-
Konta osobiste dla kobiet: ranking
... całkiem niezły wybór. Jak powstał ranking? O ilości zdobywanych przez każdy bank punktów decydowała ... swoje zniżki w m.in. salonach ZIBI, salonach meblowych Swarzędz S.A., salonach odzieżowych Bytom S.A. otrzymuje 2 punkty. 3. ZNIŻKI ZA PŁATNOŚCI ... wynik mBanku to minusowe punkty za brak sieci placówek. Trzecie miejsce w rankingu zajął Volkswagen ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2012
... ,2% w 2011 r. popyt wśród najemców w tym regionie utrzymuje się na silnym poziomie, a sieci handlowe są zainteresowane wykorzystaniem potencjału młodszej i coraz zamożniejszej klasy ... 1,7%, do czego przyczynił się utrzymujący się popyt ze strony międzynarodowych marek odzieżowych i sektora towarów luksusowych. Najwyższe czynsze w 25 z 31 europejskich ...
-
Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?
... odzieżowych, wiek nie koreluje w żaden sposób ze sposobem, w jaki ludzie robią zakupy spożywcze – tutaj od zawsze dominują zakupy w lokalnych sklepach. Różnice występują natomiast, gdy porównuje się częstotliwość zakupów online w różnych krajach. Niemcy i Anglicy kupują w sieci ... . Opracowany przez CBRE Retail Potential Ranking dla Europy wskazuje ...
-
Najpopularniejsze sklepy online 2010
... z ekskluzywnymi akcesoriami – Deluxury.pl. W przypadku odzieżowych sklepów internetowych ... sieci. Rozpoznawalność pozwoliła im wyprzedzić mniejsze sklepy z często tańszą ofertą”, komentuje Milena Bakalarz z Okazje.info. Przywiązanie do konkretnego sklepu jest też mocno widoczne w kategoriach Odzież i obuwie oraz Książki. Informacje o badaniu Ranking ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2013
... popyt ze strony sieci restauracji oraz międzynarodowych marek odzieżowych wkraczających na ten rynek. Utrzymujący się popyt na powierzchnie wśród marek odzieżowych i firm z sektora ... Polska Oprócz zestawienia światowego firma Cushman & Wakefield przygotowała również ranking 12 najdroższych lokalizacji w Polsce. Tuż za Nowym Światem ponownie znalazła ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... , warto sprawdzić jaką popularnością cieszą się w tych 2 spolaryzowanych grupach: Ewidentnie użytkownicy iOS preferują aplikacje marek odzieżowych, z kolei posiadacze Androida cenią agregatory promocji oraz aplikacje sieci spożywczych [np. Lidl] i drogerii [np. Rossmann]. Oczywiście pod kątem wolumenu instalacji dominuje Android. Biorąc pod ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2011
... atrakcyjną lokalizacją dla renomowanych międzynarodowych marek handlowych i odzieżowych. Umiejętność ciągłego dostosowania strategii ... liczby dostępnych lokali spełniających wymagania krajowych i międzynarodowych sieci handlowych. Powoli jednak zwiększa się liczba marek luksusowych ... lokalizacjach handlowych w 63 krajach. Obejmuje także ranking ...