-
ViewSonic wprowadza nowe produkty, w tym pierwszy monitor 5K
... , interaktywny ekran wielkoformatowy Ultra HD 4K wyposażony w sześć punktów jednoczesnego dotyku, który zapewnia ultra-wysoką rozdzielczość obrazowania. Wielkoformatowe wyświetlacze firmy ViewSonic i produkty cyfrowe signage oferują wyjątkową wydajność w zakresie ekspozycji wiadomości multimedialnych. Nowy EP5012-TL, 50-calowy interaktywny monitor ...
-
Monitor Sharp BIG PAD PN-70TW3 z 70-calowym ekranem
BIG PAD PN-70TW3, nowe urządzenie w ofercie firmy Sharp Electronics CEE, to coś więcej niż monitor – 70-calowy ekran interaktywny ze zintegrowaną funkcją komunikacji bezprzewodowej otwiera przed użytkownikami nowe możliwości między innymi dzięki trybowi emulacji DICOM, stworzonemu do profesjonalnych zastosowaniach ...
-
26" monitor NEC SpectraView LCD2690
... 800:1, a maksymalna jasność jaką jest w stanie osiągnąć SpectraView® 2690 to 400cd/m². Monitor jest kalibrowany przy pomocy programowalnej 12-bitowej gammy z 12-bitową tablicą LUT - oddzielnie ... L* (układ barw CIE-LAB L*); kalibracja parametrów gamma, sRGB oraz CIECAM02; interaktywny proces kalibracji; 16-bitowe profile ICC oparte na tablicach LUT ( ...
-
Optoma: interaktywne monitory 4K z 20-punktowym dotykiem
Optoma prezentuje trzy modele interaktywnych monitorów dotykowych o rozdzielczości 4K. Model OP651RK+, OP751RK+ i OP861RK+ mają odpowiednio 65, 75 i 86 cali. Monitory dedykowane są dla biznesu i edukacji. Monitory mają ekrany z szerokimi kątami widzenia pokryte warstwą antyodblaskową. Dzięki tym cechom obraz jest wyraźny dla każdego obecnego na ...
-
Rynek reklamy przed Euro 2012
Co robią marki, aby "wygrać" na EURO 2012? Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) prezentuje wyniku czwartej fali monitoringu działań reklamowych w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej. Zdecydowana ...
-
Które marki najbardziej skorzystały na Euro 2012?
... , ale "czarnymi końmi" imprezy były przede wszystkim: Hyundai, Kia, Sharp i McDonald's - wynika z badania "Monitoring reklam na EURO 2012", prowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). Nie wszystkie marki jednakowo skorzystały z szansy, jaką stwarzały piłkarskie mistrzostwa Europy. Wśród znaków towarowych, które sponsorowały ...