje cenowe przyciągają Polaków
14:13 02.07.2010
... wytyczna. Zazwyczaj faktyczne zakupy mocno różnią się od planowanych. Wyniki badania potwierdzają, że wciąż największy wpływ na decyzje zakupowe w zakresie produktów ... znudziły. Hostessy przy półce sklepowej mają wpływ na decyzje zaledwie 7 proc. konsumentów. Kiedy ich praca jest uatrakcyjniona (działaniami samplingowymi lub prezentacją) - konsumenci ...
Tematy: promocje cenowe, promocje sprzedażowe, zakupy Polaków, badania konsumentów -
Najpopularniejsze auta w Europie
11:26 18.06.2010
Volkswagen, Audi i Mercedes-Benz to najpopularniejsze wśród Europejczyków marki samochodów. Mieszkańcy starego kontynentu najczęściej poszukują sedanów. Jeśli mowa o europejskim samochodzie - to tylko w kolorze czarnym. Tak wskazują dane dotyczące europejskiego rynku samochodowego zebrane i opublikowane przez mobile.international, wydawcę polskiej ...
Tematy: branża motoryzacyjna, badania konsumentów, rynek motoryzacyjny, rynek samochodowy -
Kanały komunikacji: preferencje klienta w 2009
12:02 08.06.2010
... nowe kanały komunikacyjne, bardzo niewiele zaczęło je łączyć w jeden system obsługi klienta. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone na próbie 8880 konsumentów, w grupach liczących ok. 500 przedstawicieli każdego kraju, wyselekcjonowanych by reprezentować każdą grupę wiekową oraz dochodową. W sondażu „Komunikacja przez różne media ...
Tematy: kanały komunikacji, komunikacja z klientem, komunikacja z klientami, badania konsumentów -
Centra handlowe: bogata oferta najważniejsza
10:27 01.06.2010
... znanych marek oraz dogodny dojazd - to trzy najważniejsze czynniki, które decydują o popularności centrów handlowych. Tak wynika z badań, przeprowadzonych przez Instytut Badania Rynku i Opinii Społecznej IMAS International na zlecenie spółki Fabryka Biznesu, inwestora Centrum Handlu, Biznesu i Rozrywki "Sukcesja" w Łodzi. Na wielofunkcyjną ofertę ...
Tematy: centra handlowe, obiekty handlowe, lokalizacja centrów, badania konsumentów -
Apetyt Polaków na kredyty bankowe spada
13:33 06.05.2010
Polacy patrzą w przyszłość z dużo większym optymizmem niż na początku roku, ale wcale nie palą się do zaciągania kredytów tak jak wcześniej - wynika z najnowszych badań Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych i Instytutu Gospodarczego SGH. Kryzys finansowy najwyraźniej zrobił swoje. Do pożyczania podchodzimy z większą ostrożnością i jak najwięcej ...
Tematy: kredyty bankowe, zaciągnięcie kredytu, badania konsumentów, pożyczki -
Bankowość detaliczna a pokolenie Y
13:49 31.03.2010
... kolejną szansę na znaczne zwiększenie przychodów. Poniżej Cisco przedstawia najważniejsze wnioski płynące z badania. Pokolenie Y chce korzystać z doradztwa finansowego za pośrednictwem usług wideo i rozwiązań mobilnych Z badania wynika, że ponad 50% konsumentów z pokolenia Y posiada kamerę internetową — takie urządzenie ma natomiast mniej niż jedna ...
Tematy: pokolenie Y, bankowość detaliczna, usługi bankowe, badania konsumentów -
MasterIndex w Polsce: płatności kartą popularniejsze
13:34 02.03.2010
... tysięcy mieszkańców, miastach (wskaźnik 59). „Dane na temat nastrojów wśród polskich konsumentów, jakich dostarcza badanie MasterIndex, to dla MasterCard wiedza bezcenna. Dzięki niej ... 58, podczas gdy dla kobiet - odpowiednio 40 i 50). Co Polacy myślą o pracy Z badania wynika, że obawa o utratę pracy to nadal największe zmartwienie Polaków. ...
Tematy: nastroje konsumenckie, nastroje konsumentów, MasterIndex, płatności kartą