-
Profil pracownika sektora SSC/BPO
13:14 04.10.2010
... podyplomowych, po kursy językowe”, wymienia Krystian Bestry, Dyrektor Zarządzający Infosys BPO Europe i Wiceprezes Zarządu ABSL. Z raportu „Rynek SSC/BPO w Polsce” ... Services EMEA i Prezes ABSL. Zdaniem Marka Grodzińskiego, Dyrektora Centrum Capgemini BPO Poland i Wiceprezesa Zarządu ABSL, sektor SSC/BPO stawia pracownikom nie tylko wymagania ...
Tematy: rynek pracy, BPO/SSC, sektor BPO, usługi BPO -
Sektor SCC/BPO: polscy emigranci w cenie
10:13 22.04.2010
... najwyższej klasy specjalistów, znających języki obce, posiadających certyfikaty, na przykład ACCA czy tytuł MBA – wyjaśnia Krystian Bestry, Dyrektor Zarządzający Infosys BPO Poland, Członek Zarządu ABSL. Koniec brain drain? Według TNS OBOP, 20% Polaków pracowało kiedyś za granicą, a 12% nadal rozważa taką ...
Tematy: sektor BPO, BPO/SSC, BPO, rynek pracy -
Sektor BPO/SSC szansą dla bezrobotnych
13:19 25.02.2010
... zajmuje 11 miejsce pod względem czynników sprzyjających napływowi bezpośrednich inwestycji zagranicznych. Cały czas rośnie znaczenie Polski jako lokalizacji dla centrów BPO i SSC. Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych w Polsce ocenia, że w chwili obecnej sektor SSC/BPO (szacowany na ok. 200-300 firm) w Polsce daje zatrudnienie ...
Tematy: sektor BPO, BPO/SSC, BPO, rynek pracy