-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... numerem jeden w formacie hipermarketów. Na drugim i trzecim miejscu znalazły się Kaufland i Carrefour, które wbrew rozpowszechnionej o schyłku hipermarketów, wykazuję dynamikę ... rozwój organiczny i osiąganie efektu skali. Informacje o badaniu Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych. Ranking ten stanowi wszechstronną ocenę w skali 1-100 (według 75 ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2012
... jej po piętach sieci hipermarketów Tesco. Z trzeciego miejsca w poprzedniej edycji aż na piąte miejsce spadła sieć hipermarketów Carrefour. W pierwszej dziesiątce ... nie stanowi zbytniej przeszkody przy dokonywaniu zakupów. Obecnie ta sieć dyskontowych hipermarketów zaczęła się jednak rozwijać w dużych miastach, stąd niemiecki operator większą ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych I 2012
... względu na obniżenie notowania angielskiej sieci. Wynika to z dotychczasowej formuły hipermarketów Tesco, która wymaga lepszego dostosowania do specyfiki polskiego rynku. Zarówno ... sobą. Zadanie to jest karkołomne pod względem logistycznym. Interesująco wygląda ranking sieci o największym wzroście uzyskanych punktów. Wśród najbardziej dynamicznych ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2012
... , że jego przyszłość w Polsce zależy przede wszystkim od pozycji rynkowej własnych hipermarketów. W Top 10 pojawiła się sieć Netto (72,60 pkt.), która ... modernizacyjne, które tworzą nową jakość na polskim rynku. Tesco rozwija koncept hipermarketów kompaktowych Tesco Express, Carrefour tworzy sieć franczyzowych średnich sklepów Carrefour Express ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych w Polsce
... ideą Rankingu, jaką jest porównywalność ocen wszystkich sieciowych sklepów działających na polskim rynku, łącznie z zestawieniem małych sklepów osiedlowych obok dużych hipermarketów. Podmioty te konkurują bowiem bezpośrednio ze sobą o względy polskich klientów, bez podziału na „kategorie wagowe”, a mali operatorzy nie mają żadnego ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2010
... pozycjach nie zaszły żadne zmiany. Liderem nadal jest sieć hipermarketów Tesco (80,08 pkt.), przed Biedronką (79,41 pkt.) i hipermarketami Carrefour ( ... przemyślane poczynania marketingowe. O szczególną kreatywność rynkową trudno z kolei podejrzewać kierownictwo sieci hipermarketów E.Leclerc (10. – 70,15 pkt.), której grozi opuszczenie grona ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... polskiego rynku dominują sieci zagraniczne, a honor polskiego biznesu ratuje marka Dino. 1. Biedronka W aktualnej lutowej edycji Rankingu Biedronka nieznacznie wyprzedziła sieć hipermarketów Auchan. Sklepy pod szyldem Biedronki nadal są ulubionym miejscem zakupów dla polskich konsumentów, jednakże na horyzoncie pojawia się zagrożenie. Portugalska ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011
... szerszy asortyment produktów w konkurencyjnych cenach i konsekwentnie rozwijając sieć mniejszych hipermarketów. Do Top ten wkroczyła sieć Piotr i Paweł (70,49 ... rynkowych trudnościach w poprzednim okresie. W obecnej edycji po raz pierwszy zamieszczono ranking sieci zarządzanych przez firmy z dominującym polskim kapitałem. W tej kategorii liderem jest ...
-
Ranking kart kredytowych X 2010
... rynkową pozycję poszczególnych produktów. W tym celu został przygotowany ranking kart kredytowych Open Finance mający służyć jako pomoc przy wyborze nowej ... , czy sklepy z odzieżą. Co ciekawe, bank nawiązując współpracę z siecią popularnych hipermarketów umożliwił posiadaczom karty korzystanie ze specjalnie oznaczonych kas, takie rozwiązanie pozwala ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2010
... istotnych zmian na trzech pierwszych miejscach. Nadal liderem jest sieć hipermarketów Tesco (79,97 pkt.) przed Biedronką (79,29 pkt.) i hipermarketami ... stabilną i silną 14. pozycję wyprzedzając wiele sieci o zachodniej proweniencji. Po raz kolejny ranking ukazuje także klasyfikację w ramach poszczególnych formatów. Wśród supermarketów liderem jest ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2011
Sieć hipermarketów Tesco skutecznie odparła atak Biedronki na pozycję lidera w Marketingowym Rankingu Sieci Detalicznych tworzonym przez Kondej Marketing. Wynik ten może zaskakiwać ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010
... względu na wzmagającą się rywalizację, różnice punktowe między firmami z pierwszej dziesiątki Rankingu są coraz mniejsze. W tej edycji liderem pozostała sieć hipermarketów Tesco (80,14 pkt.), jednakże przewaga nad drugą w kolejności Biedronką (79, 80 pkt.) zmalała już do zaledwie 0,34 punktu. Zapowiada ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
... jest – obok cen – głównym kryterium wyboru miejsca zakupu. W 14 edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych pozycję lidera wzmocniła Biedronka, którą od hipermarketów Tesco dzieli już 1,5 punktu. Biedronka znajduje się nadal w fazie dynamicznego rozwoju, jednakże nad siecią zbierają się pierwsze chmurki. Problemem tej ...
-
Ceny w hipermarketach XII 2010
... z pięciu badanych przez nas hipermarketów rachunek urósł w porównaniu z zestawieniem listopadowym. Różnica między najtańszym Realem a najdroższym E.Leclerciem sięga 17 zł. Wahania cen nie są jednak większe niż w innych okresach handlowych. Poza E.Leclerciem, który po raz trzeci z rzędu zamyka cenowy ranking hipermarketów, żadna z sieci nie ...
Tematy: hipermarkety, ceny żywności, ceny w hipermarketach, Carrefour, Real, E.Leclerc, Tesco, Kaufland -
Handel detaliczny: Rosja i Ukraina najatrakcyjniejsze
... . Koncentracja rynku jest szczególnie dobrze widoczna w dużych miastach. Na przykład w Budapeszcie działa aż 30 hipermarketów, w Pradze jest ich 20. Z powodu niewielkiego rynku oraz silnej i dobrze zadomowionej konkurencji, ... zostały wzięte pod uwagę wielkość populacji oraz nasycenie rynku, mierzone przez liczbę hipermarketów i sklepów dyskontowych ...
-
Najcenniejsze marki świata 2017 - handel detaliczny
... %, natomiast tradycyjni detaliści utracili łącznie 23% swojej łącznej wartości. Ranking BrandZ jest największą i najbardziej miarodajną platformą odzwierciedlającą dynamikę ... utworzyła wiele mniejszych sklepów typu convenience jako uzupełnienie swoich wielkoformatowych hipermarketów. David Roth, prezes The Store WPP na region EMEA i Azję, stwierdził ...
-
Tydzień 45/2006 (06-12.11.2006)
... tej decyzji. W Polsce Ahold sprzedał już Carrefourowi 13 wielkopowierzchniowych hipermarketów Hypernova, a teraz zamierza zbyć resztę majątku. Nabywcami będzie Carrefour ... Chiny, Gwatemala i Ghana. W czołówce znalazły się Litwa i Estonia (16 i 17 miejsce). Ten ranking nie zmienia faktu, że jesteśmy krajem szybko rozwijającym się, o stosunkowo dużym ...
-
Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?
... się też nowe trendy w powstających obecnie projektach. Są to m.in odwrót od hipermarketów, coraz częściej zastępowanych przez mniejsze sklepy, np. mniejszy format marki ... Director Działu Powierzchni Handlowych w CBRE. Opracowany przez CBRE Retail Potential Ranking dla Europy wskazuje przyszłe ośrodki wzmożonego popytu konsumenckiego. Zdecydowanie ...
-
Gdzie praca na święta Bożego Narodzenia 2013?
... zmniejszenia liczby dodatkowych stanowisk. Jaka praca? W listopadzie poszukiwani są przede wszystkim pracownicy, którzy mają za zadanie przygotować sieci hipermarketów, galerie i stoiska handlowe do gorączki sprzedażowej w okresie świąteczno-noworocznym. Obecnie rozpoczęły się rekrutacje na stanowiska merchandiserów, pomocników handlowych oraz ...