reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
12:51 18.06.2009
... na Bliskim Wschodzie oraz do spowolnienia wzrostu na Dalekim Wschodzie i Ameryce Łacińskiej. Klasyczne ogłoszenia drobne oraz reklama graficzna będą segmentami, które najbardziej ucierpią z powodu kryzysu, podczas gdy reklama video i w wyszukiwarkach nie będą aż tak dotknięte negatywnymi skutkami w globalnej gospodarce. Zdaniem ekspertów oczekiwane ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Pokolenie Y a tradycyjna reklama
14:01 02.06.2009
W 2014 roku będą stanowić blisko 47 proc. całej siły nabywczej naszego społeczeństwa. Jeśli dzisiaj marketerzy nie zadbają o właściwe relacje z nimi, to później możliwość na większe porozumienie będzie znikoma, szansa stracona. Czy istnieje przepis na skuteczną kampanię do przedstawicieli Pokolenia Y? Pokolenie Y to twardy orzech do zgryzienia. ...
Tematy: pokolenie Y, reklama, tradycyjna reklama, efektywność działań marketingowych -
Reklama a koszty uzyskania przychodów
11:11 07.04.2009
... uzyskania przychodów kosztów reprezentacji i reklamy w części przekraczającej 0,25% przychodu, chyba że reklama jest prowadzona w środkach masowego przekazu lub publicznie w inny sposób. Obecnie ... przychodu w danym czasie. Nie wiadomo bowiem jak długo oraz w jakim stopniu reklama taka wpływa na decyzje nabywców. Tym samy należy je zaliczyć do ...
Tematy: koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodów, usługi reklamowe, reklama -
Marketing telefoniczny a reklama SMS
11:36 09.11.2008
... W następnej kolejności znajduje się kategoria ubrania/moda - 38% oraz restauracje - 37%. Reklama restauracji i żywności osiągnęła również najwyższy poziom, jeśli chodzi o odpowiedź ... być coraz bardziej znacząca," zaobserwowała Alistair Hill - analityk w comScore. "Reklama telefoniczna zaczyna wykazywać dużo większą finezyjność, jeśli chodzi o jej cel ...
Tematy: reklama w komórce, reklamy w telefonie komórkowym, reklama mobilna, reklama -
Marketerzy a kreatywność w reklamie
02:24 30.06.2008
Według badania ankietowego przeprowadzonego przez On Board PR we współpracy z Flashbook.pl wśród pracowników reklamy, specjalistów ds. marketingu i PR-owców, zaledwie 30% z nich wskazuje użyteczność jako jedno z kryteriów kreatywności. Pozostali uważają m.in., że kreatywność to umiejętność fantazjowania (33%) lub umiejętność wpadania na masę ...
Tematy: branża PR, public relations, marketing, reklama -
Rynek mediów i reklamy 2008-2012
01:37 25.06.2008
... , wzbogacające ofertę dostępnych nośników reklamy zewnętrznej i generujące więcej przychodów dzięki możliwości wyświetlania wielu reklam stanowić będą siłę napędową reklamy zewnętrznej. Reklama zewnętrzna stanie się segmentem rosnącym w tempie 6,2 proc., z poziomu 10,4 mld dol. w 2007 r. do 14,1 mld dol. w 2012 r. Polski rynek reklamy ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe
09:36 12.12.2007
Chociaż więcej informacji odbieramy poprzez zmysł wzroku, myślimy i porozumiewamy się za pomocą języka. Wiara ludzi w siłę słowa znalazła swoje odzwierciedlenie w wielu religiach, podaniach, przysłowiach. W starożytności istniały specjalne szkoły uczące retoryki czyli sztuki krasomówstwa. Dziś jedną z dziedzin, w których słowo może być skutecznym ...
Tematy: reklama, marketing, komunikacja marketingowa, nazwa handlowa -
Sponsoring za usługi reklamowe a koszty podatkowe
12:39 19.10.2007
Rozpatrzmy następujący przykład: Firma pierwsza sponsoruje drugą firmę. W zamian ta druga świadczy na rzecz pierwszej usługi reklamowe, takie jak np. wywieszenie banera z logo tej firmy. Czy firma pierwsza może zaliczyć poniesione wydatki do kosztów uzyskania przychodów oraz jak taką transakcję udokumentować? Odpowiedź: Tak, wydatek ten można ...
Tematy: podatkowe, koszty uzyskania przychodów, przychody podatkowe, sponsoring -
Rynek reklamy: spada udział telewizji
01:31 07.10.2007
Udział telewizji w globalnym rynku reklamowym osiągnie w przyszłym roku 38,2 proc. - wynika z najnowszej prognozy sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Wartość reklamy telewizyjnej wyniesie 182,4 miliarda dolarów. Telewizja traci udziały w rynku reklamowym zarówno w Ameryce Północnej jak i Europie Zachodniej. Spadek znaczenia telewizji na tych ...
Tematy: reklama telewizyjna, reklama, rynek reklamy, rynek reklamowy -
Bluetooth marketing, czyli reklama w komórce
00:27 18.09.2007
Użytkownicy telefonów komórkowych są łakomym kąskiem dla reklamodawców. Teraz staną się dużo łatwiejszym targetem niż dotychczas, dzięki wykorzystaniu w marketingu technologii Bluetooth. Firmy z branży mediów i reklamy odkryły, że wykorzystując technologię Bluetooth można skłonić osobę, która wybiera się na zakupy np. do poznania oferty ...
Tematy: Bluetooth marketing, reklama w komórce, reklamy w telefonie komórkowym, reklama
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- ataki hakerów
- opodatkowanie VAT
- cyberataki
- banki
- e-commerce
- VAT naliczony
- monitoring mediów
- deweloperzy