-
Wakacje w Polsce - kiedy, gdzie i za ile?
... w tym roku będzie podobnie, jednak na ten moment trudno wytypować faworyta, bo różnice są naprawdę niewielkie.- mówi Kamila Miciuła Specjalista ds. marketingu i PR Nocowanie.pl. Jeśli brać pod uwagę dwa pierwsze miejsca rankingu popularności, trudno zaopiniować, czy Polacy wolą wakacje w górach czy nad ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 48/2016
... do unijnego, jednolitego rynku. Jest szansa na porozumienie, bo brytyjski minister ds. Brexitu stwierdził, że Londyn jest gotów rozważyć płacenie Unii ... że znalazł dobre miejsce daje znać kierowcy – mówi newsrm.tv Aleksander Rzepecki, specjalista PR, Mercedes-Benz Polska. W przypadku Mercedes-Benz Klasy E kierowca za pomocą komputera musi ...
-
Najlepszy pracodawca poszukiwany, ale w jaki sposób?
... komentuje Agnieszka Wójcik, menedżer ds. badań rynkowych ... PR. „Ponadto upowszechniająca się możliwość wystawienia oceny lub recenzji na poziomie typowo konsumenckim zaczęła popularyzować się także w relacjach zawodowych. Już nie tylko firmy udzielają kandydatom lub pracownikom informację zwrotną – oni też mogą ją przekazać, np. w sieci”. Specjalista ...
-
Banki także czekają na fundusze
... przedsiębiorców a dotycząca absorpcji środków unijnych" – mówi Małgorzata Wawszczak, specjalista PR w banku. Kampania edukacyjna obejmuje spotkania indywidualne z przedsiębiorcami ( ... doradców klienta w zakresie nowych programów pomocowych, organizuje seminaria, a eksperci ds. funduszy unijnych bezpośrednio spotykają się z klientami. Dyrektor Pacuła ...
-
Nowa forma reklamy: spotler w komórce
... przekłada się także na dobre skojarzenia z promowaną w ten sposób marką. Dzięki temu przekaz marketingowy zostaje lepiej utrwalony. Aneta Mitko, konsultantka ds. internetu, specjalista PR i copywriter, Bluerank. a.mitko@bluerank.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu. Bariery i zachęty
... na pewno temu podoła – mówi Randa Ombach, menedżer ds. CSR w SuperDrob S.A. Motywatory: potrzebna współpraca Ułatwieniem ... go jeszcze nie praktykują. EFL jako „specjalista od MŚP”, jest winien małym i średnim przedsiębiorcom ... i promocją marki, mimo że kwestie marketingu czy PR były jednymi z rzadszych wskazań respondentów pytanych o skojarzenia z CSR ...