reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne
-
IAB: reklama online w USA bije rekordy
00:20 27.05.2007
... o 35 proc. wyższy niż w tym samym okresie 2005 r. Kategoriami, które generują największy zysk jest reklama konsumencka (stanowiła 52 proc. całkowitych dochodów z reklamy internetowej), reklama usług finansowych (16 proc.) i reklama sprzętu komputerowego (10 proc.). Zysk z reklamy online stanowił ok. 5,9 proc. całkowitego zysku z reklam w USA ...
Tematy: rynek reklamy internetowej, wydatki na reklamę, reklama internetowa -
comScore: Młodzi entuzjastami podcastingu
01:58 21.05.2007
Odbiorcy podcastingu stanowią znakomity target dla marketerów - wynika z badań comScore. Badania przeprowadzone przez comScore i Ad Infuse w 2006 r. pokazują, że największą grupę odbiorców podcastów stanowią mężczyźni w wieku 18-24 lata (63 proc.). W tym czasie kobiety z tej samej grupy wiekowej stanowiły jedynie 37 proc. odbiorców podcastów. ...
Tematy: podcasting, podcasty, badania internautów, reklama internetowa -
Reklama: prasa + internet = sukces
00:57 27.03.2007
... o reklamowanym produkcie czy marce. Z najnowszych badań BIGResearch wynika, że 47,2 proc. użytkowników do takich poszukiwań motywuje reklama danego produktu w magazynie, 42,3 proc. - reklama w gazetach codziennych, 42,8 proc. - telewizyjne spoty reklamowe, a 43,7 proc. - artykuły informujące o danym produkcie. Internauci najczęściej wyszukują ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, reklama -
Polski rynek reklamy 2007-2009
01:43 05.03.2007
... % w porównaniu z rokiem poprzednim. Obniżyła się dynamika wzrostu na rynku reklamy prasowej i wyniosła 5,5%. Na dynamice całego rynku zawyżyła po raz kolejny reklama internetowa, która odnotowała wzrost aż o 54% w ujęciu rok do roku. Sytuacja gospodarcza pozwala na optymistyczne prognozy rozwoju rynku reklamy. Rok 2006 ...
Tematy: rynek reklamy, reklama internetowa, reklamy internetowej, reklama telewizyjna -
Skuteczna reklama wirusowa
00:04 04.03.2007
Marketerzy, którzy chcą wykorzystać fenomen viralów, powinni zadbać o to, aby były one zabawne i szokujące. Inaczej nie przyciągną uwagi użytkowników - radzi firma badawcza Millward Brown. MB przeprowadziła badanie mające wykazać dlaczego konkretne przekazy krążą w sieci częściej niż inne. Wzięło w nim udział 3 tys. brytyjskich konsumentów, którzy ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, marketing wirusowy -
Google testuje in-stream
00:04 01.01.2007
Google testuje reklamy typu in-stream w celu stworzenia systemu podobnego do AdSense, który dawałby reklamodawcom możliwość zamieszczanie krótkich spotów reklamowych na dopasowanych pod względem treści i targetu witrynach internetowych. Niedawno Google zdecydował się na emisję 15-sekundowych reklam oferty firmy ubezpieczeniowej Allstate ...
Tematy: Google, in-stream, reklama internetowa, AdSense -
Dlaczego warto pisać bloga
00:04 24.12.2006
Blogi stają się coraz bardziej wszechstronnym narzędziem. Oprócz celów promocyjnych i doradczych, są również popularnym narzędziem PR czy reklamy. Bardzo skutecznym narzędziem. Jeśli więc prowadzisz jakiś biznes, którego dzieło nie znajduje wystarczająco szerokiego zainteresowania wśród klientów lub też chcesz podnieść sprzedaż swoich produktów i ...
Tematy: blog, blogi, dzienniki internetowe, public relations -
USA: kontrola praktyk internetowych?
02:07 07.11.2006
... zapewniłaby lepszą ochronę prywatności internautów - podał dziennik USA Today. W następnym tygodniu FTC zamierza przeprowadzić konferencję e-commerce, w ramach której omawiane będą reklama internetowa i sprawy prywatności. CDD uważa jednak, że konferencja to za mało. Problem prywatności w internecie staje się tym poważniejszy, im więcej pieniędzy ...
Tematy: reklama internetowa, ochrona prywatności, internet -
2 mld USD na reklamę internetową
13:51 02.11.2006
Całkowite wydatki na reklamy w serwisach społecznościowych w Stanach Zjednoczonych sięgną w 2007 roku poziomu 865 mln dolarów, co oznacza duży wzrost w porównaniu z 350 mln dolarów wydanymi w roku bieżącym. W 2010 roku natomiast mają one przekroczyć poziom 2 mld dolarów. Raport "Social Network Marketing: Ad Spending Update" stworzony przez firmę ...
Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, serwisy społecznościowe, wydatki na reklamę -
Yahoo uruchomił Panamę
00:14 23.10.2006
Długo wyczekiwana i opóźniona aplikacja dla reklamodawców Yahoo, nazwana Panama, została oficjalnie uruchomiona. W pierwszej fazie zmieniony został interface, zmiana algorytmu przy umieszczaniu i planowaniu kampanii reklamowej nastąpić ma na początku przyszłego roku. Przejście na nowy system będzie możliwe dzięki otrzymaniu zaproszenia, jednak ...
Tematy: Yahoo, Panama, aplikacja dla reklamodawców, reklama internetowa
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- sztuczna inteligencja
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- biura podróży
- sklepy internetowe
- social media
- media społecznościowe