reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Blogi internetowe i płatne komentarze
00:22 14.07.2007
Serwis Buy Blog Comments oferuje możliwość nabycia wysokiej jakości komentarza na blogu za jedyne 20 centów. Nowa forma marketingu już wzbudza kontrowersje. Takie komentarze to po prostu spam, mogą zawierać nie tylko linki do stron promujących neutralne produkty, ale także np. do stron pornograficznych. Sprzedaż komentarzy na blogach może ...
Tematy: Buy Blog Comments, blogi, marketing internetowy, reklama internetowa -
IAB: reklama online w USA bije rekordy
00:20 27.05.2007
... o 35 proc. wyższy niż w tym samym okresie 2005 r. Kategoriami, które generują największy zysk jest reklama konsumencka (stanowiła 52 proc. całkowitych dochodów z reklamy internetowej), reklama usług finansowych (16 proc.) i reklama sprzętu komputerowego (10 proc.). Zysk z reklamy online stanowił ok. 5,9 proc. całkowitego zysku z reklam w USA ...
Tematy: rynek reklamy internetowej, wydatki na reklamę, reklama internetowa -
comScore: Młodzi entuzjastami podcastingu
01:58 21.05.2007
Odbiorcy podcastingu stanowią znakomity target dla marketerów - wynika z badań comScore. Badania przeprowadzone przez comScore i Ad Infuse w 2006 r. pokazują, że największą grupę odbiorców podcastów stanowią mężczyźni w wieku 18-24 lata (63 proc.). W tym czasie kobiety z tej samej grupy wiekowej stanowiły jedynie 37 proc. odbiorców podcastów. ...
Tematy: podcasting, podcasty, badania internautów, reklama internetowa -
Reklama: prasa + internet = sukces
00:57 27.03.2007
... o reklamowanym produkcie czy marce. Z najnowszych badań BIGResearch wynika, że 47,2 proc. użytkowników do takich poszukiwań motywuje reklama danego produktu w magazynie, 42,3 proc. - reklama w gazetach codziennych, 42,8 proc. - telewizyjne spoty reklamowe, a 43,7 proc. - artykuły informujące o danym produkcie. Internauci najczęściej wyszukują ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, reklama -
Polski rynek reklamy 2007-2009
01:43 05.03.2007
... % w porównaniu z rokiem poprzednim. Obniżyła się dynamika wzrostu na rynku reklamy prasowej i wyniosła 5,5%. Na dynamice całego rynku zawyżyła po raz kolejny reklama internetowa, która odnotowała wzrost aż o 54% w ujęciu rok do roku. Sytuacja gospodarcza pozwala na optymistyczne prognozy rozwoju rynku reklamy. Rok 2006 ...
Tematy: rynek reklamy, reklama internetowa, reklamy internetowej, reklama telewizyjna -
Skuteczna reklama wirusowa
00:04 04.03.2007
Marketerzy, którzy chcą wykorzystać fenomen viralów, powinni zadbać o to, aby były one zabawne i szokujące. Inaczej nie przyciągną uwagi użytkowników - radzi firma badawcza Millward Brown. MB przeprowadziła badanie mające wykazać dlaczego konkretne przekazy krążą w sieci częściej niż inne. Wzięło w nim udział 3 tys. brytyjskich konsumentów, którzy ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, marketing wirusowy -
Google testuje in-stream
00:04 01.01.2007
Google testuje reklamy typu in-stream w celu stworzenia systemu podobnego do AdSense, który dawałby reklamodawcom możliwość zamieszczanie krótkich spotów reklamowych na dopasowanych pod względem treści i targetu witrynach internetowych. Niedawno Google zdecydował się na emisję 15-sekundowych reklam oferty firmy ubezpieczeniowej Allstate ...
Tematy: Google, in-stream, reklama internetowa, AdSense -
Dlaczego warto pisać bloga
00:04 24.12.2006
Blogi stają się coraz bardziej wszechstronnym narzędziem. Oprócz celów promocyjnych i doradczych, są również popularnym narzędziem PR czy reklamy. Bardzo skutecznym narzędziem. Jeśli więc prowadzisz jakiś biznes, którego dzieło nie znajduje wystarczająco szerokiego zainteresowania wśród klientów lub też chcesz podnieść sprzedaż swoich produktów i ...
Tematy: blog, blogi, dzienniki internetowe, public relations -
USA: kontrola praktyk internetowych?
02:07 07.11.2006
... zapewniłaby lepszą ochronę prywatności internautów - podał dziennik USA Today. W następnym tygodniu FTC zamierza przeprowadzić konferencję e-commerce, w ramach której omawiane będą reklama internetowa i sprawy prywatności. CDD uważa jednak, że konferencja to za mało. Problem prywatności w internecie staje się tym poważniejszy, im więcej pieniędzy ...
Tematy: reklama internetowa, ochrona prywatności, internet -
2 mld USD na reklamę internetową
13:51 02.11.2006
Całkowite wydatki na reklamy w serwisach społecznościowych w Stanach Zjednoczonych sięgną w 2007 roku poziomu 865 mln dolarów, co oznacza duży wzrost w porównaniu z 350 mln dolarów wydanymi w roku bieżącym. W 2010 roku natomiast mają one przekroczyć poziom 2 mld dolarów. Raport "Social Network Marketing: Ad Spending Update" stworzony przez firmę ...
Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, serwisy społecznościowe, wydatki na reklamę
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- sztuczna inteligencja
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- biura podróży
- sklepy internetowe
- social media
- media społecznościowe